Lesní cesta, ht, pár divných šťouchu od zadního kola pak rána jak z dela a malé překvapení :-)
Do práce o hoďku později…
Conti xking 29×2,4 kevlar, starý tak 3–3,5roku (vzorek tak 50%)
(vloženo 10.7.17)
to je slušná výdrž 2000 km a to vážíš o 15 kg více než já
najeto mají tak kolem 2tis km. 60/40 asfalt/lesní,polní cesta – 110kg jezdec :-)
a právě mě to zajímá protože mám koupené Conti X-king Performace 2,20 kevlar
6000 km To ty moje WTB nano race kevlar vydží max 3000 km a to už mají jenom 1,5 mm vzorku vzadu a ve předu 3 mm
Záleží jak a kde jezdíš. Já většinu najedu po hlíně, téměř nesmykuju a zadní Maxxis Ardent 2.4'' EXO TR už bude mít za sebou skoro 6000 km. Sice už má veprostřed jen 2–3 mm vzorku, po stranách na pár místech začíná malinko prosakovat mlíko ale drží se statečně :-)
a kolik si na nich najel vím že vzadu se plášť opotřebovává asi o třetinu rychleji než ve předu zrovna jsem se díval na svoje pláště po 2000 km a vzadu my zbývá tak 40% vzorku a ve předu tak 60% vzorku vzadu nevydrží nikdy přes 2000 km to je jejich maximum
asi jste si toho nevšimli ale tak kde končí špice má něco ostrého je to šedé stáhněte si to pc a zvětšete si to jako by byla poškozená vnitřní páska přímo na ráfku nebo je to montpáka
12.7.17 07:30
podobně starý XK mi u patky udělal to samé, ale dojel jsem :)
Ja zkoušel různé, vždycky co se tak naskytlo – racekinga racesport nového jsem říznul po 50km, to zamrzelo :-) dojezdim zasoby a conzi už ne.
schwalbe se mi zase vždy rozvlní – nasazené jdou rovně a do 200km je to v háji.
Zatím u mě suvereně vede maxxis(dhf, ardent) a wtb (trailblazer)
Continy jsem měl odvahu dát pouze na přítulčino kolo (což zní divně). Dostala Racekingy a to nejvyšší verze RaceSport a Sonic, obě Handmade in Germany, kde snad i nějaká ta kvalita bude zaručená a sice se prej děsně rychle ojížděj, ale při jejím nájezdu je to jedno. Navíc nevozí bezduše, jinak bych se taky poohlídnul jinde. Je třeba říct, že ji to výrazně zrychlilo a ještě jsme žádnej defekt neřešili. Sám bych si je ale na svůj bajk nedal, už jen proto, že všude mám TR.
Mě se utrhla patka na XK po cca 500km a později i na MK kterej neměl snad ani 200km – oba vzadu. MK vepředu držel poměrně dlouho, ale preventivně jsem ho stejně vyměnil. Conti fakt nebrat…
Mám s nimi stejnou zkušenost. Přesně si to již nepamatuji, ale myslím, že to bylo při druhém roce provozu. Za jednu vyjížďku mezi vyššími kameny jsem udělal oba pláště na jednou. Byly to menší dírky (cca 1cm), které jsem zespodu ještě podlepil starou duší a ještě do konce sezóny to daly. Ty to máš ale přímo u patky a je to už moc velká ďoura.
11.7.17 08:19
Jak je zpuchrely je i vidět, proto jezdil vzadu – ale prekvapil. Tenhle vzorek mám rad, contiky obecně vubec.
10.7.17 18:30