I když na uhlí a velký gumy moc nejsem, tak tohle se mi líbí fest (-:
Open's One+ lightweight carbon hardtail is intended for cross-country riding, but it has clearance for either a 29 × 2.4 or 27.5 × 3.0 tire to help take the edge of of rough trails.
(vloženo 1.2.17)
Ja jsem jel DMko na Plusku, resp spis sel a koukal po krajine. WinterRace na 29er a byla to dobra volba. :-) na Plusku nemam prevody na takovou palbu.
JFtryall: Rika ten, co na zimni zavod zvolil beznou klasickou 29er s uzkejma gumama :-P
Plusko i super do snehu, ale nesmi to byt extrem. Na Dolni Morave se stejne slo pesky i s fatbikem. Plusko ma vyhodu, ze to je porad dost standartni kolo s beznym qfaktorem atd. Odtrenujes s tim mnohem kvalitneji nez na fatu a prostupnost je taky super, navic na trailu muzes jet vetsi kudlu, neni to tak neohrabane. Idealni do hor do tezkyho vyjezdu i sjezdu. Nejlepsi zimak. Do lesa hodis Pluska a na asfalt 29er zaplet.
tulda – ale Garda je dost specifická, kolikrát tam kolem tebe jede svah stejně rychle jako ty :)
madcat: bohuzel ano:( ty slavny doby KHS (softaily atd.) jsou bohuzel uz davno pryc:(
To KHS je nějakej normální čínskej rám, ne? Určitě už jsem to někde viděl – nějaký CTM, Kellys nebo já nevím už kde…
jmt Pluska mi přišly uplně super na gardě v kamení. Tlumí to skvěle, fakt zábava na tom jezdit. Do ČR bych to nechtěl. Na sníh bude lepší normální fatbike.
JMT – právě k tomu abys mohl se vymluvit proč jsi na chvostu a byl zajímavej ;)
To se mi líbí, na normálních 29 kolech to musí být super. na co jsou vlastně ty pluska ? jel jsem dva zimní závody a na obou tyhle divnokola byly uplně na chvostu. Tak k čemu to je teda dobrý ?
vpa007: Norek je pěkný, ale mě moc neříkají fsr kola.. A když tak jenom Pivot a Yeti (-:
Trochu žasnu nad tímto KHS