Černý elox na frézovaných věcech a nové R8000 kliky
Další upravy pro rok 2020. CNC frézovaný převodník s unikátním tvarem a úprava pozice.
Podoba pro rok 2020. Hydraulická Ultergra, Rotor Qrings 50/36, sedlo Fizik Argo
Druhá vlna vylepšení na sezonu 2018. Převodníky Osymetrc 50-36, přesmykač Shimano 105 R7000 a přehazka Ultegra RX. Taky jsem díky pravidelným vyjížďkám a protahování mohl nahodit o 10mm delší představec na 120mm
Jelikož rodíl zubů Osymetriců je 21 a shimano přesmykač pobere rozdíl max 16, tak jsem musel podomácku vypotit podložku pro uchycení pod přesmyk. 5mm tlustou a 3° nakloněnou aby se spodek klece přesmyku posunul dolu a neškrtal o řetěz
2018 upgrade, nová kola. Na příští rok ještě novou hydraulickou 105tku a budu maximálně spokojenej.
2018 Bolt
Možná trochu divné, ale pořídil jsem cyklokrosku hlavně na silnici (u nás ve vidlákově jsou silnice tak špatný, že by mě na galuskách vypadla páteř z těla) Mám najeto zatím jen pár desítek kilometrů a zatím maximální spokojenost i polní cestu to zvládne naprosto s přehledem.
(vloženo 10.3.17)
Značka | CUBE |
Model | Cross Race |
Modelový rok | 2017 |
Velikost | 61 |
Hmotnost | 10kg |
Rám | CUBE Hlína |
Vidlice | CUBE Cross Race Disc, Carbon, 1 1/8" - 1 1/2" Tapered |
Hlavové složení | FSA Orbit Z-t ECO |
Kliky | Shimano FC-RS510 175mm |
Přesmykač | Shimano 105 FD-7000 |
Řazení | Shimano Ultegra RX 11-Speed |
Převodník | Rotor Qrings 50-36 |
Kazeta | Shimano 105 CS-5800, 11-32T |
Řetěz | Shimano CN-HG600-11 |
Náboj přední | DT Swiss 350 |
Náboj zadní | DT Swiss 350 |
Brzda přední | Shimano Ultegra BR-R8070 |
Brzda zadní | Shimano Ultegra BR-R8070 |
Brzdové páky | Shimano Ultegra ST-R8020 |
Ráfek přední | DT Swiss ER 1600 Spline 32 |
Ráfek zadní | DT Swiss ER 1600 Spline 32 |
Pedály | SHIMANO XTR PD-M9100 |
Sedlo | Fizik Tempo Argo 160mm |
Pláště | Challenge Gravel Grinder Comp 700x38 na gravel nebo Continental GP5000 32mm na silnici |
mr.a: Dobrý postřeh :). Když je stabilizace zapnutá tak mě na pocit připadá o trochu tužší řazení a na moje ježdění po silnici je to i při vypnutém brzdě ok. Zapínám to podle okruhu který mám v plánu, jestli terén nebo silnice. Navíc jsem ji měl za stejný peníz co normální přehazku bez brzdy tak proč ji nemít.
Za mě super, jen mi tu uniká smysl RX šaltru, když máš vyplou tu stabilizaci – bez ní je to jak klasický silniční šaltr…
Naprosto rozumím volbě CX kola na silnici. Vidím to stejně (silničku mě přinutily používat až segmenty na Stravě
Zuppa. Dík. Ať to lítá. Hlavně bezpečně. A sem zvědavej na další apgrejd ;-)
Dík, ale sám vím, že to má ještě rezervy… musím nechat dotáhnout kola (jsou už jetý, tak chtěj údržbu) a na zimu poladit širší obutí z přesně toho důvodu, co píšeš ty, páč revírem mýho kola jsou český silnice (jen). Takže jeden z kandidátů jsou ty Strady Bianca Plus… jak jsi s nimi spokojenej?
Díky, na tu tvoji přestavbu RBčka jsem se nedávno díval, vážně super práce a taky perfektní výsledek.
Paráda… dáš nový fotky s vejcem i sem, ať je hezky vidět výhoj? Jinak líbí, má to myšlenku, kterou aktuálně taky sleduji s RB RX ;-)
pekny:-)
bernie: Taky myslím, že to maj dobře udělaný, jen pro zajímavost brzdová lanka jsou vedená komplet v bovdenu i v rámu a řadící lanka jsou v rámu rozdělený. Nevím jak je to jinde, ale tak je to podle mě ideál.
Ty mechaniky jsou podle jediná slabina kola. Ty originál desky jsou celkem na prd tak jsem je vyměnil za Shimano B01S a je to o mnoho lepší. Zatím jsem po výměně desek spokojen i když moc kilometrů za sebou nemaj, třeba si to ješte sedne.
Přesně na tvoje fotky jsem se díval když jsem kolo vybíral :). Taky myslím, že tam modrá omotávka dlouho modrá nezustane, proto jsem hned při nákupu kola koupil dvoubarevnou omotávku od cube kousek spodku je modrý na vršek černý. Ten vzorek plášťů je podle mě takovej ideální univerzál (silnice, lehký terén není problém)
mám toho stejnýho, akorát ta modrá omotávka šla už dolů a mám tam korkovou černou Ritchey a pláště mám objednaný VITTORIA Cross XN Pro II 31–622
Každým rokem jsou rámy u CX „kjubů“ lépe udělané. U tohoto modelu se mi líbí schování předního brzdového lanka do vidle a venkem vedené lanko šaltru kompletně schované do bowdenu je taky praktické.
S odstupem času dej vědět, jak jsi spokojen s mechanikama.
PS váha je katalogová nebo reál? Na velikost 61 je hodně dobrá