Zatím jsem to testoval jen v Beskydech na Lysé a okolí, okolo nahoru a po žluté dolů. Kde jsem si potvrdil, že brzdy nutně potřebují výměnu. Co mě překvapilo, jest výdrž ráfků, nevěřil jsem té pevnosti, ale vydrželo a drží celkem dobře. Co mě zklamalo, jsou pláště, Contineltalky i když jsou 2.4, tak na asfaltu mají velký odpor a v terénu trakci, hlavně boční nedrží, a to nehovořím o mokrém podkladu, kde je to o dost horší, chystaná výměna za Maxxis proto nutností. Jinač moje výška je 182.
(vloženo 3.8.17)
Značka | Canyon |
Model | Neuron |
Modelový rok | 2017 |
Velikost | 29 - L |
Rám | Canyon Neuron AL 29 |
Vidlice | Fox Rythm 34 |
Tlumič | Fox Performance Float DPS LV |
Hlavové složení | tovarní |
Kliky | SLX |
Středové složení | Shimano Pressfit |
Přesmykač | Shimano SLX, 11s |
Měnič | Shimano Deore XT Shadow Plus, 11s |
Řazení | Shimano SLX, 11s |
Převodník | 26 | 36 (bude 28/38) |
Kazeta | SLX |
Řetěz | CN-HG600-11 |
Brzda přední | Shimano BR-M506 + 180 mm |
Brzda zadní | Shimano BR-M506 + 180 mm |
Brzdové páky | Shimano BR-M506 |
Ráfek přední | Mavic CrossRide |
Ráfek zadní | Mavic CrossRide |
Řídítka | ridium Flatbar |
Představec | tovarni |
Sedlovka | RockShox Reverb Stealth B1 |
Sedlo | (mění se, testuje se) Iridium .. |
Pláště | Continental Mountain King II RaceSport 2.4 |
Co se ti nelíbí na těch pláštích a barvě u 8.9??? :D
Osobně si myslím, že Conti MK2 drží jak přibitý. A barva u 8.9? No dle obrázků jsem měl taky strach, ale jakmile jsem pořídil, tak jsem nelitoval. Barva je úžasná a skvěle se čistí.
Jak už tady někteří psali – brzdy (alespoň ty kotouče ze startu) a brašna :)
Jinak v popisu máš pláště MK2, ale na fotkách máš MK2 a XKinga v zadu
Když tu někdo načal ty zdvihy. Tak vezmu od začátku. Prvně jsem si vyhlídnul nějaké enduro. Jenže když jsem uvážil většinové využití v roce, kde vévodí hlavně lesní stezky, kopce a dá se říct i rovinky, tak padla volba na „UNI“ (AM). No a k velikosti, kdyby to bylo enduro tak určitě dvacet sedmička, ale na AM (určené do čech, jsem vzal dvacet devítku, i k mojí výšce je to komfortnější a zábavy se na tom dá užít také dost. A proč zrovna Canyon? No ono bylo na výběr docela dost značek, čím déle jsem hledal tím více značek, a tím větší dilema. Canoyna jsem si před tím otestoval, i když to bylo 50/50/50 (canyon, radon, giant). Takový Radon to má i s dnešního pohledu mého lepší, ale bohužel jak to bývá, na živo jsem ho neviděl, tak měl u mě jedno velké minus. A na testech jsem si potvrdil i to, že když to není 160 zdvih ale 110, tak je to stále lepší než HT a za normálních podmínek (v lese, polnačky, lehký terén) mě to stačí (zatím*).
Tak uvedu jenom k té brašně „je to dočasné řešení“ a určitě se to změní, přeci jen ten reverb používám a poškrábaný píst byl dosti drahý na výměnu. Jen teď jsou přednější věci na řešení, jako sedlo, brzdy,.. . To je tak když jsem chtěl ušetřit pár kaček a koupil 7.9 místo 9.9 . (8.9 bych nechtěl už jen kvůli barevnému podání, rostě žádný celočerný ani celobílý mě neláká.) Bezduše by byly fajn, ale nenašel jsem, jestli ty mavicy podporují a výměny celých kol teď není v plánu.Takuvedu jenom k té brašne „je to dočasné řešení“ a určitě se to změní. Jen teď jsou přednější věci na řešení, jako sedlo brzdy,.. To je tak když jsem chtěl ušetřit pár kaček a koupil místo 9.9 . (8.9 bych nechtěl už jen kvůli barevnému podání, rostě žádný celočerný ani celobílý.) Bezduše by byly fajn, ale nenašel jsem jestli ty mavycy podporují.
THORX: Doufám, že zdvihy zůstanou stejné. 160/160 je prostě enduro a to je Strive.
Brašnička mi vizuálně nevadí – když majitel nechce vozit batoh, tak má holt brašničku na sedlovce. Jestli ovšem té to vadí, tak bych popřemýšlel o něčem třeba doprostřed řídítek, jestli se teda něco takovýho dělá vůbec…? No a jinak barva je libová – takovej vojenskej speciál skoro :-)
Kolo je hezký, ale tu brašničku na Reverbu nikdy nepochopím (už jsem to tady párkrát viděl). To ten teleskop nepoužíváš? Až se ti ten sucháč trochu ušpiní, zničí ti to povrchovku na pístnici. Jinak určitě bych tam dal objímku na šroub, ten RU tady nemá moc smysl.
Jo je super, až na ty brzdy a zdvih. Snad v Canyonu u modelů 2018 pozvedají zdvihy. Třeba Neuron 27,5 na 130mm a 29 na 120mm a Specral aspoň u verze EX 150/150 nejlépe 160/150. Strive už se mi zdá strašné těžítko mezi endury.
V pohodě, jen se moc nesmí houpat při zasunutém stavu ve vysoké rychlosti, neboť to pak hobluje vzorek zadního pláště, nebo naopak :D
(v plánu je tam dát něco jiného, zřejmě menšího, možná i integrovaným blatníkem)
Chudák Reverb – jak se to používá s tou podsedlovou brašničkou? To musí omezovat míru zasunutí, ne? :-)
To jest tak schválně, aby jsem neseděl na koulích ale na kostech, to sedlo jest dosti neergo,možná to trochu zkresluje ta fotka, zas tak šíkmé to není. Jest to zatím provizorní rešení, než vyberu nové sedlo, (testuje se).