Na silvestra v Klecánkách
Na silvestra v Klecánkách
Mojo 3 poprve v Alpách
Starý kámoš + nový kámoš
Zimní výbava, blatníky Mudhegger
Kolo je originál v tom, že IBIS dává standardně vidlici 27,5, protože se do ní vejdou Schwalbe NN 3.0. Tohle kolo dával dohromady Dlouhán a dal tam vidlici 27,5+ a tím tomu dal do vínku ještě větší obratnost díky o 5 mm většímu předsazení plus vidlice. Klid a stabilitu ve sjezdech tomu zase dávají tlusté pláště a protože velikost kola je skoro stejná jako u předchozí 29, tak průchodnost terénem je díky tloušťce ještě lepší. Extrémně krátká zadní stavba je pravděpodobně příčinou, že v utažených vracečkách, kde jsem cvakal zubama strachy se dnes usmívám :-) (nevěřte mi doslova). Co nechápu je fakt, že při tak krátké zadní stavbě se ve stojkách nezvedá. Asi je to tím, že má poměrně nízký stack ?
Zdvih je P/Z 140/130.
efektivní top tube 620
head tube 117
chain stay 425
seat tube angle 73,6
head tube angel 66,8
weelbase 1158 (ale to budu mít díky vidlici asi o 5 mm delší)
BB height 335
stack 602
reach 438
(vloženo 31.12.16)
Značka | IBIS |
Model | Mojo 3 |
Modelový rok | 2016 |
Velikost | L |
Hmotnost | 12,6 kg s pedálama |
Rám | karbon |
Vidlice | Fox Float 27,5+, 140mm, Boost 110x15 |
Tlumič | FOX Float Factory DPS |
Hlavové složení | TUNE Bubi |
Kliky | XT, FC-M8000, 175mm |
Středové složení | XT, BB-MT800 |
Přesmykač | n/a |
Měnič | XT, RD-M8000 |
Řazení | XT, pravá, SL-M8000, 11s |
Převodník | XT, SM-CRM80, 30z |
Kazeta | Sun Race MX8, 11s., 11-46, stříbrná |
Řetěz | XT |
Náboj přední | Chris King ISO Front Boost, 15x110, 32h., černý |
Náboj zadní | Chris King ISO Front Boost, 32h., 148x12, Shimano ořech |
Brzda přední | XT, BR-M8000 |
Brzda zadní | XT, BR-M8000 |
Brzdové páky | XT |
Ráfek přední | Ibis 742 karbon |
Ráfek zadní | Ibis 742 karbon |
Dráty | Sapim CX-Ray |
Pedály | XT |
Řídítka | Chromag BZA karbon, 80cm, fiknutá na 77 cm |
Představec | Chromag BZA 35, 60mm, černý |
Sedlovka | 9point8, 31,6x150x0 s offset zámkem |
Sedlo | WTB Volt Team |
Pláště | P/Z Schwalbe Rocket Ron 3.0/2,8 |
Tak tohle je mazec – jak udělat z Mojo dvacetdevítku (skoro) – tohle bych bral všema deseti – jen ten rozpočet.
a k tomu dojíždění do práce – mám to úplně stejně (jen na jiném konci republiky) jezdím 15 km pokud možno polem a lesem – chybí mi ten „sjezdík“ to si trasu někdy protáhnu.
To MrtweyUbrus: Divil by ses, ale je to tak, projet středem Prahy na tomhle kole je radost a každý den od jara do podzimu si přidám kus terénu s jedním nebo dvěma technickýma sjezdíkama k Vltavě. Moc si tohle kolo na ježdění do práce užívám.
Ideální kolo na dojíždění do práce po cyklostezce, obzvlášť ty pluska tam jsou potřeba..
MPzKM – absolutně bez problému. Trochu jsem zklamaný, že malé pastorky nelze sehnat samostatně, protože při denním dojíždění do práce po cyklostezce ty malé rychle ojíždím.
Jak chodí pohon se SunRace kazetou? Taky chci jít do stejné kombinace a tady podle některých je lepší volba klasická XT kazeta…
Nemá vakl, nezajíždí, vyjede svižně, ale žádná rána do rozkroku. Velká výhoda je, že se na ní dá dát přímý, nebo offset zámek. Myslím, že je nutné vedení rámem, ale to nevím najisto.
Parádní výbava, moc pěkný bike ! :) Na tu sedlovku mám zálusk, jak chodí?
31.12.16 16:25
fajny bajk kamos typujam ta ze casom kupis hope brzdy lebo ta tieto dozeru