Po upg3, nová kola.
Detail zadního kola po upg3.
Někde mezi upg2 a 3, jsem zkusil na řidítka na zkoušku dát hrazdu Ulicyc a už jsem ji nesundal. Přiznávám je to designová tragédie, ale na místních rovinách ji hodně využívám.
Nové kolo na dojíždění do práce. Mnohem pohodlnější než předchozí Merida a konečně mám zase berany.
Upg.1.: Oddělal jsem velký převodník (46) a smyk a přešel tím na moderní 1×11 a jsem in :) . Výhody: řetěz nehrká ve vodítku smyku, sjíždím celou kazetu, jednoduchost řazení.
Upg2: Konečně osazení NW převodníku a kazety 105 11–32. Už dříve jsem přešel na bezduse, nyní po sjetí původních, konečně i správné pláště.
Upg3: Konečně dorazila nová kola. Jsou to karbonové Lightbicycle AR 45. V provedení bez děr, bez háčků, náby DT 350 přímé, lesk 12K, sapim dráty. Úspora 680g celkem. Za mě kola vypadají famózně. Konečně krásně naskakují patky a hlavně při vypuštění mi nespadnou patky, takže půjdou lépe opravovat v terénu. Nedávno jsem musel udělat malý meziupg a to po havárii vyměnit kliky. Nové GRX mě úplně neoslovily. Jsou těžší, větší převodník mi taky moc nevyhovuje, ale hlavně mám nesymetricky kliky a rozhodnou řetězovou linku. Takže s tím ještě budu muset něco udělat.
(vloženo 4.12.16)
Značka | Ukradeno: Trek |
Model | Boone 5 |
Modelový rok | 2016 |
Velikost | 56 |
Hmotnost | 9,2 |
Rám | 600 Series OCLV Carbon, IsoSpeed |
Vidlice | Carbon |
Tlumič | IsoSpeed |
Hlavové složení | FSA |
Kliky | FSA Energy 36, nově GRX 40 |
Středové složení | BB 90 |
Měnič | Shimano 105 11s |
Řazení | RS685 |
Převodník | Superstar raptor 36T NW, nově 40T |
Kazeta | Shimano 105, 11-32(28) 11s |
Řetěz | SRAM XX1 |
Brzda přední | RS785 160mm |
Brzda zadní | RS785 160mm |
Brzdové páky | RS685 |
Ráfek přední | Bontrager alloy, nově Lightbicycle AR45 |
Ráfek zadní | Bontrager alloy, nově Lightbicycle AR45 |
Dráty | Sapim cx ray |
Pedály | Shimano PD-T780 |
Řídítka | Bontrager Race, VR-C, 31.8mm, hrazda Ulicyc |
Představec | Bontrager Elite, 31.8mm, 7-degree |
Sedlovka | Bontrager Ride Tuned carbon, 20 offset |
Sedlo | Bontrager Paradigm R, hollow chromoly rails |
Pláště | Tufo thundero 40 |
Kola dělají kolo
jecnak: Rám byla ta nedůležitější věc, proč jsem ho kupoval. Je opravdu neuvěřitelně pohodlný a taky se mi líbí vzhledově. Sehnat pěkný lesklý rám v kategorii CX nebo gravel je takřka nadlidský úkol. Navíc vnitřní vedení, pevná osa atd. Ostatní věci, když budou špatné trochu ojedu a pak vyměním. Ikdyž se přiznám třeba zrovna na praskání drátů zvyklý nejsem (ale zase ho nebudu tak moc zatěžovat).
madik, vpa007: Díky. V sobotu se ukázalo sluníčko, tak jsem aspoň fotil.
detoxy: To ja uz ho mam poskrabane a notne jete. Sice jen 16t km za ty necele dva roky, ale jizdy zime, zavody v blate a ruzne dalsich chutovky tomu nepridaji. I tak ale by se zatim vse dalo rozlestit a prestriknout bezbarvym lakem. Kliky jsem uz dal do haje – posouvala se mi osa v loziskach i pres tu perovou podlozku, o kvalite razeni ani nemluve. Zadni kolo prepleteno – stejne jako u Crocketta praskaly draty. Nasledne po nekonecnem cisteni orechu prodano. Co hodne ocenuju je extremne pohodlny ram, dobra geometrie a brzdy.
5.12.16 12:48
Celou vybavu jedine v baglu , kazdej den to sundávat a nandavat v praci je tezkej opruz
To Jecnak: Hodně jsi mě s ním inspiroval, díky. Hlavně se mi ale podařilo sehnat testovačku s krásnou cenou, a navíc s naprosto neznatelným opotřebením.
Konečně rád vidím, že někdo má i na kole nastrojeno to, co tam bohužel patří a NEBOJÍ se to tak ukázat… většinou všichni fotí kola bez ničeho, ale nevěřim že to nevozí.. nebo kde? Tahat batoh?
Za sebe: světlo a blikačku potřebuju, náhradní duši, klíč, lepení a tudíž i podsedlovku. Pumpičku na rámu u flašky…
Nesouhlasím. Ta brašna je perfektní, nic v ní nehrká ať je tam toho trocha, nebo je úplně plná. Pro mě na kole nezbytná věc, proto jsem ji tam nechal i na focení. Omlouvám se za to, že není dotažená, ale mám to tak doma v mezičase, než ji zas naplním (je fakt, že na focení jsem ji mohl dotáhnout).