DBS Internazionale
Ram ma 53 cm na vysku i na delku, mela by to byt zakladni CrMo od nejakeho ramare z Italie, Gara nebo tak. Osazeni Shimano 600, rodla, predstavec a sedlovka Sakae SR, galuskove kola s nabama Shimano 60 pro 6r kazetu, hlavove Tange. Hmotnost celeho kola tak jak je na fotkach 10,5 kg. Na me je kolo male. uz mi doma lezi 5 let a nevim co s tim. Ma smysl nechat sadu a ram prodat nebo ocistit a prodat cele?
(vloženo 1.8.17)
Přesně tak, pusť to do světa tak, jak to je. Já bych to ani nerenovoval, rozebrat, vyčistit, zakonzervovat.
Tezko tu sadu kdy vyuziju, spis ze by to jednou melo nejakou sberatelskou hodnotu. Ale to tezko a povesit ti to do pokoje na zed tak prasteny nejsem :-) Rekonstrukci kola jsem si uz prosel nekolikrat, naposled to Nishiki v profilu. Prace hafa a nakonec je clovek rad, ze to nejak proda (za to Nishiki jsem dostal 4300 Nok=13 000 Kc, coz ve skutecnosti pokud odectu cenu dilu a cas tak zadna slava). Zrejme to prodam pres inzerat tak jak to je, at si pohraje budouci majitel.
Tezko rict, smysl dava oboji. Zalezi jake mas plany a jestli sadu vyuzijes. Ale ram samotny se bude prodavat tezko a za zbytek dostanes myslim malo. zas pak je opruz shanet pedaly, sedlovku a bizuterii az bys neco stavel…
http://www.bikeforums.net/…-norway.html
The „La Migliore“ was the top model made by Daccordi from SL/SLX tubing, equivalent to the „turbo“ model. It had Campagnolo SR equipment. There was also the „Professionale“, sharing the same frame(earliest model had 531 though) but built up with Shimano DA groups. The „Internazionale“ was the cheapest of the road bikes, using Falck non-butted tubing and 600EX/Arabesque groups. Regarding the company Jonas Oglaend still distributes DBS bikes in Norway but under the name Cycleurope. There was indeed a Swedish distributor but I'm not sure that company exist anymore.
kdo tu mluví o prodeji?? :))))))))
Prodeji se nebranim, ale kolo mam v Norsku, takze spis uvazuju o prodeji tady, do CR se mi kolo nechce vozit.
Já si ho s radostí vezmu :)