Značka | Favorit |
Model | F1 |
Modelový rok | 1975 |
Velikost | 58 |
Hmotnost | něco kolem 10 kg |
Rám | ocel |
Vidlice | Reynolds 531 |
Tlumič | - |
Hlavové složení | Campagnolo Nuovo Record |
Kliky | Campagnolo Nuovo Record |
Středové složení | Campagnolo Nuovo Record NOS |
Přesmykač | Campagnolo Record |
Měnič | Campagnolo Super Record NOS |
Řazení | Campagnolo Nuovo Record |
Převodník | Campagnolo Nuovo Record |
Kazeta | Regina 6 speed |
Řetěz | ČZ NOS |
Náboj přední | Campagnolo Nuovo Record NOS |
Náboj zadní | Campagnolo Nuovo Record NOS |
Brzda přední | Campagnolo Super Record |
Brzda zadní | Campagnolo Super Record |
Brzdové páky | Campagnolo Super Record |
Ráfek přední | Mavic Sport |
Ráfek zadní | Mavic Sport |
Dráty | nerez 2 mm |
Pedály | Campagnolo Super Record NOS |
Řídítka | Cinelli 64 Giro di Italia |
Představec | Cinelli 1A Milano |
Sedlovka | Campagnolo Nuovo Record |
Sedlo | Cinelli Unicanitor NOS |
Pláště | Barum Speciál NOS |
Super něco takového dávám dohromady mamF1V mohu se zeptat nemáš někde tabulku z rozpočtem …
Bylo tam bylo tam povrchové poškození, a přehazovačka při našroubování nechodila volně dopředu a dozadu. Tak jsem jí srovnal plošku, cca 1 mm, a chodí bezvadně.
Řetěz je z Bike-fora z bazaru. Jednou se tam objevil, tak jsem ho hned vzal. Asi štěstí.
6.7.17 12:33
Ano, ano, zasloužilo by si to lepší rám. Máš to krásně udělaný, klobouk dolů pane.
Lak mě dělal v autolakovně kamoš. Je to nějaká RALka, číslo už nevím. S tím rámem s tebou naprosto souhlasím. Je to nejslabší článek na kole , ale jiný nemám. Doufám , že to nebude trvat další 4 roky než bude lepší.
Délku rekonstrukce naprosto chápu :). Takto špičkové komponenty by si zasloužily o fous lepší rám. Ovšem nostalgie a vlastenectví nebere hranic :) Hezký.
Co je to za lak?
Historie tohoto kola je prostá. Sehnal jsem rám, vč. hlavového složení. Rám nebyl zrovna v nejlepším stavu. Vidlici jsem musel vyhodit a novou jsem sehnal na Ebay, jako i některé další díly. Zbytek Aukro, Sbazar, Bazoš a další evropské vintage obchody. Fakt jsem se snažil, aby kolo mělo přesné dobové díly , pokud možno nepoužité staré zásoby, nebo málo jeté díly. I ty poslední bovdeny jsou origo a taky ze 70tých let. Jediný co není z těch let jsou galusky. Ty jsou z r. 89, ale to je asi pochopitelné. Došli mi den před vložením kola na Bike-forum. Celý jsem to pomaličku dával do kupy, už ani nevím jak dlouho, snad 4 roky. Nekterý věci jsou v nabídkách fakt hodně mastný, a člověk musí čekat na dobrou cenu. No a nakonec jsem to nějak do kupy dal a tady je výsledek. Kolo jsem si dělal vyloženě pro radost, ostatně ta 64 je můj rok narození, takže čirá nostalgie.
Kolo není tedy nijak historicky zajímavé. Jedině možná ten rám svou historii má, asi určitě, podle toho jak vypadal , ale o té nic nevím.
2.7.17 22:26
To jsem strašně rád , že jsi mohl poznat na světě ještě něco, cos ještě neviděl kámo
1.7.17 17:15
1.7.17 16:34
1.7.17 12:57
1.7.17 09:47
To jsem rád, ale ta trojka za kolo byla trochu vedle, ne? Pohoda tabáček.
1.7.17 09:05
Rám je znova nastříkaný. Originál byl v dost špatném stavu vč vidlice, kterou jsem musel vyměnit.
mejla64: tisíckrát, hezkej hipsta bajk a ty ryty na řídítkách jsou krásný
30.6.17 23:56
30.6.17 23:54