Favorit F1 Special 1985

Přidat foto

Červený je pro to, že na něm bude občas jezdit dcera. :-)

(vloženo 16.7.17)

Pilane Pilane
Ohodnoť bajk: (4.5  / 71 hlasujících)
Značka Favorit
Model F1 Special
Modelový rok 1985
Velikost 60
Hmotnost 10,14
Rám Ocel
Vidlice Favorit Special 1991
Hlavové složení původně Favorit F1, nyní Shimano 600
Kliky Shimano 600 Ultegra
Středové složení Campagnolo Nuovo Record
Přesmykač Shimano 600 Ultegra
Měnič Shimano 600 Ultegra
Řazení Shimano 600 Ultegra
Převodník Shimano 600 Ultegra 52-39
Kazeta Shimano 13-26
Řetěz Shimano
Náboj přední Shimano 600 Ultegra
Náboj zadní Shimano 600 Ultegra
Brzda přední Shimano 600 EX
Brzda zadní Shimano 600 EX
Brzdové páky Shimano 600 Ultegra
Ráfek přední Ambrosio Montreal
Ráfek zadní Ambrosio Montreal
Dráty DT Swiss 2mm
Pedály Sakae SR SP150
Řídítka 3TTT
Představec 3TTT
Sedlovka Campagnolo Record 25,8
Sedlo Reydel GTI
Pláště Tufo

Komentáře

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.
Romaskov
Romaskov

21.6.20 13:33

Taky mam ram Favorit F1, je to rok vyroby 1990 a vaha je 2140g, vidle 730g, no a sedlovka tam byla Selle San Marco 25,8. Ovsem po vycisteni trubky jsem nameril 26,4mm. Ovsem jedtli tam tak silnou sedlovku dostanu netuším.

Reagovat
Pilane
Pilane

8.8.17 21:44

Aktuality – nejsa ortodoxní pěstitel, sedlovka+sedátko tak trochu nezávislé se zdají být, nový život zasloužilému to komponentu vdechnut. Osa nejsa viděti, ale sloužiti spolehlivě nutno, pokud po ruce, volba jasná. Hlávko nejvíce na očích, 31 mm krkového pahýlu uchopiti pevně nutno, SH 600 ideál ! :-) (pravda, trhovci si dali na čas)

Reagovat
sergo
sergo

4.8.17 12:16

Ahoj, i když tu „rejži“ nemám rád, musím uznat, že je to nádhera. Krásná práce… 100%

Reagovat
aktuality
aktuality

30.7.17 16:37

Kdyby kolo viselo, muselo by kňourat, jak přivázaný Železník žokeje Váni. Žádné věšení na háky, koukání s prachovkou v ruce, ale obout tretry a vyrazit. Ať to chytí nějakou patinu.

Jsem „sadař“ a tak bych dal hlavko, osu a sedlovku když né SH600, tak aspoň made in Japan.

Ale, je to hezký, dávám hvězdy a

Reagovat
standoslav
standoslav

23.7.17 17:18

Možná to je tou jedinou silnostennou trubkou.

Reagovat
Pilane
Pilane

21.7.17 22:26

Standoslav – s tou výměnou to si nemyslim, spíš si říkám, že když se honil plán, tak bylo dobrý všechno co přišlo pod ruku..

Zajímavý je, že váží 2245g zatímco šedesátka speciál z roku 81 (pravda se staršíma mufnama, ale vše ostatní stejný) váží o 115 g méně, že by to bylo jenom o těch mufnách ?

Reagovat
standoslav
standoslav

21.7.17 13:14

Mohl tu trubku někdo vyměnit, ale proč? Ta většinou nepraská. Možná taky, že jak to tam „mastili“ ve Favoritu, dali tam trubku se silnejsi stěnou. Je to vlastně, tak, že Ty to víš a nikdo tu tenčí sedl.nepozna.

Reagovat
Pilane
Pilane

18.7.17 19:41

Learita – fakt nešly, chybí tam skoro cenťák, veliký kolo vyžaduje veliký brzdy. :-)

Trubku jsem čistil, se teď vevnitř blejská, ale stěží jsem tam narval tu co tam je. Asi by se to velmi hrubou silou roztáhnout dalo, ale mě na to chybí morál a pak taky větší sedlovka .. :-)

Reagovat
learita
learita

18.7.17 18:33

Že by tam nešli trikolorky? To se mi krapet nezdá. Chtělo by to vážně doladit.....Oblepit lak kolem sedlovky fasádní páskou a zkusit projet sedlovou trubku ocelovým kartáčem na vrtačce. Možná tam opět najdeš ztracené hodnoty:-) jinak za pět a sednout:-)

Reagovat
Pilane
Pilane

17.7.17 17:26

Kubula – s těma brzdama to je smutnej příběh, když to zjistíš při kompletaci, že „short reach“ jsou fakt krátký a trikolorní delší mam pocit, že nejsou.., ale jinak ta sada se vleze mezi rok co je na rámu a rok co je na vidlici, tak snad žádnej velkej prohřešek :-)

Jasně, že by tam měla jít strčit 26,2, jenomže ona nende. Čert ví kdo s tim rámem před tím co dělal, ale něco určitě jo. Já jsem to zjistil v momentě, když to šlo na lak a ještě jsem to stihl krapet znásilnit aby tam aspoň ta 25,8 vlezla. Trubka asi bude 26,2 a problém je patrně v mufně. Nyní po laku, abych jí nějak brutálně roztahoval, se mi fakt nechce. Takhle to funguje, a sedlovka (která je mimochodem původem z Frantíka, kde byla obložená plechovou omotávkou) dojde užitku.

Reagovat
KUBULA
KUBULA

17.7.17 13:34

Moc pěkný, jen škoda, že brzdy nezapadají do sady a že sada nesedí k roku rámu. Ale renovace moc pěkná a je super že kolo bude jezdit a ne viset. A nejde mi moc do hlavy ta sedlovka, F1 má mít 26,2.

Reagovat
Mikikuba
Mikikuba

16.7.17 23:11

Tak to pak jo:) i když asi by stačilo i menší.

Reagovat
bubman
bubman

16.7.17 22:55

Nemá chybu :-) .

Reagovat
Pilane
Pilane

16.7.17 22:20

Vilém – no třeba časem bude i modrej pro kluka :-)

Emp14 – má novej lak, ten předchozí lak nebyl původní a byl dost nehezkej

MikiKuba – skoro 180 takže šedesátku dává v pohodě, akorát si trochu popustí sedlo a tady je schválně krátkej představec

Reagovat
Vilém
Vilém

16.7.17 22:04

No, byt to v modre.

Reagovat
Emp14
Emp14

16.7.17 21:30

Ty máš fabriku na Favority? To vypadá jak nový! Ale spíš bych to dal někam na háky pod strop na koukačku, než tím trápit dceru. Ale 5

Reagovat
Mikikuba
Mikikuba

16.7.17 21:20

Proboha kolik dcera měří?:D

Reagovat

Další galerie z kategorie

Aviatik 7
Greyhound 25
Kejmil 8
pslada 24
Vwdablik 3
scota 5