Podzimni vylet, ktery jsem odnesl nachlazenim. Celkem dost mrholilo/prselo
Sigma ROX s plnou sadou cidel. Dela to pekny reporty
Zde uz prosincovy predvanocni vylet. Nanestesti bez snehu
BR-505 jsou proste hnusny ale musim uznat ze se drzi celkem prijemne
Mam stejny pedaly na GT a pro vzajemnou kompatibilitu nebylo co res
140mm na tyhle plaste staci i kdyz v dels sjezdech...
Takovej plast na nic a na vsechno
Chvili mi trvalo trefit razeni aby nikde neskrtalo ale vyrazne to zlepsilo pocit z razeni. Z obchodu to bylo celkem slab
Presmykac je duvod proc DI2, ten chod nahoru me prijde zbytecne dlouhej
Na kokpitu jsem zatim nemel potrebu nic menit ale mam pripravenou oranzov
ohle by mel byt 30mm plast takze 35 vidim asi jako maximum
Vzhledove nic moc ale sedi se na nem dobre. Planuju zku
Je to v detailech
Koncem leta jsem nabyl dojmu ze mi leto utika mezi prsty a ze potrebuju nove kolo abych se s tim popral. Vzdy jsem mel rad silnicky ale silnici zase tak moc ne a kategorie „gravel“ biku se mi libi, tak jsem si jednu takovou koupil a nakonec vybral jsem tenhle Superior.
Mam ho jako doplnek k HT protoze jezdim okolo 50% po asfaltu tak se z nej stava to casteji pouzivane kolo. Po drobnych upravach jsem si to kolo celkem zalibil i kdyz z mnoha duvodu uz zadneho supa doma nechci ani videt.
Dalsi plany rozvoje jsou asi nahradni zada kol a tedy jedy uzsi a jedny sirsi plaste ale podle fotek bych si asi netroufnul tam dat vic nez 38mm a mozna ani to ne. a pokud mi zase rupne v kebuli tak Ultegra DI2.
Co se jizdy tice nemam s cim porovnavat. Je to mnohem rychlejsi nez GT na „neterenu“ ale v terenu trochu schazi pruzeni ale hlavne jistota uchopu 660mm riditek i kdyz uz si pomalu zvykam.
(vloženo 4.1.17)
Značka | Superior |
Model | X-Road Team Elite |
Modelový rok | 2016 |
Velikost | 56 |
Hmotnost | 8.7 Kg (bez brasnicky a dalsich serepeticek) |
Rám | Superior Carbon Road Race CRB |
Vidlice | Full Carbon UD |
Hlavové složení | FSA no.42 ACB-A |
Kliky | Shimano 105 5800 |
Středové složení | Shimano BB72 |
Přesmykač | Shimano 105 5800 |
Měnič | Shimano 105 5800 SS |
Řazení | Shimano ST-RS505 2x11 (jinak zname jako nador) |
Převodník | 50/34T |
Kazeta | Shimano 105 5800 11-32T |
Řetěz | KMC X11 |
Náboj přední | DT Swiss R24 Spline Disc 15mm |
Náboj zadní | DT Swiss R24 Spline Disc 12mm |
Brzda přední | Shimano BR-RS505 140mm |
Brzda zadní | Shimano BR-RS505 140mm |
Brzdové páky | Shimano ST-RS505 |
Ráfek přední | DT Swiss R24 Spline Disc |
Ráfek zadní | DT Swiss R24 Spline Disc |
Dráty | DT Swiss Aero |
Pedály | Crank Brothers EggBeaters 3 Red |
Řídítka | HL Corp X-Road Compact |
Představec | One Race 31.8mm |
Sedlovka | ONE Race 27.2mm |
Sedlo | Selle SMP Hybrid |
Pláště | Schwalbe G-One EVO 700x30C |
pekny kousek mam ze stejne staje:-)
@rasto1: Staci. V dlouhych klesanich by mozna byla o malo lepsi 160mm. Je na to adapter.
Co sa tyka brzdneho vykonu staci Ti vpredu 140mm kotuc? Inak moc pekne s ultegrou by bolo super.
Na chladnější dny bych sedlo s dírou nedával potáhne ti na pindíka jinak pěkné
Moc pekne kolo. Libi se mi jak designe, tak rozumnym ekonomickym osazeni.
Kolo pekne. Prevod 34:32 by byl pro me ve vetsim terenu tezkej i na 26". Ta vaha pekna, na to je karbonovej ram super no :-(
RaBL:: jo nejaky dirky jsou vzadu i v predu ale od Superioru bych necekal ze k tomu budou mit prislusenstvi. asi by hohli na email dotaz odpovedet na co to navrhovali ja jsem po tom nepatral.
@sewi: v rámu jsou pro ně předpřipravené nějaké otvory pro montáž, výrobce uvádí možnost montáže blatníků – očekával jsem teda, že bude možnost koupit přímo orig. blatníky k x-roadu, ale asi neé… :-( Bastlit se mi to moc nechce, raději bych pořídil něco hotového… zatím jsem objevil snad jedině Crud RoadRacer MK3 – je to novinka, zatím ale nikde ke koupi v ČR…
@RaRL Vlastne ani ne. Aspon ja si to na kole vic uziju kdyz se poradne zaspinim i kdyz mokrej zadek neni prijemna vec
V tech kategoriich se pravda prilis nevyznam. sneslo by to nejaky nazorny porovnani. Proste jsem chtel silnicku co snese trochu sirsi plastea tedy se neboji do terenu a hlavne ma kotouce. rafkovy brzdy jsem i pro moznost osazeni karbonovych kol nechtel.
@j_j1987 Myslim ze uz jsem jednou jel na nejvetsi placku vzadu ale zatim jsem to vyjel. V tezsim terenu me vic limituje odskakujici/prokluzujici zadni kolo nez tezky prevod.
hezký ! mrkni ke mě na profil na „gravel“…nepřijdou ti převody do terénu moc těžké ? v terénu nevyjedu to, co bych chtěl :(
@Johny.Merida Na zimni obdobi dava smysl trochu hrubsi obuti s tim souhlasim
Furt nechápu a jakém plastu se tu bavíte, asi jsem staromódní, ale když člověk použije ěščřžýáíéúůďť tak nebude záměna v " plast – plášť " výmluvy, že to píšu z mobilu? vždyť i můj starý siemens uměl čárky a v dnešních „chytrých“ telefonech to jde taky, jen se trochu snažit.
No a kolo je pěkné, oranžovou já rád, výbava slušná a zjevně si ho umíš užívat, plný počet ♠♠♠♠♠ teda hvězd alias № 1.
Tak to urcite,ale na ted bych rozhodne nejezdil vzorek co tam mas ted a vrazil bych tam ,,spunty"… Muj nazor. Jde jen o prezuti…pokud tedy hodlas jezdit pres zimu.
@Johny.Merida kdyz budou dve sady kol tak muzu, jinak by mi to prislo jako strasnej traktor na pouziti ~50% silnice
Hod tam plaste Maxxis Larsen Mimo…a uvidis :-)
Pěkný kolo, kupa fotek a neodfláknutej profil (jen ti občas u obrázku vypadly písmenka, ale tohle BF z nějakýho důvodu dělá, že neuloží vše, co člověk napsal)… takže ať furt baví, dávám 5/5
Pěkná barva, ale ty páky fakt moc povedený nejsou, u mě na mech. kotoučích naštěstí vypadá normálně.
Ale jinak, toto bych gravelem nenazyval a ty 30mm gumy videl tak jako max.
Pekny.Cyklokros se jezdi na 33mm ,tak na co tam rvat sirsi :-)