Pomalu ale jistě vylepšuji bajk k obrazu mému.
Mattoc je ve verzi Comp, ale s Dorado Air patronou. Zatím jsem ho pořádně neprojel (stejně jako kola od Superstaru a přední plášť), jen jsem nastavil tlak „na dvorku“, od kterého se odpíchnu dál s poznatky z terénu. LSC (ABS+) je pro mě novinka, uvidím, jak se spřátelíme, doteď jsem měl maximálně lock, tady mám postupné zavírání komprese v 10 klicích.
Četl jsem v Mattoc vláknu o lepších stírácích z BOSe, které bych chtěl vyzkoušet (Nejsem si jist, zda by šly ty z odkazu, ve vláknu se píše, že FOX nepasují a tyto jsou pro FOX, BOS a další. http://www.ebay.de/…151843251853?…). Dále je možnost tuningu pomocí IRT nebo IVA, které nevycházejí až moc draho.
S brzdami Hope V2 jsem měl problémy, respektive jen se zadní. Po výměně těla páky, se objevil problém u zadního třmene, prosakovala DOTka. Další náhradní díly a výměna pístku a obou těsnění, jeden zadní pístek nechodí stále úplně, jak by měl, ale je to lepší než předtím, kdy nechodil vůbec. Jinak brzdí výborně a velká škála modulace.
S výškou a pozicí sedla musím ještě polaborovat, po repasi teleskopu jsem ho tam narychlo mrsknul. Přemýšlel jsem o 1×11, ale s 1×10 (32×11–36) zatím nemám problémy.
Od koupi na podzim 2015 jsem stále spokojen, bajk mi vyhovuje a stále mě překvapuje, co vše zvládne.
Váha se aktuálně zastavila na 15,61kg (± 10g). Přední plášť ještě musím předělat na bezduši.
Jako další upgrade by mohl být tlumič, často se mi stává, že se zahřeje natolik, že úplně změní chod a je z něj bláto.
(vloženo 20.3.17)
TJK: já měnil staré Fox za nové SKF Fox po tom, co jsem měsíc před tím měnil mazací olej, a rozdíl tam byl znatelný. otázkou je, jestli ty staré nebyly ještě víc ztvrdlé stářím.
jopny: endura sem mel ty modry na FOX Talas 201 a uprime asi nejhorsi stiraky co jsem videl… ja bych si je teda nekoupil kdyz to porovnam s origo SKF… tuhy.. nepoddajny.. blbe stiraly.. dostaval se pod ne bordel a prisly mi ze nejak zhorsily odtrh
Ty originál Manitou jsou dost tuhé, u toho X-Fusionu se daly nehtem trošku odlípnout, abych tam střknul trošku silikonu, což už Mattoca úplně nejde. Před osazením jsem sundal vnějších nohy, vyčistil (sice nebylo moc co), složil a nalil mazací olej. Podle zdejších zkušeností, to zní jako nebe a dudy s BOS stírákama, snad se k tomu dostanu co nejdříve.
Našel jsem ještě http://www.enduroforkseals.com/id513.html
go jsem tedy zvedavej, jak se servis projevi na mem bosu… asi lejno poznam po dlouhe zime.
z osobni zkusenosti musim rict ze na BOSu vymena origo stiraku za FOX SKF byl jese kus dopredu co se tyka citlivosti.. zase ale uprimne nutno rict.. ze to byl komplet servis s vymenou oleje.. takze je mozne ze i to melo vliv…
Ještě upřesním, pravděpodobně by tam šly ty z odkazu, to jsou ještě ty s přírubama (pokud to dobře chápu). Nejdou tam ty nejnovější fox který jsou bezpřírubový. Každopádně jak jsem už psal do mattoc vlákna, bos stíráky byly značný krok kupředu.
Ještě teda Milan netestoval RS, ale nevím jestli by si člověk až tak moc pomohl.
Na BOS jdou dat 34 FOX SKF low friction stiraky.. bohuzel na Mattoc ty FOX dat nejdou ale jdo dat original BOS 34 stiraky.. je o tom neco napsano ve vlakne.. Mattoc a jine enduro vidle.. tak bacha abys nekoupil spatne
Díky moc za ohlasy. Tlumiči dám zatím ještě čas, bude to pravděpodobně až podzimní upgrade.
Svářeč: S rámem nestraš, už takhle jsem výškově s eMkem na hraně.
Debon aira tam mam ( v galerii na fotkach neni), je to urcite lepsi nez ten x-fusion…
me taky ten ram stale prekvapuje, co vydrzi :-)
Ja mam na BOSu taky myslim z foxe 34
Jinak jak uz sem rikal,ma to potencial!!
btw:na bos jsem hodil stiraky z fox 34 a vse gut. na tohle se optej v LV vlakne, burzousti budou vedet.