Osobně můžu říct že je to super stroj, ještě není uplně vychytaný a na 100% dodělaný ale už jsem na něm najel cca 150 km a žádný problém nebyl, je to spolehlivé a bezproblému chytá na první start, max když stojí cca 14 dní a klesne olej tak nechce chytit. Jsem s ním na míru spokojen, max rychlost je cca 50 km/h a jinak je to 80ccm s výkonem 3,5 kW
(vloženo 2.7.17)
Značka | oliba |
Model | polotreking |
Modelový rok | 1989 |
Hmotnost | 25 kg |
Rám | ocel |
Vidlice | pevná |
Kliky | shimano |
Přesmykač | sundaný |
Měnič | originál shimano z roku 1989 |
Řazení | momentálně 1x 6 |
Kazeta | 6ti kolečko |
Řetěz | řetěz opriginál |
Ráfek přední | shurman dvojstěnný |
Ráfek zadní | shurman dvojstěnný |
Pedály | author |
Řídítka | retro chrom |
Představec | 150 x 110x 22,2 |
Sedlo | rok 1959, kůže nahrazena dřevem |
Pláště | 26x1,75 |
Lidi já to vím že záleží má výkonu obsahu a max rychlosti, takže já jsem docela dost v klidu.
Tak jak píše Vilém, to s tím třecím válečkem a řetězem je absolutní nesmysl, který dokonce kdesi prezentovala tisková mluvčí policie české republiky. Důležitý je objem a výkon motoru. Přenos síly na zadní kolo nikde, v žádném zákonu zmiňován není, to je čistě stupidní výmysl jisté firmy.
Vykon na stitku mozna. Ale jinak kdyz kouknes na ten odkaz, tak tam predevsim resi to, ze je pohon retezem, ne trecim valeckem.
I kdyz me to tak trochu pripada jako obhajoba toho co prodavaji a ocerneni techto pridavnych motoru.
„vinca“ to já vím, max objem má být 26 ccm a výkon pod 1Kw a max rychlost se píše 25km/h, ale nejslabší motor co se dělá tak 49ccm s výkonem 0,8 Kw( ten jezdí taky až 50km/h) a taky se dá sehnat štítek ke je napsáno 48 ccm a 0.8Kw a jen tak mimochodem ten já tam mám, takže ono je to vše tak trochu postavený na hlavu, výkon je dobrý ale objem ne
Jako je to pěkná prácička na tohle ja buňky nemám něco takovýho složit. Ale už bych si teda já osobně pořídil raději nějakej lepší skútr a byl v klidu :)
Podle policie by to bylo opravdu ilegální , viz stanovisko zde :
A tak me se to celkem i libi. Akorat si myslim, ze na silnici je fakt o pruser. To, ze Te videli policajti a nic Ti nerekli, jeste nic neznamena. Staci, kdyz Ti nekdo neda prednost – obseres to Ty. Dotycny se bude hajit, ze to nema homologaci.
to Martin H: Nemyslel jsem to tak, ze se spalovacim motorem nemuze, ale tak ze s jeho objemem a max. rychlosti nemuze. Kdyby to splnil, tak klidne muze i na tu cyklostezku.
Ok už mlčím…jako hrob. Jdu se ****** a spat a motokolům 3krát zdar!
tak ještě jinak policajtů sem potkal už několik a nikdo neměl ani sebemenší zájemmě nějak napadat za to že by to bylo bez schválení nebo tak něco, a mám jednoho známehoa ten má originál motokola od roku 1931 až po rok 1943 a má jich 8 a žádné taky nemá nějak přihlášené a to s nimi jezdí
Tak jinak. Tady nejde o lidi co potkáš. Ale o policajty. Policie tě muže pěkně zdrbat dat flastra, je to jen otazka času. MOTOROVY PROSTREDEK máš nebo seš maďar??
Omg, tady je zase papezu. Proto otasovi fandim!
A zaroven se divim, ze se tu jeste neobjevil znamy slovensky buditel, odborar a bojovnik za cistotu cyklistickych vykonu.
tak to povím ještě jednodušeji, já to mám postavený skrz styl, bohužel se mi líbí motokola.
popravdě řečeno cestu co na normaním horákovi jedu 30 min jedu na motokole cca 1h a 5min
navíc lidi radí koukají na něco nového a neokoukaného, takže hodně lidí se mě na to už ptalo a můžu říct že každý semnou souhlasil tak jak to říkám já, prostě je to bezpečnější…
vždycky mi šlo jen o nádhernou projíždku a mýt něco vyjmečného, jako např: hodlám si uděat kolo s volantem (asi taky nebudu moct na cyklostezky, protože budu nebezpečný
Nechápeš princip…elektrokolo je elektrokolo a je to pořád normální kolo který může všude. Ale ty máš motorový prostředek ďelanej doma na kolenu chápeš?? Není to ničím schváleny a nemá to co dělat ani na silnici jak uz řekl Vilem
Asi taková logika jako u mě když jsem jezdil autem vožralej a bylo vše OK do te doby než jsem sejmul náklaďák a přišel o papíry…přiznám se. Takže asi tak vis?
tak mimochodem, navážet se do toho klidně můžeš ale povím to jednoduše, i na kole oprotí mé rychlosti jedeš jako „hovado“ já jazdím cca max 28km/h a to na kole je uplně levou zadní taková rychlost, takže si myslím že by bylo lepší mlčet kdo je vlastně na ty cyklostezce slušnější, chápu že někdo z vás budu s tím mýt problém pořád, ale elektrokola jsou vlastně to stejné, a taky na ně nedržkujete
@Otas: Jezdis s motorkou po cyklostezce, brzdis cantikama a jen proto, ze ti nikdo nic nerekl, to povazujes za ok. Asi k tomu nemam moc co napsat.
už jsem potkal hodnšě policajtů a to jsem s tím jel na cyklostezce a nikdo nic, takže je to vše ok
Nooo…víš co otas? Zahoď to!!! Neee dělám si kozy ;-)
Jo a jen otazečka? Jelikož je to motokolo…tak s tím můžeš jen na silnici že? Cykloztezky a do lesa s tím…to máš smůlu co??
Ale jooo…je to sice už hodňe upgrade biku ale nikdo tě s tímto nevyhazuje. Tohle se moc na cestách nepotká no.
Lidi toto pořád spadá pod styl motokola, je to výkonově sice už jak moped ale je tam to ale… Není to nic proti vám ale prostě jsem vám to chtěl jenom ukázat, je to taková motochlouba
To sedlo je teda masakrrrr :D
No je to pěkný neco podobného stává u našeho fábru. Ale taky souhlasím že to sem nepatří…sorry. Ale určite jsou taky stránky kde jsou tyhle mašinky. Chlubíš se na špatné adrese. Ale je to šikovňe poskládaný
Nehodnotím musel bych dát 0* a to nejde.
Jinde asi ne, ale tady je to zrůdnost.
Nemáš třeba heslo, ve kterém je zpsilon?
Mě to pořád přijde super stroj.
jj to je možný telefon mi začal dělat problémz a já se od té doby nemohu přihlásit, napíšu adminovi jestli by mohl smazat můj starý ůčet
Asi z byvaleho nicku.
Jsem si říkal, že to odněkud znám…
Ale jinak takhle kutilsky napadnout jedinecny original polotrekingu, to je zverstvo. Mohsl byt v baliku, kdybys to prodal v original stavu.