Krokodíl váži 48gramov ak to niekoho zaujíma.
Revolution výplet vyzerá síce nie moc lákavo pri 29 kolách ale vzhladom na mojich 68kg je to bezproblémov ;)
predstavec bol pôvodne v pláne karbonový ale tento hliník za 57€ je lahší ako karbónové za 100vku a viac som za predstavec nebol ochotný zaplatiť :) 107gramov pri dĺžke 100mm :)
kolesá ako set majú hmotnosť 1445gramov.
posledným ťažítkom na bajku ktoré v budúcnosti mám v pláne vymeniť sú kluky (vyhliadnutou náhradou sú zatial RF NEXT).
a Sľubujem že sa polepším a keď bude teplejšie spravím viac fotiek :)
(vloženo 15.12.16)
Značka | Ghost |
Model | Lector LC 5 |
Modelový rok | 2016 |
Velikost | XL |
Hmotnost | 9,555 |
Rám | Ghost Lector LC |
Vidlice | Rock shox reba |
Kliky | sram gx |
Středové složení | sram |
Měnič | sram GX |
Řazení | sram GX |
Převodník | sram gx 32z |
Kazeta | MTB kazeta Sram GX XG-1150 10-42z |
Řetěz | Reťaz Sram NX PC1110 SolidPin 11sp |
Náboj přední | Novatec D771SB |
Náboj zadní | Novatec D772SB |
Brzda přední | Shimano XTR |
Brzda zadní | Shimano XTR |
Ráfek přední | ZTR Crest mk3 |
Ráfek zadní | ZTR Crest mk3 |
Dráty | DT swiss revolution |
Pedály | xpedo X-Pedo M-Force4 MTB Al/titan pedále zlaté |
Řídítka | fsa k-light 700mm |
Představec | Ritchey WCS c260 100mm |
Sedlovka | FSA SL-K 400mm |
Sedlo | čína karbón 95g |
Pláště | Schwalbe RoRo 2,25 |
Ričardo: RS-1 by ti přidala trochu tuhosti. Ty kokos, tak toto jsem ještě fakt neslyšel. Teda dobrý žolík…
No podla vsetkych recenzii co som cital a ludi co ju jazdia a bavil som sa s nimi tak praveze moc tuha nieje xD
prečo by som musel prepletať na nový náboj? ona má špeciálnu osku alebo čo? teraz sa naozaj pýtam RS-1 ma totiž vďaka cene absolútne nezaujíma a teda som ju nijako neštudoval…
misopetrovic: No kromě dizajnu by ti RS-1 přidala trochu víc tuhosti a asi je to lepší žehlička ale navíc by jsi musel přeplétat na novej náboj. Takže za mě když upgrade vidlice tak taky jedině ta nová FOXa nedo SID
presne :D keď sme jazdili na 26" tak som vyzeral hrozne komicky… ak nájdem fotky tak popridávam aj moje EX-bajky :)
misopetrovic: to s 26 je pravda, taky jsem to zazil :-) a v dobach 26 totiz nase kola byly priserne obludy :D
som čakal kto prvý spomenie to zarovnanie nápisov na plášťoch s ventilmi :D
a díky za tip na ďalšie fotky :D kokos vy tu máte prísnejšie kritériá ako my na mtbiker-y :D
misopetrovic: jasan, fotošop je taky cesta, ten umí divy.. né… jako fakt je to buřt, na funkci jízdy to vliv nemá, při foukání to asi může být problém pro někoho, kdo má místo ruk lopaty (=já)… a toť vše. Jen to vypadá nestandardně, proto to tahá za oči. A jak říkám, za mě stačí koment „ok, be ru to“.. když někdo řekne: „má to schválně“, tak mě houpe.. trochu se houpat nechám, ale úplně dokola ne ;-). Taky sem tu kolikrát dostal čočku jako prase, ale lidi tu nejsou zlý a vesměs maj pravdu (aspoň v něčem), takže za mě… na fotošop se vy߀r a příště už to zapleteš správně (páč ti to nedá, pokud nejsi ultra-rebel ;-))… páč fotošop je, jak s upravenejma babama nebo s push-upkama, jen lhaní do kapsy.. přece nebudeš jako kucí z kanondejlu, kteří na všech promofotkách ventilky mažou… a to je k smíchu ;-)
PS: ještě malej tip z foto-kompozice podle pravidel módní policie B-F: při focení se dávají ventilky do polohy kolmo na podložku (zem), a nápisy na pláštích se orientují tak, aby byly oproti ventilkům… viz přílohy ;-)
Taky mám LC5 takže nemůžu jinak než 6* ta jedna navíc já že krokodýla :D
zoberem to postupne od najnovšieho komentu páni :)
misahruby: kazeta je vec ktorú rozhodne upgradovať na vyššiu verziu nebudem, (pre mňa je to spotrebák) a aj táto pošahaná GXková kazeta stojí 100€ čo je teda hodne vela… :/
Ričardo1: v predu je 180mm(prvá verzia lebo tá novšia lahšia sa v 180mm nerobí) v zadu 160mm (novšia verzia od ashimy)
masjkee: ludia ja to kôli vám asi prefotošopujem aby ste mali vizuálne ventilky na správnom mieste..... :D :D
Rubi: Veru mi dlhonohý si moc nenavyberáme..ale zase vela ludí ho hodnotí práve vďaka tomu pozitívne.. už padli aj otázky či to mám 26" :D pri tom velkom ráme totiž tie kolesá tak nebijú do očí :D
JimboJones: aký vtip? xD
kopp1k: ono ide o to že tak ako ho vidíš na fotke som sa vopchal do 2600€.....tj. upgrade na RS1 by mi hmotnostne nepriniesol nič, finančne by som zaplakal riadne…a jediná výhoda by bol dizajn.....to mi hlava nebere… ;) ak už vraziť prachy musí to byť aj lahšie… :)
vpa007: ešte že som aj fotograf… od teraz budem kôli (ventilkárskym puntičkárom) premiestňovať ventilky na „správne miesto“ :D pár sekundová záležitosť :P a všetci budú spokojný…
stejny lector v mensi velikosti uplne super, ale takhle v XL se mi nejak nelibi :-( taky vozim XL ramy a je to nas udel…:D
Bajk je to krásnej!!! Mám dost podobnou zelenou obludu na kolo :) Jen je to teda žabák a ne krokouš. Apropo, to mi připomíná jeden vtip… :)
Věděl jsem, že zmíníš cenu, ale ten post se týkal pouze hmotnosti (takže prachy stranou :D) a v tom případě je to pouze otázka vzhledu – za mě je to jasné – RS-1 (subjektivně ;-)). Jinak je to jak píšeš, pokud jít s hmotností na minimum tak jedině s novou FOXkou popř. novým SIDem.
Mám teda ten dvojtej lock-out a ne, nevážil jsem ho. Udělám to jak půjde příští rok vidlice s tlumičem na servis.
Tak singlespeed má pravdu, ale s tím jeho přístupem, jenom já mám pravdu by mě sral taky, takže chápu majitele, že se ohrazuje… a hlavně řešít v půlce komentů pozici ventilku je fakt píčovi++ :-) Peace
PS kolo fakt slušná raketa, ale RS-1 by to posunula dál, ale chápu, proč tam není..
Chápu, že ten ventilek by měl být na jiném místě, ale funguje to pak uplně stejně. Asi je to porušení typických pravidel zaplétání kol a není to zvykem, ale pokud pokud to funguje..?… Tak to neřešte, protože obě strany mají pravdu ;)
misopetrovic: hele jako sory, nechcu se s tebou hádat, je to tvý kolo… ale jak jsem z něj ze začátku byl nadšenej, jak ty fotky fotil někdo, kdo opravdu fotit umí a má na to DSLR s kvalitním sklem, tak mi ty tvý reakce na kritiku přijdou dost mimo… jako mě taky mý kola taky kupa lidí sjela na 3doby, ale s tím sem člověk jde, nese kůži na trh… takže dobře míněnou kritiku beru, páč mě může posunout dál. Ale zabetonovat se na pozici a za každou cenu nesouhlasit, to mi není po chuti. Plus srovnávat nakřivo daný ventilky (zvláště na top kole) s forbecem v negativu, to mi přijde krapet uhozený…
Hele, kdyby to bylo na kole, který si za pár uspořenejch korun poskládá mladej student doma sám včetně výpletu, tak nad tím mávnu rukou, zvlášť když onen člověk řekne ono „jejda, tak to mi uniklo, holt má první stavba, příště na to pomyslím“.. ale ty se s kolem za mraky papírů (± za pajcku CZK), biješ do prsou, jak to je jedno a atd… jo, je to jedno, na funkci rostlináře to nemá vliv… ale na tak luxusním kole, co máš, by to mělo být ťipťop. Sory.
kopp1k: veď práve že je rovnako ťažká a stojí zlomok ceny RS1… ak by som už odľahčoval vidlu tak idem do oranžovej Fox-ky :) btw vážil si ten svoj hydraulický lockout?
vpa007: ja len nesúhlasím a nikdy nebudem súhlasiť s názorom „ono to tak musí byť, to je jediné správne umiestnenie“ , keby singlespeed napísal že jemu sa to nepáči a on by mal radšej ventily na tradičnom mieste tak nič nepoviem.. ale tvrdiť že je niečo ZLE pri veci ktorá nemá vpliv na jazdu ani na servis je blbosť…to je rovnaké ako keby si tvrdil že je blbosť mať predstavec otočený negatívne keď všetci výrobcovia ho na predávané bajky dávajú otočený pozitívne…
Chtěl jsem se tě tady zastat, skrz ten ventilek, že je to „buřt“ (takže to můžeš brát i jakože jsem se tě zastal :D), ale to co jsi napsal s tou RS-1… Vždyť ta tvoje Reba je stejně těžká a navíc má mechanickej lock-out :P.
Já vám nevim. Možná že poloha ventilku má svoje nepsané pravidlo, ale přesně jak říká Míša, na vliv jízdy ani na samotný prožitek z ježdění to rozhodně nemá vliv, tak ho nechte být a nehustěte do něj :-)
misopetrovic: místo abys napsal „ok, dík borci, až budu příště něco zaplítat, tak si dám majzla“, tak napíšeš něco o sedací části… chjo… přitom máš nádherný kolo a chybovat je lidský… ale po těch komentech mi krapet přijde, že pán neumí uznat chybu a nosí nosánek trochu hore ;-)
Mišo:to je jasný, že každý si to udělá podle svýho, ale rozhodně se k věcné připomínce takhle nestavět, pak se ti lidi co opravdu něco vědí naserou a nebudou už tady chtít přispívat.
singlespeed ešte raz ti opakujem…na funkčnosť to nijako nevplýva…a nejaké „dizajnové“ pravidlá mám u ******…
mr.antik ale RS1 je ťažká ***** kto by to chcel :P
Singlespeed: Ale noták, s tím nápisem už je to jenom taková frajeřinka pro fajnšmekry. =)
Už chápu proč tam cpou tu RS1, ta Reba proti té hlavovce vypadá jak párátko :-)
Jinak samozřejmě super, kol si normální člověk nevšimne tak co…
Pro zaplétání kol platí jistá pravidla, které zná každý správný servisák a můžeš si je najít i na netu. Prostě u kvalitně zapleteného kola musí být ventilek mezi rovnoběžnými špicemi a pokud se otvorem ventilku podíváš, měl by směřovat přesně na nápis na náboji, pokud tam tedy je a je umístěn kolmo na směr jízdy. Pokud tomu tak není, je to zapletené nakřivo, tedy u amatéra nepovedené, u profesionála odbyté, zfušované a sluší se to reklamovat. Pokud koupíš i to nejlevnější továrně zapletené kolo za tři stovky, co dělají holky třeba v Maxbiku, Superioru nebo 4-everu, vždy je zapletené správně jak má být.
čo je na tom chyba? kde je napísané že to musí byť tak a tak? proste na funkčnosť to nijako nevplýva.. ja vážne nevidím zmysel toto mať ventil striktne v tej medzere… asi som divný :)
Michal: takto umiestnené ventilky sú naozaj veľké „faux pas“ aj pre amatérskeho vyplietača a nie pre človeka z kamenného bajk shopu. Chybička sa môže stať, ale potom je lepšie si priznať chybu ako vymýšľať škôlkárske výhovorky ;)
blbie hustí? wtf? človeče? veď tam je miesta a miesta.....zase kecy tipu jedna babka povedala… -_-
a ohladne sedla.. jazdím ho celú sezónu a no probléma :) ale ako som písal vážim 68kg a mám 194cm čiže docela mušia hmotnosť :D
singlespeed ešte raz.. na jzdné vlastnosti to vplyv nemá… na funkčnosť kolesa tiež nie… fúkať sa tie kolá fúkajú bez problémov(absolútne nevidím žiadne znepríjemnenie fúkania oproti klasickému umiestneniu ventilu) a halvne…názor ludí čo na tom bajku nejazdia mi môže byť vrcholne ukradnutý predsa… jazdím a obsluhujem ten bajk ja ;)
A každý alespoň trochu znalý si hned pomyslí: "Bicykel parádny, ale ten čo robil tie kolesá bol riadný chmuľo… " :-).
Sice fajn, ze chces mit ventilek ináč, ale ono se to pak blbě hustí, kdyz je to v miste krizeni dratu. Nic jineho to neprinese.
Váha kola dobrá, ale zaujala mě váha jezdce 68 kilo na 194 cm výšky, to už musí být jen kosti obtáhlé kůží :-)
Pedaly sem mel. Na zavody k nicemu, jeden sem hned utrhl. Sedlo jsem mel, na zavody k nicemu, prosedl jsem ho na prvni ostrejsi vyjizdce. Od te chvile jsem prestal gramarit na chujovinach. Jinak fajnove osazenej bike.
ok bol som znovu kuknúť na bajk… a máš naozaj pravdu… zadný je pekne uprostred ako som chcel predný nie (vypletal som ich o tretej ráno tak „chybička se vloudila“) nič sa nedeje teraz mimo sezóny nám moc bajkov na servis nenosia takže predné prepletiem a posuniem o jednu pozíciu nech je tiež pekne uprostred ako zadný :)
čiže priznávam že na prednom je naozaj debilne, ale v zadu je tak ako má byť :)
a vysvetlenie prečo ich chcem mať oba v mieste kde sa špice krížia a nie tak ako to býva klasicky tam kde sa nekrížia? mám rád veci ináč ako ostatný :D všetci pindajú na ten špeciálny košík na flašu čo tam mám, mne vyhovuje, polka ludí čumí na to sedlo že na tom sa nedá sedieť…mne sa na ňom sedí dobre :) plno ludí pindá na to že XTR brzdy slabo brzdia zatial som si to nevšimol (možno málo brzdím), a další zase pindajú na tie ultralahké ashima kotúče…mne vyhovujú :)
mám rád veci ináč ;)
Pokud sis to zaplétal sám, tak to chápu, stane se (taky to tak na starožitném bajku mám) :-). Ale, že to byl záměr, to ti asi nikdo nezblajzne. To bys nám musel vysvětlit, proč je ventilek vzadu o dvě pozice vedle a vepředu o jednu pozici… :-).
jak píšeš,taky když něco dojebu,říkám pak že je to záměrně;)
bajk krásnej,chtěl jsem příští rok to samé a nakonec to dopadlo uplně,ale uplně jinak:D
zapletal som si ich sám a mať ventilky tam kde sú bol zámer :P
Krokoš je super :) Fotky a váha taky. Ale třeba zelená objímka sedlovky mi tam chybí :)
Který mastiflinta ti zaplétal kola? Ani jeden ventilek se mu nepodařilo umístit tak, jak má být, solidní fušeřina za ty prachy :-D. Nerozpakoval bych se je reklamovat…
pri fotení modeliek mám farbičiek až, až…tak bajk to chcelo decentný ;) ale prežijem že si mi nedal plný počet :D
Hezky poladěné kolo a pěkné fotky. Kdyby nebylo černočerný dám plný počet.
bohužial som finálny set-up doskladal len pred mesiacom.....a teda zatial som viac fotiek nestihol porobiť :) na jar keď sa oteplí pribudnú ďalšie :)
ináč len tak pre info v setovej výbave vážil 11,37kg :) celková suma aj spolu s cenou nových komponentov ma do tejto podoby ako na fotkách stála 2600€ :) (a ešte som nehodil na bazár komponenty zhodené z bajku)
na dlhú dobu je to finálny set-up…ale do budúcna sa ešte pohrávam s myšlienkov na NEXT kluky –250gramov a to už bude asi komplet hotovo :) (gramárim rád ale zase s rozumom)
Další černý učitel, nic proti, slušná výbava, rám, co víc o něm říct, každopádně tu černotu ten kousek zelené aspoň rozráží.
chalani aby som to upresnil mám 194cm a 68kg :D taký hajzlový pavúk…na moju hmotnosť ten DT výplet no probléma :)
krokodíl je permanentný doplnom :) váži 48gramov (aj s vylepšeným úchytom) pôvodne bol plastový ktorý po pár zjazdoch povolil.. nahradil ho kovový :)
sedlo je ebay za 18€ napíš prologo carbon saddle v ebay a vyhodí ti to kopu predajcov a hladaj toho najlacnejšieho :)
ohladne toho že tak krásny bajk a tak nudne tuctovo čierny…(čierny som chcel a aj keĎ už som vymenil okrem vidlice rámu a radiacej sady všetko stále som ostal verný čiernej…(na osvieženie je tam predsa krokodíl)
15.12.16 12:57
mno, když jsme u toho hledání pih na kráse… DT špajchnám nerozumím, ale trošilinku se mi nelíbí, že ventilek vyšel do křížení výpletu, né do mezery… ale to jen taková prkotina… každopádně Schnappi je cool :-D
velmi povedene, krasne kolo, super fotky.. ale je jich malo :-D jinak DT reo na 29er.. nevim nevim… ja bych to tam nedaval
15.12.16 07:51
15.12.16 07:51