EX CUBE Cross Race (2017-2020)

Přidat foto

Černý elox na frézovaných věcech a nové R8000 kliky

Další upravy pro rok 2020. CNC frézovaný převodník s unikátním tvarem a úprava pozice.

Podoba pro rok 2020. Hydraulická Ultergra, Rotor Qrings 50/36, sedlo Fizik Argo

Druhá vlna vylepšení na sezonu 2018. Převodníky Osymetrc 50-36, přesmykač Shimano 105 R7000 a přehazka Ultegra RX. Taky jsem díky pravidelným vyjížďkám a protahování mohl nahodit o 10mm delší představec na 120mm

Jelikož rodíl zubů Osymetriců je 21 a shimano přesmykač pobere rozdíl max 16, tak jsem musel podomácku vypotit podložku pro uchycení pod přesmyk. 5mm tlustou a 3° nakloněnou aby se spodek klece přesmyku posunul dolu a neškrtal o řetěz

2018 upgrade, nová kola. Na příští rok ještě novou hydraulickou 105tku a budu maximálně spokojenej.

2018 Bolt

Možná trochu divné, ale pořídil jsem cyklokrosku hlavně na silnici (u nás ve vidlákově jsou silnice tak špatný, že by mě na galuskách vypadla páteř z těla) Mám najeto zatím jen pár desítek kilometrů a zatím maximální spokojenost i polní cestu to zvládne naprosto s přehledem.

(vloženo 10.3.17)

KRoser
Ohodnoť bajk: (3.9  / 34 hlasujících)
Značka CUBE
Model Cross Race
Modelový rok 2017
Velikost 61
Hmotnost 10kg
Rám CUBE Hlína
Vidlice CUBE Cross Race Disc, Carbon, 1 1/8" - 1 1/2" Tapered
Hlavové složení FSA Orbit Z-t ECO
Kliky Shimano FC-RS510 175mm
Přesmykač Shimano 105 FD-7000
Řazení Shimano Ultegra RX 11-Speed
Převodník Rotor Qrings 50-36
Kazeta Shimano 105 CS-5800, 11-32T
Řetěz Shimano CN-HG600-11
Náboj přední DT Swiss 350
Náboj zadní DT Swiss 350
Brzda přední Shimano Ultegra BR-R8070
Brzda zadní Shimano Ultegra BR-R8070
Brzdové páky Shimano Ultegra ST-R8020
Ráfek přední DT Swiss ER 1600 Spline 32
Ráfek zadní DT Swiss ER 1600 Spline 32
Pedály SHIMANO XTR PD-M9100
Sedlo Fizik Tempo Argo 160mm
Pláště Challenge Gravel Grinder Comp 700x38 na gravel nebo Continental GP5000 32mm na silnici

Komentáře

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.
KRoser
KRoser

8.10.20 10:52

mr.a: Dobrý postřeh :). Když je stabilizace zapnutá tak mě na pocit připadá o trochu tužší řazení a na moje ježdění po silnici je to i při vypnutém brzdě ok. Zapínám to podle okruhu který mám v plánu, jestli terén nebo silnice. Navíc jsem ji měl za stejný peníz co normální přehazku bez brzdy tak proč ji nemít.

Reagovat
mr.a
mr.a

6.10.20 09:11

Za mě super, jen mi tu uniká smysl RX šaltru, když máš vyplou tu stabilizaci – bez ní je to jak klasický silniční šaltr…

Reagovat
miťo
miťo

14.12.18 14:20

Naprosto rozumím volbě CX kola na silnici. Vidím to stejně (silničku mě přinutily používat až segmenty na Stravě 

Reagovat
vpa007
vpa007

14.9.18 15:01

Zuppa. Dík. Ať to lítá. Hlavně bezpečně. A sem zvědavej na další apgrejd ;-)

Reagovat
KRoser
KRoser

14.9.18 13:43

To je tak když si člověk dělá na kole sám, pořád je co zlepšovat a tunit :). Zkušenosti s plášti jsem psal sem za mě spokojenost.

Reagovat
vpa007
vpa007

14.9.18 12:01

Dík, ale sám vím, že to má ještě rezervy… musím nechat dotáhnout kola (jsou už jetý, tak chtěj údržbu) a na zimu poladit širší obutí z přesně toho důvodu, co píšeš ty, páč revírem mýho kola jsou český silnice (jen). Takže jeden z kandidátů jsou ty Strady Bianca Plus… jak jsi s nimi spokojenej?

Reagovat
KRoser
KRoser

14.9.18 08:37

Díky, na tu tvoji přestavbu RBčka jsem se nedávno díval, vážně super práce a taky perfektní výsledek.

Reagovat
vpa007
vpa007

13.9.18 11:50

Paráda… dáš nový fotky s vejcem i sem, ať je hezky vidět výhoj? Jinak líbí, má to myšlenku, kterou aktuálně taky sleduji s RB RX ;-)

Reagovat
Kadel x road
Kadel x road

10.3.17 18:21

pekny:-)

Reagovat
KRoser
KRoser

10.3.17 09:35

Jo a ta váha je katalogová reálný kolo jsem nevážil.

Reagovat
KRoser
KRoser

10.3.17 09:33

bernie: Taky myslím, že to maj dobře udělaný, jen pro zajímavost brzdová lanka jsou vedená komplet v bovdenu i v rámu a řadící lanka jsou v rámu rozdělený. Nevím jak je to jinde, ale tak je to podle mě ideál.

Ty mechaniky jsou podle jediná slabina kola. Ty originál desky jsou celkem na prd tak jsem je vyměnil za Shimano B01S a je to o mnoho lepší. Zatím jsem po výměně desek spokojen i když moc kilometrů za sebou nemaj, třeba si to ješte sedne.

Reagovat
KRoser
KRoser

10.3.17 09:18

Přesně na tvoje fotky jsem se díval když jsem kolo vybíral :). Taky myslím, že tam modrá omotávka dlouho modrá nezustane, proto jsem hned při nákupu kola koupil dvoubarevnou omotávku od cube kousek spodku je modrý na vršek černý. Ten vzorek plášťů je podle mě takovej ideální univerzál (silnice, lehký terén není problém)

Reagovat
Kamilac
Kamilac

10.3.17 09:00

mám toho stejnýho, akorát ta modrá omotávka šla už dolů a mám tam korkovou černou Ritchey a pláště mám objednaný VITTORIA Cross XN Pro II 31–622

Reagovat
bernie
bernie

10.3.17 08:53

Každým rokem jsou rámy u CX „kjubů“ lépe udělané. U tohoto modelu se mi líbí schování předního brzdového lanka do vidle a venkem vedené lanko šaltru kompletně schované do bowdenu je taky praktické.

S odstupem času dej vědět, jak jsi spokojen s mechanikama.

PS váha je katalogová nebo reál? Na velikost 61 je hodně dobrá

Reagovat
Karma
Karma

10.3.17 08:20

buď v klidu, ty silnice jsou strašný naprosto všude, ne jenom u vás ve „vidlákově“ :)

Reagovat

Další galerie z kategorie

zdenalfofin 13
TJK 39
sevava 8
tomixcz 4
Lesky 4
gersa 16