Značka | Airdrop |
Model | Edit V1 |
Modelový rok | 2016 |
Velikost | M |
Hmotnost | 15.1 |
Rám | alu |
Vidlice | RS Pike RC 160 mm |
Tlumič | RS Monarch + RC3 200/57 mm |
Hlavové složení | Cane Creek 40 |
Kliky | FSA Afterburner 170 mm |
Středové složení | Shimano XT |
Přesmykač | - |
Měnič | Shimano XT 10sp |
Řazení | Shimano Saint |
Převodník | FSA direct mount |
Kazeta | SunRace 11-40 |
Řetěz | Sram |
Náboj přední | Giant |
Náboj zadní | Dt Swiss 340 |
Brzda přední | Shimano Saint |
Brzda zadní | Shimano Saint |
Brzdové páky | Shimano M8000 |
Ráfek přední | NoTubes Flow MK3 |
Ráfek zadní | NoTubes Flow MK3 |
Dráty | Sapim Race |
Pedály | HTi |
Řídítka | Renthal FatBar |
Představec | Mondraker 30 mm |
Sedlovka | RS Reverb |
Sedlo | Specialized Phenom |
Pláště | Maxxis High Roller II |
Jinak hmotnost celku mi přijde úplně v pořádku s ohledem na osazení (tu a tam Saint udělá svoje, kola budou mít 1900–2000, atd.). S Runou jsem na tom podobně, taky lehce přes 15, zejména kvůli DD plášti vzadu (1050g), ale i dalších těžkým věcem jako 190g představec, 245g rodla, atd.
Řekl bych spíš, že tam není nic vyloženě lehkého než vyloženě těžkého :))
Tak jsem koukal na stránky Airdrop a ten rám je moc pěkný a za velmi sympatickou cenu. Váha rámu mi přijde ok, moje Runa váží 4250g s Cane Creek DB Air CS, což je velmi podobné jako Airdrop.
Spíš bych řešil to, jestli mám vzít M nebo L, protože Airdrop M je v podstatě stejně velký jako Runa L, která mi přijde skoro moc dlouhá (mám verzi 2016, která už má o 2.5cm delší reach než 2013–2015). Prostě Airdrop je dlouhý jak autobus :)))
2 Atilla: kliky vazi 690g s prevodnikem. Nevim proc to ma 15.1. Nicmene tve RB musi mit pres 16kg…
¨To mi řekni co na tom máš tak těžkého, když jsi na stejné váze jako já s RB(rám s tlumičem 4300g) a to tam má duroluxe který je o 500g těžší. Brzdy a kola cca taky stejná, snad jen ty kliky musí být těžké.
Váha v pohodě. Jak to jede do kopce spíš určí váha kol, zadní stavba a zimní příprava. ;-) Líbí se mi to hodně a vůbec jsem to neznal. :-)
wilda: já jim věřím :)
Bohuzel ta vaha je kruta a do kopce jedu jak snek… Ram plus tlumic nekompromisnich 4,2kg. Jinak na komponentech bych srazil max pul kila, ale za jakou cenu…
O výrobci rámu čtu poprvé. Na pohled moc hezkej a komponentově skoro perfektní bike. Je teda vůbec nechápu, kde jsi nabral těch 15kg. Když kouknu jen na díly, tipoval bych 13,5–14kg – nic vyloženě těžkého tam nevidím. To je tak strašně těžký ten rám?
Pěkný, to brzo přijdu omrknout. To je škoda, že stealth sedlovky umí až V2.
w81: to je jasný, ale superlehký enduro s tenoučkými trubkami ve mě obvykle moc důvěry nevzbuzuje.
S29: Agang též nebyl žádné pírko a praskal na počkání. Co to vydrží ukáže až čas…
Super, to se mi hodně líbí. Značku neznám, něco nastuduju, konečně zas něco neokoukanýho.
Ta váha je v pohodě, není to XC raketa a alespoň něco vydrží.
25.2.17 22:14
Sory za to jak vypada prispevek..mam trochu nalito no konecne taky ale me se tohle tohle fakt libi hlavne at te neprestane bavit
Tak tohle je luxus… asi bìlím :)))) parada… ne tolik,znama znacka, pred me uplne neznama.. hlavne at to bavi o to jdee…
25.2.17 20:27
fajny
Designově pěkný. A docela rozumný peníze za ty rámy chtěj – to je sympatický.
Zajímavé. Už máš nějaké poznatky jak to chodí a tak?
P.S. horší kombinaci barev (zeď+rám) na fotku jsi vybrat nemohl :))
25.2.17 18:05
Vůbec tu značku neznám, ale je to pěkný, zvlášť v té oranžové.