Fotky zatím jen z garáže, venku ještě nebylo, je tu pořád tak hnusný počasí. Taky jsem čekal na komponenty a na následný servis…nemůžu se dočkat až ho někde protáhnu!
(vloženo 10.3.17)
Značka | Sport-on (Rzeczpospolita Polska) |
Model | XCR |
Modelový rok | 2017 |
Hmotnost | 19 Kg (bez pedálů :-))))) ) |
Rám | Al + camo polep vlastní výroby |
Vidlice | :-))))))) |
Tlumič | :-))))))) |
Kliky | XT FC-M8000, 38/24, 2x11 - po lehké plastické operaci |
Středové složení | Shimano XT BB-MT800 |
Přesmykač | Shimano XT FD-M8020, Side Swing 2x11 |
Měnič | Shimano XT RD-M8000 SGS |
Řazení | Shimano XT SL-M8000 I-spec II |
Převodník | Shimano XT FC-M8000 - 38/24 |
Kazeta | Shimano XT CS-M8000 11-46 11sp. |
Řetěz | KMC X11SL gold (1 a 1/2) |
Náboj přední | DT Swiss 350 DBIS |
Náboj zadní | Novatec DH61SB |
Brzda přední | Shimano XT BR-M8000 + kotouč XT SM-RT86 - 160mm |
Brzda zadní | Shimano XT BR-M8000 + kotouče XT SM-RT86 - 160mm |
Brzdové páky | Shimano XT BL-M8000 |
Ráfek přední | Dartmoor Rocket V2 - 26" - 32d |
Ráfek zadní | Dartmoor Rocket V2 - 26" - 32d |
Pláště | Continental Race King ProTection 26x2,20" |
MartyM: jj originál byl v černém matu, maskáš jsem si dělal potom sám
Kuba78: normálně rozdvojená hadice na takovém Tčku, brzdí to parádně.
pekelny stroj. at to jezdi. ta zadni brzda a dva kotouce na ni, to je normalne jen rozdvojena hadice nebo musi byt nejake sofistikovane rozdeleni tlaku necim?
Vozman: nebylo to tady nedávno ještě bez toho maskování jen v černém provedení? To se řešilo až dodatečně tady? Super stroj.
orm: nevím jestli dokonce tady nebyl někde odkaz na video borce prakticky bez horních končetin, co na totální silničce přijel k obrubníku a opravil během pár minut defekt?! To jsem teprve čuměl co je všechno možné. Doposud byl můj vrchol v mládí pozorovat klučinu na koupáku jak na dece hrál žolíky nohama! Klobouk dolů teda…
Vozman: Technicky dotaz. Zvladas nejak rozumne opravit defekt na kole? To se z toho asi musi kompletne vylezd na zem a pak to opravit, ze? Nejak si to uplne nedokazu predstavit :-).
Ke kolu nemam co dodat. Za 5.
Sunshine 29: Naopak. Vozman mi připadá mi velmi schopný, proto mě zajímá ten příběh.
Singl: to je trochu neslušné ne? To že někdo má invalidní důchod přece neznamená, že je neschopný hovado…
Tos na to fakt ušetřil z invalidního důchodu? Nebo máš nějaký vedlejšák? Nebo jsi někoho zkušeně pumpnul? Příběh, jak si invalida může pořídit takovou drahou mašinu by mě docela zajímal… ;-).
Takže, všem moc děkuju za kladné ohlasy!
Co se týče obutí, hoši v Polsku to bohužel obouvají na základních Conťákách v drátěné verzi (černá paprička jim nic neříká :-D) Navíc mi tam chtěli dát i 10s SLX komponenty, což jsem jim rychle „rozmluvil“, a tak to šlo dále, o DT 350 náboji ani nemluvím…to už jen Polák kroutil hlavou :-D
No s pláštěma jsem se rozhodoval mezi Race Kingama a X Kingama. Recenze, zkušenosti uživatelů a testy na netu mě přesvědčily nakonec koupit ty Race Kingy. Nejprve jsem chtěl tu nejrychlejší RS verzi,ale ta je prej dost „tenká“, a jelikož po zkušenostech vím, že zejména zadní pláště dost trpí na boční prodření (šutry, obrubníky atd.), tak jsem raději zvolil tu Protection verzi. Co se týče terénních schopností, vím že ty Race Kingy nejsou nic moc, ale na suché lesní stezky a polňačky to snad bude stačit.Navíc toho hodně najezdím i po asfaltu a valivej odpor je pro mé ruce rozhodující. Takže mi nezbývá nic jiného něž testovat a testovat. Jinak co bych to byl za „pumpičkáře“ bez pumpy, tu vozím sebou stále i na silničce.
10.3.17 16:14
Taková hračka už bude asi stát docela balík, co? Každopádně to vypadá dost „vychytaně“, asi kluci z Polsce vědí co dělají.
Tak jestli dopředu něco drapákovitějšího, tak volba do dvojice (tera trojice) k RaceKingovi je jediná možná: XKing 26×2.20… ;-)
Jinak pokud máš protection verze, tak by asi přechod na bezduše byl celkem logický. Jen to chce častěji přifukovat, což je otázka, jak je pro tebe problém… no, vlastně, pokud utáhneš sebe a kolo rukama, tak pumpička nemůže být žádnej problém :-)
Vypadá to super. Jen teda, vzhledem k tomu, že je hnané přední kolo, bych dal na předek nějaký pořádný drapák, abych měl v terénu dostatek trakce. Přecijen, když nejede normální kolo, tak slezeš a jdeš pěšky. Když nejede handbike, tak jsi v háji… 5*
Super!!!
Bomba.. naprosto luxusni vec a fakt designove povedena… myslim ze to fakt prijemne pojede diky plastum a zaroven to bude asi i dost pohodlne!.. moc pekny!
10.3.17 14:22
Ta vidlice s tim tlumakem je doooost :)))))))))))))))))) :-)
Kliky vzali naprasáka flexou kluci polský při výrobě celého biku, je to zajímavé řešení a hlavně funguje. Každej výrobce handbiků má svoje kliky, tihle upravují origo. Kola jsou zatím s dušema, však mě taky servisák nahlodával, že bych tam měl dát bezduše. Ale s těma nemám zatím zkušenost, tak čas ukáže jak budu často měnit duše a pak se uvidí.
Jinak opálenej Ital pobavil :-)))))
10.3.17 14:07
ojoj petska bicygel dakeho opaleneho itala si mozes objednat vladimir a mozu bejt aj tie retaze
Pecka… jak už tady zaznělo. 5bludišťáků. Ty naplastikovaný kliky, to páchal nějakej dr.Frankenstein, co? (sranda, je mi jasný, že to jinak nejde ;-)). A ten zlatej řetěz k tomu sedne jak zlatej řetěz opálenýmu italovi ;-).
Ale abych jenom nepochleboval… máš tem chybu, teda něco mi chybí… u pláště by mělo být správně napsaný 3× ;-). A máš je s dušema nebo „bez“?