Značka | moje stavebnice |
Velikost | 58 |
Rám | CRMO, původně v základu, nálepky co byly |
Vidlice | CRMO Tange |
Kliky | prve SH 105, nyní Force, zpět SHIMANO 105 |
Středové složení | SH 600 Ultegra ITA |
Přesmykač | SH 105 |
Měnič | SH 105 |
Řazení | SH 105 |
Převodník | 50/36 nyní 52/39 |
Kazeta | SH 105 - 7sp. 13-26 |
Řetěz | každou chvíli jinej |
Náboj přední | Sh 600 Ultegra |
Náboj zadní | Sh 600 Ultegra |
Brzda přední | Force |
Brzda zadní | Force |
Brzdové páky | SH 105 |
Ráfek přední | Taurus |
Ráfek zadní | Taurus |
Dráty | DT |
Pedály | Look Carbon, nyní SPD |
Řídítka | Zoom |
Představec | Force |
Sedlovka | San Marco |
Sedlo | San Marco Rolls |
Pláště | Hutchinson |
8.2.23 13:14
Je to Centurion 1991
Ještě pár detailů zde : http://www.bike-forum.cz/…a-ram-3.html
Prozatím díky všem za komentáře. Sundávat zatím nic nebudu- hledám dál. Zjišťuju, že ITA středový závit používaly italské rámy. Podle návarků bych tipl, že se jedná o závodní rám. Dva návarky na košík, žádné očka na blatníky a chybí mi návarek na pumpičku (na hlavové).
Jak říká Pebe. Nálepky z Taurusů pryč (pokud vím, přelakovaný nejsou) a bude to ok. Mě se líbí…
rám je to pěkný, sundal bych ty samolepky které tam nepatří, sundat červené polepy z ráfků, dát klsický představec a ideálně stříbrné kliky.
Pumpičku bych si koupil nějakou malou do dresu a bude z toho krásná retro silnička
.. já jen, že je to jako si na Favouše dát značku Mercedes Benz…
Vypadá to jak obyč Fávo bez polepů..
Rám mi sehnal jeden známý z obchodu, jenže tehdy (začátkem 90tých let) byl pouze v šedém základu. Takže ani nevím, co je zač. Hledal jsem na netu co by to mohlo původně být, že bych snad … jednou… tomu mohl dát to co tam patří. Ale nic. Podobných staveb je celkem dost. Láme mne myšlenka, že šlo snad o nějaký přebytky z objednávek týmů, nebo nějaký vratky. Prodávat rámy bez značky je divný. Já ho ještě jednou zahlídl v obchodě v Havlíčkově Brodě. Moc jsem tehdy spěchal, tak jsem se ani nezeptal na původ. A Pinarello se mi tehdy líbilo, dostupnost polepů byla, tak proč ne.
Ventilek se zapleta do mista, kde jdou sousedni draty rovnobezne, tak jak to mas na zadnim kole, na prednim to mas posunute o dve pozice vedle. Ono to na prvni pohled vypada, ze to predni kolo je zapleteno s 4× krizenim, asi nemel spravnou delku dratu a diky tomu doslo k tomu posunu ventilku, ktery vysel jinam, nez je zvykly pro 3× krizeni.
Pozici ventilku ? Tomu nerozumím. Kola jsem nechal plést postupně. Nejdřív zadní, kdy mi po letech začaly praskat dráty, a asi za rok jsem nechal udělat i přední. Ráfky jsou z jiné serie. Přední má jen jeden polep.
......Force mi taky nesedí, ale jelikož ho nedržím jako sběratelský kus, ale funkční na ježdění. Chtěl jsem kompakt (pomalu se blížím k padesátce) a převodník 39 už pro mne není. Zase je to furt lepší než dát dopředu trojku.
Narazel jsem na pozici ventilku, ktera se jim jaksi nepovedla umistit tak jako u zadniho kola, kde je to OK.
22.5.17 08:30