Nejsem žádný fanoušek velkého S, ale tohle se jim teda fakt povedlo…
(vloženo 4.7.17)
Rozseklo se minimálně to, že s ráfkovýma to furt vypadá líp, takže na reklamní super duper fotky vezmou verzi s ráfkovejma a kdo chce, může si koupit kotoučovou.
6.7.17 14:20
6.7.17 10:44
5.7.17 07:48
první Spešl v celé historii Spešlu, který se mi líbí, konečně jednoduchý elegantní design, dřív mi to připadalo jako když se plaší kůň
ale chápu, že to, co není prvoplánově líbivé, není pro každého
Polka: stejně domrvili i top žiletku Kellys, taky to nějak nemůžu pobrat.
Mě pobavily tyhle kecy z bikerumoru: „Limited to just 500 bikes, the Ultra Light is a special build which starts with the very best frames. Each Tarmac frame that is destined to become an Ultra Light is subject to an extra two hours of hand finishing which ensures they are as light as physically possible. Then the frames are coated in an Ultra Light paint which is said to add just 10g to the complete bike. Finish that off with a set of EE direct mount brakes, ultra light Jagwire segmented brake housing, a Shimano Dura Ace Di2 9150 drivetrain, Roval CLX 32 wheels, and Specialized carbon power cranks, and you have the cream of the crop when it comes to the new Tarmac. Just make sure you act fast to get one in your size and bring along $10,500.“ no a výsledek? 6,21Kg bez pedálů, košíků a ničeho jiného. Na to, že se chvástali, že to bude nejlehčí sériovka, je to docela bída. Navíc pěkně hnusná bída. Specialized zařízl pěkný rám a udělal toto.
Je to pěkný, ale stejný kolo už jsem viděl od giantu, bmc a letos má takový modely i scott :D
4.7.17 11:30
Mne se teda libi starsi Tarmacy, tohle napojeni savli pod horni ramovou nejak nemuzu vstrebat.
Tarmac jsem povazoval za jeden z esteticky nejpovedenejsich ramu, podle recenzi a slov uzivatelu s pohodlim zadne problemy nebyly, naopak, tak proc takhle ****** tu zadni stavbu, jako kvuli nula nula prd aero efektu? Ach jo
Chlebovnik: tak nějak :D :D vem ty nejlepší nápady od všech výrobců a uplácej Tarmac :D
Specialized Defy.