40 x 11-46
Přes týden jezdím jen do práce. Holt když pracujete v cykloprůmyslu a pracujete 10–18 tak se toho holt nedá moc co stíhat. Denně tedy najezdím 2× 10km a stoupání je neuvěřitelných 85m :D Tak že jsem musel vymyslet co udělat s převody. Systému 1×11 bych se nevzdal, tedy ano, ale musel bych vyměnit ořech kvuli orlovi :D Tak že jsem našel megaplacku. V plánu byla 42, ale měl jsem strach aby se mi vešla do rámu a tak jsem vzal 40z. Teď ví,m že se vejde i 44z a jak budou nohy zase o něco silnější tak ji objednám! Třikrát hiphip hurá pro aliespress :)
(vloženo 9.6.17)
http://s.aliexpress.com/eIRB3quu
Tady máš ten odkaz, není to sice za 100ku jak na klasicke kliky, ale i tak se to da přežít.
To je jasný důkaz že 2 placky jsou „zbytečné“. Ale jo, ať si to každý dělá jak chce
bikemike +1 :) je zvlastni, když někdo evidentne ty dve placky potřebuje, tak to radsi resi kazdotydenním presroubovanim :)
S holdem je to smutný, ale 3min na výměnu placky nebudou zas tak nadsazený. Myslím, že u svýho BCD 104 to zvládnu do minuty. 4 šrouby tam a zpátky a je to :D ale jasný, XT je komplikovanější
Já taky vozím 40z placku a za menší ji vyměním asi za vteřinu! Stačí jedno cvaknutí páčky smyku…Ať žije pokrok!!!
Bylo :D ale sám vím, že to dopadne tak, že tu 34 tam nasadím 3× za rok :D mam kolo jako přibližovadlo :D a neumím si koupit obyč levné přibližovadlo :D
Na kolo není místo :D a kliky nezní špatně, ale ty XTčka sou drahé :(
Popřemýšlel bych o druhé sadě klik a nebo rovnou o druhém kole :-D To jsou problémy tak při pátečním večeru :-D
Měl jsem strach že řetěz nevýjde, ale když jsem ji nasadil tak vyšel, a dokonce to řadí lépe než s tou 34kou. Tak že jsem vozil nejspíše dlouhý řetěz ikdyž hazka byla napnuta a řetěz neklepal. (alespoň mě to utvrdilo v to, že kazeta 11–50 taky nebude problém) Tak když si vezmeš že máš kolo ve stojanu, povolíš 2 imbusy, vytočíš tu plastovou zátku, vytahneš kliku, tam máš 4 torxy. Ok možna to nejsou 3 minuty ale 5. I tak to je rychle a když to dělám 2× v týdnu a hlavně si při tom alespoň vyčistím řetěz. Dost lidi nadáva že u systému 1×11 jim nevydrží řetěz. Ja mám najeto 800–900km a měrka mi teprve propadne prvním zoubkem a to popravdě propadla hned na začátku. Čistit řetěz se vyplácí.
Nevěřím tomu, že vyměníš placku za 3 minuty. To fakt ne.
Jinak vzadu máš co za kazetu? Jestli 46, tak kolika článkovej máš řetěz?
co delka retezu? rozdil 6 zubu ti dokaze na stejnem retezu ta hazka napnout?
Výměna placky mi zabere asi 3 minuty. Rychlejší než vyměnit kazetu. A prostě než vozit 34z placku a 100km každý týden brousit pouze spodek kazety tak se mi jeví jako kompromis větší placka na týden a malá 34 na víkend. Jezdím jen po Ostravě, rovina. Tak že vopruz a nuda.
9.6.17 21:04
pleteě si hold – poctu a holt – hovorový povzdech
třikrát ouvej češtině…
No mně se to zdá uhozený kvůli 2×10 km…Co děláš když jedeš na normální švih? Měníš celou kazetu? Co to ja za terén kterým jezdíš do práce?
Lister: :-)