Po 8 letech soužití se silničářem to jinak dopadnout nemohlo. Jednou se svezla na vypůjčené silničce a chtěla taky :) Do začátku dobrý, cenovka 17 tisíc. Do budoucna přidáme nášlapy a lehčí záplety.
EDIT: Aktualizovaný popis a fotky. Nová kola, pláště, pedály…
(vloženo 13.7.17)
Značka | Focus |
Model | Cayo Al |
Modelový rok | 2017 |
Velikost | XS |
Hmotnost | 8985g (s košíkem, PC a pedály) |
Rám | Race 2.0, alloy |
Vidlice | Focus Cayo carbon |
Hlavové složení | Concept |
Kliky | Shimano Sora FC-R3000 50/34 170mm |
Středové složení | Shimano BB-RS500 |
Přesmykač | Shimano Sora FD-R3000 |
Měnič | Shimano Sora RD-R3000 |
Řazení | Shimano Sora ST-R3000 |
Kazeta | Shimano HG200 12-32 9sp. |
Náboj přední | Novatec A291SB SL |
Náboj zadní | Novatec F482SB SL |
Brzda přední | Shimano Sora BR-R3000 |
Brzda zadní | Shimano Sora BR-R3000 |
Brzdové páky | Shimano Sora ST-R3000 |
Ráfek přední | Remerx Alcyon |
Ráfek zadní | Remerx Alcyon |
Pedály | Shimano PD-M520 |
Řídítka | FSA Vero Comp |
Představec | Concept 90mm/7° |
Sedlovka | Concept EX, 27.2x 350 mm |
Sedlo | Concept Race |
Pláště | Continental Ultra Sport kevlar II 700x25c |
Ahoj, uvazujem o rovnakom cestaku pre manzelku. Rad by som sa spytal, aka vysoka je uzivatelka? Dakujem za info.
Jsem se musel mrknout co ten pán lksds pohanil :-). Mám rád klasické rámy z kulatých trubek, takže je pro mě tenhle Fokusek za přijatelnou cenu rozhodně hezčí než Look za ranec :-). I když je ten Look jistě dělo a půjde za pedálem lépe než Fokusek, ale to dáma jistě až tak neocení. Hlavně že je to hezké :-). Na jaro bych své dámě taky rád koupil silnici, s tímhle bych problém neměl. Moc hezké, nová Sora taky no problém. 4*
Půjde tam asi FSA SL-K 27.2/300 v karbonu. Případně doporučte pohodlnou za rozumný peníz
Mi pak došlo, že 9 vlastně není na takovej základ za ty prachy zas tak moc, ted Decathloní má 10,5 tuším, takže cajk a jak říkáš, dá se to ještě trochu stlačit, carbon sedlovku dej určitě, ať je spokojená domácnost…
Hodíme tam lehčí pláště, záplety a možná carbon sedlovku a třeba to dostaneme na 8,5 Kg :) Zpracování rámů je opravdu moc povedený. Byl jsem hodně překvapený
Moc pěknej za ty prachy, škoda tý váhy, ale jinak hodně povedený, detaily rámu docela kvalita.
Sora bez tykadel mě taky dostala, na fotce byla totiž loňska verze, kolo je ale model 2017,takže už byla nová Sora,čili loňská Tiagra :)
Ja vozil XT trail s ohradkou na Diverge chvili a pak sem dal klasiky M520 :-) Ta ohradka fakt nema vyznam a na silnici/gravelu to stejne vypada divne. A boty MTB samozrejme :-)
Moc hezké! 5* Sora 2017 nemá „tykadla“ ? Sakra, to jsem mohl pár korun připlatit :'( Prosím o info kde bylo kolo zakoupeno s takovou lákavou cenovou – do soukromé zprávy ;)
Klipsny ne.Na vypůjčeném kole je měla a docela se s tím natrápila. Pořád koukala,kam má dát nohy a řízení se nevěnovala. Proto uvažuju nad MTB. Asi třeba spíš klasiku M520 a pěkný boty,ve kterých se dá normálně chodit a ne jako tučňák. MTB kolo odmítá :D
Já vozil na silničce M520 a spokojenost… Nechtěl jsem se obírat o tu možnost, pohodlně si někam dojít.
odik: nevidim důvod proč by to mělo bejt špatně? :-) mě to dává smysl pokud máš víc kol, tak máš jedny tretry :-) a to že se to módní policii nelíbí to je mi fuk :-)
Jinak Cavendishi, na silničce se tvá paní nášlapů nemusí bát. Žena s nima začala jezdit rovnou na bajku :-) taky se toho bála teď je z nich nadšená, že nemusí pořád někde „hledat“ nohy :-)
Co tak koukám tak poměrně hodně lidí jezdí na silničce s bikovejma pedálama a botama.
ty M530 nekupuj, já je mám a kromě toho že jsou těžký jinou výhodu nemaj :)
Pokud na nášlapy najde odvahu,tak přijdou brzy. Jen přemýšlím jaké.Jestli koupit klasické silniční,třeba Shimano R540, nebo horské s širokou základnou nap. M530. Chodit v silničních tretrách není žádnej extra buřt. MTB jsou přece jen papuče a líp se vypínají.
Holka si na trubce vždycky poradí :-D ale taky bych dal nášlapy hned. Te energie co ušetří může využít na delší švih nebo v kuchyni nebo… :-) ať Vám to šviha!