Ty žlutý krytky z klik půjdou dolů, resp. nahodím černý, bohužel je to jiná žlutá jak ta na rám
Jak říkával tchán: „slepej holub našel zrno“ a přesně takhle jsem se dostal k Santovi.
Původní myšlenka byla, nechat si od Franty uvařit hezkou ocel na 29" s pevnou osou a hlavou na Lefty Max, to bych se ovšem o můj myšlenkový pochod nesměl podělit s TJK a alincebem. Trvalo jim to asi hodinu, než jsem přikývl na tohoto žluťáka. Nutno podotknout, jsem ji teď vděčný :-)
Následovalo pár dalších korekcí typu „přece na takovým kole nebudeš vozit nějaký wtb kola“ no nezbavoval se shodou okolností v tu dobu Kubánec svých dokonalých zápletů? Ano, zbavoval..... :-D „A taky přece nebudeš vozit nějaký Easton kokpit“ opět výhodná a neodřeknutelná koupě RF kokpitu, kterej tam nutno podotknout padne jak prdel na hrnec :-D
Závěrem. Kolo jede dokonale, geo a určení kola přesně takové, jaké jsem si přál, jsem opravdu nadmíru spokojený. Takže chlapcům vřelé díky a nezbývá než jezdit a jezdit.......
(vloženo 4.3.17)
Značka | Santa Cruz |
Model | Tallboy LTc |
Velikost | XL |
Hmotnost | 12,8 |
Rám | carbon |
Vidlice | FOX Talas 15QR Kashima |
Tlumič | FOX RP23 Kashima |
Hlavové složení | Slackerizer Angle Headset 2° |
Kliky | Race Face Turbine |
Středové složení | Race Face |
Měnič | XTR |
Řazení | XT |
Převodník | Race Face 30z ale asi bude 32z |
Kazeta | XT 11-42 |
Řetěz | CN HG 701 |
Náboj přední | Tune King |
Náboj zadní | Tune Kong |
Brzda přední | XT |
Brzda zadní | XT |
Brzdové páky | XT |
Ráfek přední | ZTR FLOW EX |
Ráfek zadní | ZTR FLOW EX |
Dráty | Sapim Race |
Pedály | XT - na obrázku z první vyjížďky je co se zrovna doma válelo |
Řídítka | Race Face Next 760mm |
Představec | Race Face Turbine |
Sedlovka | KS LEV |
Sedlo | selle italia SLR Ti |
Pláště | Maxxis Ardent Race / Beaver |
Díky díky.....takhle jsem to přebral, takže jsem to vůbec neřešil, ale máš pravdu ;-)
Supr, velká paráda! Ty žlutý botky jsou boužel fakt o odstín vedle, černý budou víc než fajn, na druhou stranu konečně rám, ke kterýmu laděj žlutý nápisy Maxxis ;-). Jediný, nad čím dumám, jestli nebylo lepší táhnout vedení k sedlovce po levé straně… přijde mi to okometricky čistčí, ale je to pitomost ;-)
Před focením jsem to poslal do kopřiv a pokroutil řidítka, tak se to při srovnání asi kapku hejblo :-D
6.3.17 09:05
Kuba: krytky už jsou dole a ODI na svém místě ;-)
Kola jsou fakt boží.....a ten skvělej zvuk, prostě luxus, takže dík :-)
Až na ty krytky jak píšeš :) Mám rád jednoduchý, pokud možno jednobarevný kola, takže za mě super.
Pokud škrtneš klikou o zem, tak škrábneš tu „botičku“ a ne kliku. AFAIK to má cenu pouze na karbonové kliky, hliníku nějaký ten škrábanec nevadí :-)
Sedlovka se mne tam opticky nehodi. Chtelo by to cernou nebo barvu jakou ma vidlice, ale super kolo.
Jako pěkný, ale nanapdalo te ještě, ze Kubánec, TJK a Alinceb jsou proste mafie ze severu??? Nějak moc podezřelých nahod a kluci si te přehazujou jako jorky brambor:D Nee, dělám si legraci…fakt pekny;)
5.3.17 09:06
alinceb: tak to potom jo… Jinak karbon od nich vydrzi hodne a je i peknej…
bylo to cely kolo… puvodne tovarni vybava.. cena byla… rekneme neslo nekoupit ;)
Máš to pěkný! Jen nerozumím proč padla volba na Talas. Nějaká výhodná koupě?
mp3: narovnáno…ono tam půjdou žluté ESI, tak jsem tyhle jen tak nahodil a vůbec jsem si nevšiml :-D
Moc hezký žluťák! Takovéhle kamarády znám, mám je taky a taky se neubráním.
4.3.17 21:46
Kamarády je třeba poslouchat. Super, ať slouží a dělá radost.
@scret: Easton je OK. Měl tam Haven forbec, ale jen obyč hliníkový Havoc klacky. Tenhle kokpit je skoro top, co na takové kolo jde dát…
Je to parádní kolo k dokonalosti mu chybí už jenom sedlovká F kashima.. :-)
4.3.17 21:09
fajny co dodat