Značka | Lapierre Gravell Bike |
Model | Crosshill 500 |
Modelový rok | 2017 |
Velikost | L |
Hmotnost | 9,8 kg. Hmotnost ve službě 10,5 |
Rám | Hliník |
Kliky | Shimano 105 |
Přesmykač | Shimano 105 |
Měnič | Shimano 105 |
Řazení | Shimano 105 |
Převodník | Shimano 105 50/34 |
Kazeta | Shimano 105 11/32 |
Brzda přední | Shimano 105 RT - 81s hydraulic 160 mm |
Brzda zadní | Shimano 105 RT - 81s hydraulic 140 mm |
Brzdové páky | Shimano 105 |
Ráfek přední | Lapierre aero disc |
Ráfek zadní | Lapierre aero disc |
Pedály | Shimano XT |
Řídítka | Lapierre nějaký jejich montážní |
Představec | Lapierre nějaký jejich montážní |
Sedlo | Selle Italia X1 |
Pláště | Schwalbe G One |
Já jsem se tam již k tomu několikrát vyjadřoval pak jsem si vylil palici tak už jsem nemohl nic psát stejně by to nemělo cenu, to že si mně dobírají u mého kola je mi Šumava fuk neboli šumafuk lépe řečeno fuk ze Šumavy. Stejně jsou kotouče na normální silničce blbost.
25.4.17 13:01
Jonáši, ty s tím máš vážně nějaký hlubší psychický problém… tak si to konfrontuj, na jedné straně si mi poslal normální diskusi k tématu, kde se vyjadřují lidi k tématu a na druhé straně ty reaguješ tak, že v profilech kol s ráfkovými brzdami začneš docela mimo mísu brojit proti kotoučovkám
čili, pokud ses chtěl vyjádřit proti kotoučovým brzdám, měl si to udělat v příslušné diskusi, kterou zmiňuješ
a nikdo tě zavírat nebude, ani tam, ani v nepatřičných diskusích jinde… jen si tě holt teď ostatní dobírají u tvého kola, ale to se nediv, naběhl sis na to sám a dokonale
Tady máš pár vychvalovačů http://www.bike-forum.cz/…ilnicce.html
Já se k tomu už nebudu vyjadřovat ještě mně zavřou.
25.4.17 12:03
jonáš: to souhlasím, já bych to na silničku nechtěl (mimochodem, co jsem teď pořídil brzdy od EE cycleworks tak mám pocit, že brzdí ještě líp než kotoučovky, ale to je vedlejší)
spíš jde o to, že ty se tu pořád odvoláváš na to, jak „se tu kotoučovky vychvalují“ a já tedy nic takového nikde nevidím, naopak, to ty ses tu pořád vyjadřoval proti, jako by se tu nic jiného neřešilo… a to mi přijde v kontextu s tvým kolem teď poněkud absurdní
No můžu ti říct že mám raději špalky brzdí líp, kotouče taky brzdí dobře ovšem je to tak přebrzděný, že jde kolo časteji do smyku dost často ztrácí adhezy takže tím pádem tak perfektní nejsou jak většina vychvaluje, prostě brzdí to normálně nic špičkovýho jako v tom nevidím.
Singlespeed: No já to radši nechci moc rozvádět měl bych ******* nebudu radši o tom, prostě chodím dělat brigádně mechanika tak něco mám jako za výpomoc prostě upsáno jednoduše řečeno mám to za jinou cenu než pro normální lidi tečka.
By mě zajímalo, kde prodávají tohle kolo za nákupku o polovinu méně než je MOC. To bys mohl prozradit… ;-).
25.4.17 10:43
a co kotoučovky na silnici, spokojenost?
u tebe jako známého zastánce kotoučových brzd jaksi spokojenost již předjímám, ale stejně se raději ptám, zda svou spokojenost se silničkou na kotoučích nerozvedeš nějakými dojmy…
Já to za tu cenu nekoupil, mám to pouze za nákupku nebudu říkat kolik ale vyšlo to téměř o polovinu méně. Více méně to tvrdí výrobce, že je to do lehčího terénu, já na tom ovšem jezdím i v normálním terénu a středním terénu a jede to špičkově.
25.4.17 08:54
popis výrobce: „Jezdíte rádi po silnicích, ale zároveň se chcete vyhnout hustému provozu a občas to poslat i do lehčího terénu? Zbrusu nový Lapierre CrossHill spojuje to nejlepší ze silničních kol, v kombinaci s širokými plášti 29×1,9“ a výkonnými kotoučovými brzdami" kategorie: pánská kole/silniční kola/lapierre
Jonáš tu napříč spektrem, už nejméně měsíc, docela mimo mísu, kritizuje použití kotoučových brzd na silničkách, aby se pak pochlubil silničkou na kotoučích… opravdu náramný logický kotrmelec
cena přemrštěná
já jsem na to kolo koukal včera v Mojekolo v Praze, musím uznat, že se povedlo, ale cena je strašná na tu výbavu
http://www.mojekolo.cz/…osshill-500/
Já v tom jezdím v terénu a vůbec jdu je volat.
No silnička to není je to do terénu a můžu tam dát i bajkový pláště, zpřevodovaný je to 50/34 a v zadu 11/32. Normální silničku mám takže tohle jsem pořídil místo bajka, protože bajky mají tak na hovno převody a lehký že se na tom nedá jezdit.
25.4.17 00:35
Pokud tam máš 40 mm pláště, tak dvojplacka 50/34 odpovídá vzhledem k většímu obvodu kol dvojplacce 52/35 při použití 23mm plášťů. To je do terénu zcela nesmyslné zpřevodování.
Převody jasně ukazují na silniční použití, to se nedá okecat… ;-).
Jonáš1: To do terénu moc nebude, když vidím ten 50 zubový převodník :-)). Kola do terénu mají obvykle velkou placku kolem 36 zubů, což je přibližně tvoje malá ;-).
barva tý silničky se mi vůbec nelíbí, ale na kotoučích dobrý, to chválím
Ne to není silnicka, je to gravel bike prostě do terénu takže tam kotouče jsou logický.
22.4.17 12:05
Je to silnička, do terénu s tímhle nemůžeš, šly by po tobě vosy
takže silnička na kotoučovkách, jako terapie na Jonášovu obsedanci dobrý
Nechápu, co máš u ostatních kol proti kotoučovkám, ale chápu tvoji averzi k pohřebákům :)
Vypada to pekne:-)funkcni to bude:-)gravli jsou super uz jsem si taky zvykl a parada a kotouce uz maj u me taky milost slouží perfektne:-)
Kotouče na silničce nebrat. To nevíš, kua Jonáši !
To kolo, respektive barvy, mi na monitoru vypálili pixely. Krásná silnička do terénu, ale ty kotouče to opravdu nepěkně zabíjí :DD
Móc pěkné, i barva se mi líbí. Je to takové veselé. :-)
Jen v přední vidlici mohlo být trochu víc místa. Jak široký tam máš plášť?
Ne to je gravel bike, prostě do štěrku do terénu. Silnička ale do lesa na lesní cesty polní cesty atd.
21.4.17 18:36
takže to je falzum silničního Lapierra na kotoučích?
21.4.17 18:25
21.4.17 18:05
Jonáš mi docela vyrazil dech… i ty, Brute???
21.4.17 16:14
21.4.17 16:13
No mně taky nemůžete moc poslouchat, za prvé: melu nesmysli schválně abych točil lidi, protože točí mně a za druhý jsem blázen takže mně nemůžete moc brát jako že to tu beru vážně a budu odpovídat normálně.
Ale to neni jako silniční kolo, to je silniční bajk do terénu tak tam mají kotouče opodstatnění, ale na normální silničním podotýkám čistě jenom silničním né žádný podobný odnože (gravel, endurance a já nevim kolik je ještě těch typů) je to zbytečný mít kotouče.
Klobouk dolů… Celou dobu jsem ti to žral, že ty hejty proti kotoučům myslíš vážně a ono trolling.
Tak vítej v klubu kotoučovejch silničářů :).
Náš kotoučovek hater :) Na gravel a cyklokros to patří a na silnici je to z principu blbost.. Pobavilo.
Tak tady byli kotouče z výroby, nehledě na to, je to grejvl takže tam je to logický jako na bajku, je to do lesa na prašný cesty bahno atd, ale na silničku je to blbost.
21.4.17 15:10
Bohužel zatím k tomu nemůžu nic říct, jak to jede nabo jak to brzdí atd. páč jsem na tom ještě nejel a dostanu se na to nejdřív když to vyjde tak v pondělí.