Trek OCLV 120 USPS 2001

Přidat foto

Nejlepší kolo na světě v barvách nejlepšího týmu a nejlepšího jezdce.

Berany s prolisem byly i originál od Bontrageru, za ty roky jsem zapomněl, jak mě to vadilo.

Vidlice je celokarbonová, o 200g lehčí než originál s hliníkovým krkem. Kola jsou galusková Ursus Miura

Převody 52/36 a 11/28 odpovídají určení pro výletní kolo.

Hliníková sedlovka Bontrager a Sedlo Selle San Marc USPS je tady jen z důvodu focení. Místo nich tam půjde karbon.

Hliníkové berany Ambrosio opletené karbonem mají všechny negativní vlastnosti hliníku, Představec a hlavové složení je FSA, původní Bontrager nepřežil bouračku.

Pošťácké sedlo jsem měnil po 80 000 km.

Na přelomu tisíciletí, při návštěvě Tour de France a sledování výkonů Lance Armstronga, padlo rodinné rozhodnutí. Koupím si kolo, jako má Lance. Finanční situace doma tomu vyloženě přála. Žena studovala VŠ, dcera chodila do soukromé školy a já stavěl barák. Vytvořil jsem akční plán a seznámil s ním rodinu. Žena si dodnes libuje, jak si noční vykládkou vagonů posílila zádové svalstvo a dcera, bez peněz na obědy, získala hezky štíhlou postavu. Já, zodpovědný živitel rodiny, jsem se omezil nejvíc a nekoupil nejvyšší konfiguraci vysněného kola. Trek tenkrát dělal rámy označené jako OCLV. Nejvyšší řada se značila OCLV 110, já koupil OCLV 120 (Číslo udávalo hustotu vláken). A protože mě doma rušilo sténání ženy, která si nesmyslně stěžovala na bolesti zad a kručení v žaludku dcery s postavou malého Somálce, vyrazil jsem jezdit na dva měsíce do Bagneres de Luchon. Celkem jsem na kole, během osmi let, natočil 278 000km na čtyřech kontinentech a kolo prošlo postupnou degradací z jednice na tréninkový stroj a nakonec na pracovní plečku. Za tu dobu jsem vyměnil 3 sady a 6 párů kol. Pak mě ulovil náklaďák a kolo mělo sedm zlomenin rámu a já ho na dlouhá léta odhodil do sklepa. Letos, během povinného sledování starých etap Tour de France, se žena zeptala na můj starý rám. A tak jsem se pustil do opravy. S karbonem umím, takže náklady na opravu vyšly na 0Kč. Broušení nemám rád a tak jsem ho odfláknul. Pak jsem už jen rám napatlal lakem. To napatlání myslím doslova, má schopnost práce s barvami je na úrovni tříletého dítěte. Jelikož jsem stále zodpovědný a navíc jsem věkem i zmoudřel, osadil jsem rám mixem Ultegry 6700,6800 a 105ky 5700 a 5800, abych využil starší kola, co se mi válejí doma.

(vloženo 11.6.17)

Coural
Ohodnoť bajk: (4.2  / 117 hlasujících)
Značka Trek
Model OCLV 120 USPS
Modelový rok 2001
Velikost 60
Hmotnost Neváženo
Rám Trek OCLV 120 Carbon
Vidlice Celokarbonová 1,1/8
Hlavové složení FSA
Kliky Ultegra 6800
Přesmykač Ultegra
Měnič 105 5700
Řazení Ultegra 6700
Převodník 52/36
Kazeta 11/28
Řetěz Campagnolo Record
Náboj přední Ursus
Náboj zadní Ursus
Brzda přední 105 5800
Brzda zadní 105 5800
Ráfek přední Ursus Miura
Ráfek zadní Ursus Miura
Dráty Ursus
Pedály Look Keo
Řídítka Ambrosio
Představec FSA
Sedlovka Bontrager
Sedlo Selle San Marco USPS
Pláště Tufo Elite, Vittoria Corsa

Komentáře

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.
Ferda13
Ferda13

22.4.23 17:06

Dobrý příběh… :-) :-) :-)

Reagovat
DaD
DaD

10.8.21 07:32

Pecka popis :D

Reagovat
R294
R294

20.7.21 13:22

zajímavý příběh i kolo…fakt parádní :-D

Reagovat
Peslezedirou
Peslezedirou

25.11.19 12:22

Příběh nádherný, za pět hvězd :-)

Reagovat
vpa007
vpa007

27.3.19 10:58

Pěknej příběh, co je na něm pravdivýho nebádám, páč pobavil moc ;-)

Reagovat
hubert.d
hubert.d

23.11.17 18:52

Uz dlouho jsem si tak pekne nepocelt. Pribeh velmi poutavy.

V silnickach se nevyznam, ale na pohled je to pekne. :o)

Reagovat
cioran-m

16.6.17 15:38

Obsah tohoto příspěvku je blokován.
Reagovat
jecnak
jecnak

13.6.17 16:12

Ten pribeh ke kolu je snad zajimavejsi nez kolo. Mel jsem velmi podobne, jen tehdy nejvyssi model 5.9SSL, dodnes trochu lituju, ze jsem ho prodal. Na druhou stranu nova 5.9, i kdyz neni top model, jede lepe a je pohodlnejsi i lehci.

Reagovat
hovado_cz
hovado_cz

13.6.17 15:00

cioran-m: kamarád na mym exKTMku , natočil za 2 měsíce něco lehce přes dva a půl – na silničce „krát 2“ by bylo asi odpovídající a nemyslim si že je u profíků :-) ale už bylo dost poměřování ocásků :D

Reagovat
cioran-m

13.6.17 14:53

Obsah tohoto příspěvku je blokován.
Reagovat
YuraOlomouc

13.6.17 14:53

Chudak Trepifajxl ted nebude aspon mesic spat. Nekdo najel vic nez on v nejlepsich letech.. To jeho giga ego neunese.. haha

Reagovat
hovado_cz
hovado_cz

13.6.17 14:45

Trepi, slovíčkaříš… A sic si závodil ale předpokládám, že krom kola si měl i doplňkový tréningy masáže atp. což hobíci absolvovat nemusí proto maj čas na bajka :-) nehledě na to, že jako hobík nemáš km stanovené tréningvým plánem. A třeba Lance, nemusel mít takový nájezdy jemu stačilo EPO a krevní konzervy :-)

Reagovat
Trepifajxl

13.6.17 13:55

Fran7: protože jsem jaksi závodil, pohyboval se v tom a vím, co obnášelo najezdit 30.000 ročně, člověk ty roky de facto nedělal nic jiného, než že seděl na kole a taky vím, že už těch 30.000 byl extrém a tady se objeví někdo, kdo jezdil ročně rovnou 35.000… proto jsem vyjádřil svou osobní nedůvěru a položil doplňující otázky, na které mi však nebylo odpovězeno jinak než vyhýbavě a následně urážkou, jak to už v takových případech bývá

jinak svými akcemi nemachruji, ale píšu o nich v příslušné diskusi no a že neumíš číst resp. správně interpretovat napsaný text a tvrdíš tu pak něco, co jsem nenapsal – že jsem ujel 800 km za 1 den (sic!) to taky není můj problém

Reagovat
Trepifajxl

13.6.17 13:49

hovado: nikoli, pokud někomu „nemohu uvěřit“ je to můj osobní názor, na který mám 1000× právo, pokud někoho „obviním ze lži“ je to již obvinění, tedy akce přesahující čistě subjektivní postoj

Reagovat
hovado_cz
hovado_cz

13.6.17 13:38

Trepi, pokud „někomu nemůžu uvěřit“ je to většinou protože mam podezdření, že lže :D Nehledě na to, že většinou nemam důvod někomu NEVĚŘIT co píše, pokud se jeho komenty a interpretovaná fakta v příspěvcích nerozcházejí :-)

Reagovat
Fran7
Fran7

13.6.17 12:47

Coural: Trepi… nemůže uvěřit, že jsi v průměru za 8let najel 95Km denně, ale sám machruje, že dal několikrát 800Km denně a ještě s těžkým batohem – viz: http://www.bike-forum.cz/…-veku-40-let

Reagovat
Libor Aim
Libor Aim

13.6.17 07:38

A ta o Budulínkovi by nebyla?

Reagovat
Vilém
Vilém

12.6.17 22:53

…a modri uz vedi?

Reagovat
Trepifajxl

12.6.17 20:51

takže pokud někomu napíšu, že „něčemu nemohu uvěřit“, je to obvinění ze lži???

svatá prostoto…

Reagovat
Coural
Coural

12.6.17 20:44

Trepifajxl : V první větě mě napadneš, že lžu a pak najednou tě to nezajímá. ty seš ale slizoun.

Reagovat
Trepifajxl

12.6.17 20:26

coural: ale já se tě neptám na účet za kolo, ani na protokol z nehody, ale to je jedno, když tak čtu tu odpověď na něco, na co jsem se neptal, asi by další „komunikace“ neměla smysl

k roční kilometráži gratuluji, té v té době nedosahoval ani Indurain, ani věhlasý Lance

Reagovat
Coural
Coural

12.6.17 20:04

Děkuji všem za ohlasy a tady máte pár vysvětlení na vaše dotazy:

YuraOlomouc : Karbon se při opravě nesvařuje. Tudíž nedochází k vypálení legujících prvků ani k nežádoucímu pnutí v materiálu. Od opravy jsem najel 5000 km a nepozoruji žádné negativní vlastnosti. Kolo je tuhé v záběru, ale zároveň stále pohlcuje drobné nerovnosti a nepřenáší chvění.

cioran-m : Já jsem neprováděl renovaci starého kola, ale postavil jsem si kolo na moje výlety, tak aby vyhovovalo mým potřebám. Myslím, že Lance by opravdu byl nadšenej.

orm : Žili jsme se ženou dlouhá léta pracovně v zahraničí a na kole jsem byl každý den několik hodin. To kilometry krásně přibývaly.

Trepifajxl : Asi bych ti sem mohl zkopírovat účet za kolo i protokol z nehody, ale nějak nemám potřebu.

Reagovat
Trepifajxl

12.6.17 19:21

nikde, zajímá mě to a tak se ptám, viz poslední věta

já jsem totiž takový nestor OCLV Treků

Reagovat
hovado_cz
hovado_cz

12.6.17 19:12

Trepi a kde je napsáno, že žil celý život v Praze? :-)

Reagovat
Trepifajxl

12.6.17 18:24

člověče, nějak ti to nemůžu uvěřit, přitáhl jsem sem úplně první OCLV někdy v roce 90, od té doby jsem měl v merku minimálně v Praze a okolí všechny kdo na tom pak taky začali jezdit, jsme stejně staří, vím i kdo jezdil tenhle model, vím i kdo tohle kolo rozflákal, ale tvoje jméno mi nějak nic neříká

pak i ten roční nájezd… no, pár nás bylo co jezdilo kolem 30.000 ročně, ale zase jiná jména

nebo ses pražským tréninkům celou dobu vyhýbal?

Reagovat
Meridabiker
Meridabiker

12.6.17 16:56

Ten příběh mě sundal :-D

Kolo jednoznačně top…zlatá éra zlatého Lance.....

Reagovat
pidro
pidro

12.6.17 15:30

Parádní fejeton :-) a kolo samozřejmě taky…tedy alespoň pro ty, co pamatují Tour de France z dob, kdy to ještě byla pěkná podívaná :-)

Reagovat
nomecz
nomecz

12.6.17 13:28

jako ostatní kolo sice neocením, ale ten popis mě fakt dostal 5* :-)

Reagovat
snas89
snas89

12.6.17 08:28

Za ten pribeh bych dal i 10:)

Reagovat
USPS

12.6.17 06:19

Obsah tohoto příspěvku je blokován.
Reagovat
cioran-m

11.6.17 23:36

Obsah tohoto příspěvku je blokován.
Reagovat
orm
orm

11.6.17 22:23

Pribeh solidni, ale tech 35000km/rok jeste solidnejsi.

Reagovat
TJK
TJK

11.6.17 22:14

pribeh top! ;)

Reagovat
Maran1
Maran1

11.6.17 22:07

Luxus příběh!!

Reagovat
team_daddy
team_daddy

11.6.17 21:41

Ty vole, to je krásnej příběh! A kolo taky, pochopitelně.

Reagovat
makak
makak

11.6.17 21:22

Jdu to přečíst manželce a dceři ;-)

Reagovat
YuraOlomouc

11.6.17 21:16

A zachoval si ten ram vlastnosti i po tom rozlozeni a znovu slozeni? :)

Reagovat
hovado_cz
hovado_cz

11.6.17 21:15

Popis je top!

Reagovat
Fran7
Fran7

11.6.17 20:56

Taky jsem měl kopii vzhledu posledního roku na kterém Lance jel, na hliníkovém rámu. Prodáno zde a rád na něj vzpomínám.

Reagovat
Alojs01
Alojs01

11.6.17 20:35

Úplně ti rozumím, měl jsem OCLV 11O, rok 2000, komplet na DURA-ACE 25limited edition… luxusní a nádherný kolo…:-)

Reagovat
Pain
Pain

11.6.17 20:31

Skvely příběh, kolo supr.

Reagovat
kotew CZE JIHLAVA
kotew CZE JIHLAVA

11.6.17 20:22

nádhera za 5*

Reagovat
Vilém
Vilém

11.6.17 20:16

Vybornej popis.

Reagovat

Další galerie z kategorie

Lišák 2
Kolobezkar 65
benobiker 28
Jančovička 16
Hamik 30
chosee1986 8