Značka | Propain |
Model | Spindrift |
Velikost | M |
Hmotnost | 14,4-14,5 |
Vidlice | Formula 35 EX 180 mm |
Tlumič | Cane Creek Double Barrel Coil CS |
Hlavové složení | Mortop |
Kliky | Shimano XTR |
Středové složení | Shimano XT |
Měnič | Shimano XT |
Řazení | Shimano SLX |
Převodník | Superstar 32 z |
Kazeta | Sunrace MX8 Black 11sp. 11-42 |
Náboj přední | Superstar Components Fuel |
Náboj zadní | Superstar Components Switch Ultra-LITE BOOST |
Brzda přední | Magura MT5 + Superstar Components Groove Racer 203 mm |
Brzda zadní | Magura MT4 + Superstar Components Groove Racer 203 mm |
Ráfek přední | Stans FlowEX 27,5, záplety Superstar Components |
Ráfek zadní | Stans FlowEX 27,5, záplety Superstar Components |
Pedály | FireEye Broil |
Řídítka | Race Face Aefect r35 780 mm + gripy ODI TLD |
Představec | Race Face Aefect r35 40 mm |
Sedlovka | KS Lev Integra 150 mm |
Sedlo | OctaneOne |
Pláště | Maxxis Minion DHR II |
Super bike,taky o něm přemýšlím. Už jsi ho měl i třeba v Rychlebách nebo Trutnov.
Jak to jede nahoru,dá se nebo je to pohřeb.
Dík samo za 5
wilda81: Mě spíš štve, proč mám tak těžké kolo když mají všichni lehčí :) Mít 11,6kg, to by to do kopce lítalo.
Baba-Ji: Nema smysl presvedcovat. Kdo neveri, tak si to muze sam spocitat…
O vikendu jsem tez cumel kde Tinker u sve SB5C nabral 11,6. Prosel jsem si fazemi: keca → vazil bez pedalu a bez mleka → ku**a neda mi to. Nasel jsem tusim jen vahu stredu + vychazel z katalogove vahy ramu, tlumice, vidle a +/- to fakt vychazelo.
Jenže já mám 180mm kotouče, vpředu 86 (150g), vzadu 76 (asi o trochu těžší). Takže tam máš tak 120g navíc. Moje rodla 243g, představec 190g, kazeta pod 400g.
To co píšeš by vedlo ke 14.7kg, ale furt nevím kde se to ztrácí :))
Tonik: ted jeste koukam, ze mas XT, ty jsou taky o 50–150g tezsi (komplet)
Tonik: tlumak ma CC VALT pruzinu, tam jsem sel oproti default ocelove 120–150g dolu. Kotouce maji 217 g, rodla 205 g, kazeta 40× g, vidle ma 1800 g.
Kdyz jsem to mel u kamose na prepleteni zadniho kola, navazil na jeho kalibrovane vaze (je metrolog, ma zkalibrovane uplne vse, k vypletenym kolum nam dava graf vypletu :D) bez retezu, pedalu, s ocelovou pruzinou a pevnou sedlovkou (350g) 13,7 kg. Celek jsem pak nevazil, ale spocital zvazenim jednotlivych komponent, ktere jsem tam pak jeste menil/daval.
Mas oproti me fora 200g na DD zadni gume, 70g na klikach a 100g na pedalech, 50g na predstavci. Hur na tom jsi na tlumaku (300g?), prednim plasti 50g, kotoucich (odhad 50g) a vidli (nevim kolik, moje ma 1850). A ja mam 15.3. Ram s tlumicem je 4150.
Franta: jsi tezsi na rodlech(cca 100g), klikach(100–200g ?), brzdach(50–100g), vidli(200–400g, nevim, kolik ta tvoje presne vazi) a DD gume(100–200g) , takze vahy vzajemne sedi
Franta: je to enduro kolo na 180 mm. Kolik endur ma pres 15 kg?
Nebo jinak, ten ram je ZHRUBA stejne tezky (spis malilinko lehci), jako novy RB Bandit, nebo Banshee Rune a ta kola mivaji s tezsima komponentama 15 nebo malo pres 15 ;)
to wilda81: No mam podobne kolo, podobne komponenty, i par rekl bych lehcich a jsem tak o 750g na tom hur :) Proste si mysim ze to pod 15 nema ani nahodou. Ale je to asi burt ;) Hlavne at to bavi.
Siskin: sak mam za barakem Hady a do Adamova a Horic jako by kamenem dohodil ;) :D
Parádní kladivo. Na to jaká to je bestie, tak i pěkná váha.
Bydlet v horách, tak stavím něco podobnýho. :)
Tomínos: čistě hypoteticky bychom se k Vám mohli zastavit v so 10.6., budete tam u vás někdo pojízdný? :)
9.5.17 19:42
Franta: proč by ta váha neměla sedět? Mě přijde adekvátní vzhledem ke komponentům.
Sice tuto značku neznám, ale pěkný to je.
Saint: jestli nahodou pojedes na enduro na Jestedu, muzu ti ho pujcit a muzes sam posoudit ;)
…coz mne napada, ze bych se v sobotu moh stavit za Atillou a v nedeli dat na oci Jested :).
Saint: sak ja to s tou ovladatelnosti nechtel tvrdit jako obecne pravidlo, ale srovnaval jsem to se svym predchozim kolem, coz bylo o 2–3 kg tezsi Enduro EVO s tezsim predkem(v porovnani tady se Spindriftem).
Hele babo:) dal jsem ti 5 za celkovou slazenost a barvicky.
Nicmene tvrdit o kole 445 zadni stavbou na 27,5 kolech, ze je stejne dobre ovladatelne jako s kratsi, mi prijde ne uplne stastne. To jsi bud zaslepenej novym a krasnym strojem nebo to proste nepoznas… Hele ja naprostej amater to poznal hned. To kolo jde o poznani hur na zadni a proste manevrovatelnost je jina. Ted jsem na tom 2 mesice jezdil a strasne se clovek nadre nez to posle do vzduchu… to jen tak na okraj…
Ale jinak to mas opravdu velmi povedene. Oranzova je u me v topu.
za vidli jsem dával necelých 16, to byla ještě tak hranice, za kterou jsem byl ochotný koupit vidli
kolik byla dobrá cena vidlice ,pokud to není tajemství ? , zde stojí docela dost … Proto jsem až váhal zda jsi to nekoupil jako celek ,i když se to podle těch rozdílných komponentů nezdálo pravděpodobné. A s cenou ,navíc když ji člověk řeší, se při skládáni kola není většinou schopný dostat na cenu komplet kola výrobce .
dkny: jo, inspiroval jsem se MT trail, který je složený MT7+MT6. Kupoval jsem obě brzdy zvlášť, když mně přišly, zahlíd jsem na netu nějakou zmínku o tom, že Magura chystá levnější edici MT trail právě jako tu mou kombinaci :D. Původně jsem chtěl bezproblémové a silné Zee, ale protože jsem při skládání myslel na to, že chci mít jednou v životě kolo pod 15 kg :), tak jsem koukal i jinde a nakonec to dopadlo takhle, navíc byly obě dohromady za 4, což je mezi XT a Zee. Leč už mám za sebou první odvzdušňování a není to takové peklo a odvzdušněné jsou solidně, tak snad to i vydrží.Kámoši je vozí už 2 sezóny a zatím jim drží.
Váhu máš v popisu. Co se týče vidle, chtěl jsem chodem něco levelu Lyrika/Fox 36/Duroluxe, ale tam jsem se trochu bál té váhy. No nakonec na mně vybafla na německém bikemarktu ta Formula za dobrou cenu, zčeknul jsem recenze, které byly dost pozitivní, takže jsem do ní šel. Točítková část mně neuráží, spíš se bojím, že tu páčku zamykání někde urvu.
Je to boží. Máš za 5.
Krasny kolecko. Jak vzhledove tak i osazeni. Kotouce zajimavy,takovy se moc nevidi :)
hezká barvička
proč tam máš kombinaci brzd T5 a vzadu T4 ? zhlídl jsi se v nových magura MT7 trail ? teda nevím jestli to bylo jako celek kupované ..
kolik to váží pro zajimavost ,jak píšeš lehký proti Sp ? Formulou jsi váhu celkem poladil ,ale je to krok správným směrem ?
Sice mě nijak neurážela ,když jsem ji chvíli měl půjčenou ,ale už i jen ta nevzhledná oblast zamykání mi vadila..
Goofy: je to poznat dost, ale natvrdo to zamklé není, má to hodně přiškrceném pomalé okruhy
goofy: narvi, já o ní tak uvažuju tak to vyzkoušej :)
Baba-Ji: a je tam hodně poznat rozdíl zamknuto/otevřeno? Pruží to trochu i při zamknutí? Budu muset asi vyměnit tlumič, tak furt uvažuji, jestli tam nenarvat pružinu…
Za jízdy po A tlumič normálně zamknu, pro odemknutí už zastavuju, ale asi by to taky nějak šlo.
Miruš: s tím CCDB těžko soudit, záleží, jak si ho „natočíš“, ale úplně nehoupavé to není, Ibisy a podobné DW linky na tom budou určo líp. Já na Lipně na transferech vždy zamykal.
Ultimátní dělo…Ke Knolly bych to rád, jako alternativu pro lichý týdny:)
pěkně osazeno, váha mne vcelku překvapila, jak se na tom šlape? je třeba to nějak škrtit nebo se to nehoupe?
Dobrý lesotraktor! barvičky super, osazení taky, projel bych se. :-) Sám jsem o Propainu hodně silně uvažoval, ale o Tyee. Spindrif je na mě už moc. :-)
Atilla: on ten pocit lepsi ovladatelnosti bude spis pramenit z te nizsi vahy a taky jejiho rozlozeni (ted mam tlumic u stredu, kdezto predtim byl docela vepredu v prednim trojuhelniku a jeste u horni trubky)
Popravdě jsem to ani moc neokoukl. Do kopce jsem byl rád, že žiju, a z kopce jsi mi vždycky ujel…:D
svarec: co te pobavilo? Ze bych tohle mel do parku a soucasne si nechal i 301 na lehci teren?
Máš to pěkný- barevně se mi to líbí moc. Jen se mi nezdá ta lepší ovladatelnost s 445mm zadní stavbou, ale zase je to kratší na předku. Jsem zvědav na řidla. Trochu o nich přemýšlím v rovné variantě.
Za me 5* Paradni letadlo, v budoucnu nad „P“ uvažuji. ;) A co ta Formula, chodí?
9.5.17 08:15
Kolo super, jen si moc nedokážu představit nějaké častější přepínání tlumiče. Přístup tam asi nebude nic moc. Za jízdy už vůbec ne.
mooc pekny kladivo! Body za vidli… Celkove libi asi ve vsech ohledech… Dokazal bych si to predstavit jako alternativu k LVcku do parku…
Logoman: vidle je od fungl nova OEM 2017 od nejakeho itala z nemeckeho bikemarktu :)
Logoman: ty pedaly jsou v realu stejne zlute, jako polepy, ale z nejakeho duvodu to z telefonu leze v tehle nazelenale barve.
Wilda81: zkusenosti, nebo spis srovnani s predchozim Endurem EVO je takove, ze jsem si polepsil ve vsech ohledech: v DH mnohem lepsi, diky nizsi vaze a moznosti zamknuti predku i zadku se pri potrebe slapani (treba na transferech :)) usetri dost sil. Tim, ze je tlumic u stredu, je predek (i diky lehci vidli) oproti Enduru mnohem lehci a pocitove se lip manevruje a celkove je kolo pocitove ovladatelnejsi, byt je o 2 cm delsi v rozvoru a ma 27,5 kola. Jeste chvili asi budu ladit tlumic a lehce taky i progresivitu na vidli, ale uz ted jsem vic nez spokojeny, trochu jsem si rikal, jestli se s dlouhym zadkem, 27,5 kolama a trochu jinou geo nebudu nahodou prat, ale opak je pravdou, nastesti :).
…jo a vidle chodi paradne, fakt moc paradne, citlivost je oproti Totemu jinde, trochu jsem se bal, ze bude moc meka, ale zatim jsem nic takoveho nepocitoval, nebo ne vy smyslu, ze by mne to nejak limitovalo.
8.5.17 22:38
Ty brzdove kotouce jsou nejaky divny, nelibeji se mi tu a kazi to celkovy dojem, jinak paradni bajk i volba barev :-)
To vypada hodne dobre. Jen by to chtelo zluty pedaly. Jak jsi prisel k te vidli, tu jsem jeste nikde nevidel?