Rám CRR 290 asi nejlepší 29 HT co jsem kdy jezdil a že jich bylo několik :) Rám neuvěřitelně tuhý, radost uhánět dopředu. Samozřejmě pohodlí minimální, ale je to přeci HT, tak ten zadek v terénu zvednu ne? :)
Axon po předělání na olej 5W40, seříznutí spaceru na progresivitu a zvýšení na 120mm naprostá lahůdka, řekl bych porovnatelný s Rebou, celkově ale tužší, samozřejmě o chlup těžší.
Posléze jsem přepletl na ráfky Frequency i23 aby to bylo odolnější a hodil jsem to na 1×11 XTM800O s kazetou 11–42, od tý doby už nedám na pohon 1×11 dopustit.
Kolo jsem nakonec prodal kvůli pořízení fulla 140mm na 27,5 kolech, změna je holt život.
Nicméně musím konstatovat, že to bylo nejlepší HT co jsem kdy měl, v budoucnu zas určitě nějaký postavím.
Do galerie vkládám, abych měl přehled o svých minulých bikách :)
(vloženo 25.1.17)
Značka | RB |
Model | CRR 290 |
Modelový rok | 2015 |
Velikost | 19" |
Hmotnost | 11,7 |
Rám | RB CRR 290 |
Vidlice | Suntour Axon RL-RC 15mm - Tuned by Maajkee :) |
Hlavové složení | Max1 tapered prům. ložiska |
Kliky | Deore M615 2x10 38/24 |
Středové složení | Deore BB52 |
Přesmykač | SLX |
Měnič | SLX 10 |
Řazení | SLX 2x10 |
Převodník | Max1 NW 34z |
Kazeta | Sunrace Champagne 11-36 |
Řetěz | HG54 |
Náboj přední | Novatec D881SB |
Náboj zadní | Novatec D882SB |
Brzda přední | SLX M670, kotouč Max1 EVO 180mm |
Brzda zadní | SLX M670, kotouč Max1 EVO 180mm |
Ráfek přední | DT Swiss X392 |
Ráfek zadní | DT Swiss X392 |
Dráty | Sapim Race |
Pedály | Force SPD |
Řídítka | Ritchey WCS 720mm |
Představec | Ritchey 4axis 80mm |
Sedlovka | Force Team Carbon 27,2 reducke Shaman |
Sedlo | Selle Italia X1 |
Pláště | Maxxis Ardent Race EXO TR 2,25 / Maxxis Ikon EXO TR 2.2 |
18.2.17 11:46
maajkee si riadne ulietol ked ta netrapie netrep takych sh1t0v imr o tom istom vyzeras ako nevyrovnana teen girl konkurencny boj nas vsetkych riadne rozsekal
On je problém v tom, že na starším BF bylo hodnocení přes nick. Ted je anonymní tak proste kde kdo muže jen s nějakých nesympatii nebo v rámci konkurenčního boje :) Dávat jedničky. Ale fakt mne to netrápí, ja jsem rad ze na živo se kola líbej a lidem se líběj kola který pro ne stavím. Takže tak. :)
Body bych zrušil, jsou úplně k ničemu.O bodech to přece není a to se ještě mnozí chlubí kolik dali,to vůbec nechápu.
Bike je samozřejmě parádní jako většina Tvých výtvorů, už dlouho uvažuju přesně o takovém jen se pořád nemůžu rozhoupat. Body jsem nedal :D,sorry.
PS:můžeš mi prosím poslat třeba do zpráv cenu? Díky
maajkee: Ja som dal tiež 5 a nemám s tým vôbec problém. Pozri ako klesol môj :o))) resp. synov. Začínal pri 5 a teraz je dooole a teším sa, až budem mať 0 :o)) vôbec ma to netrápi. Veľa ľudí závidí, veľa má iný názor. Niektorí si myslia, že sa takto chvastáme. Ja som sem pridal bike pre inšpiráciu. Ak to inšpiruje aspoň jedného, tak som spokojný, účel to splnilo. A či je tam 5 alebo 0 je absolútne fuck :o)
26.1.17 11:50
26.1.17 11:28
mozna sa to stalo preto ze bajk uz nemas a vzdy taketo hodnotenia tuna bola prehled o svych bajkach mas v gebule alebo na disku hocikde kde mas fotografie je jasne za se chcas ukazvat ked ti vadi hodnocenia naklikaj ake si zales mihal drtina jeden bod za to ze je predany ale inac by si mnal viac asi stvor bodov odomna
Az se mi rozpadne univerzal MRX, tak do tohoto kola pujdu, ale s pevnou. Za 5*
Jo ono by nebylo od věci mít možnost si rozkliknout to hodnocení a podívat se jak kdo hodnotil. Já dal samozřejmě za 5* :-)
Tady to tak bývá :-)
Na hodnocení nehleď.Je to pěkná silnička a u mě za 4*
Všiml jsem si zajímavého úkazu. Než jsem šel kolem jedenáctý večer spát, bajk měl průměrný hodnocený 4,3 při cca 20 hlasech a teď ráno má hodnocení 3 při cca 28 hlasech, takže v noci čert nezahálel a jal se hodnocení patřičně srazit. :)
Díky Maajkee za osvětlení situace, mrknu na patronu a proběhne i výroba molitanových kroužků, předělávka mě čeká teď o víkendu.
Proč jsi to prodával? A ještě kvůli blbýmu fullu, co akorát houpe vždycky když člověk nechce a ještě s tím jezdit okolo Hradce :-) Krásný bílý RB..
Někde jsou pěnovky, někde filcáky. Člověk nikdy pořádně netuší co dostane :) Pěnovky jsou dokonce někdy i v obyč Raidonu.
Taky bych mel dotaz na predelani. Jsou v te Axonce vevnitr penovky nebo neco co by tahalo ten olej po predelani nahoru po nohach?
Axon byl ve verzi s nezkrácenýma nohama, tedy jsem jen posunul kroužek s pinem na 120mm. Olej do patrony neprosakoval. Nicméně možná je to tím, že jsme z praxe poučen a jakmile předělávám Suntour na olej, zkontroluju a pořádně dotáhnu všechny závity na patroně. Z výroby se totiž občas stane, že nejsou uplně dobře dotažený a pak to začně sáknout, závit se povolí ještě víc a sákne to ještě víc. Já s tím ještě problém nikdy neměl.
Super! Krásný bike!
Mám dotaz k předělání Axona: Vrtal jsi další dírku propozici pružiny? Byla to verze se zkrácenými vnitřními nohami? Neprosakoval olej do patrony vidle jako u starších Epiconů?
Snad první bílé kolo co se mi líbí.
25.1.17 17:21