Supík

Přidat foto

Trochu divoká kombinace černé a fluo, ale mě se líbí

Vidlice DT Swiss = max spokojenost

Po laborování s řízením jsem nakonec zkracoval a zkracoval, až mi zůstalo 710mm. Gripy Lizard Skins jsem vozil i na minulém kole a už nechci jiné

Sedlo zbastlil nějaký číňan, ale je fakt pohodlné, karbonové ližiny, sedlo trochu vyměkčené, spokojenost. Náhrada za původní Nisene se povedla na jedničk

Představec i řidítka v hliníku, ověřená kombinace

Reflexní polepy se fotí fakt špatně, ale jsou praktické, hlavně ve večerních hodinác

Je to moje první zkušenost s 29" a zatím jsem nadšený. Kolo mám dnes přesně dva měsíce, najeto lehce pod tisíc kilometrů – cca. 50/50 terén a asfalt. Přes všechna ujištění od místních kritiků jsem se zatím nedočkal žádné praskliny, trhliny, nic mi neulítlo ani se neodlupuje… Je pravdou, že výrobcem uvedená hmotnost byla sci-fi, no po výměně některých komponentů jsem už výrazně spokojenější – aktuálně včetně pedálů a tacháče 10,19kg něco by se ještě dalo určitě ušetřit, ale myslím, že vyměním časem už jen to těžítko v podobě kazety SLX – ta má vážně skoro půl kila (11.11.2017 nah­razena kazetou se stejným rozsahem, ale označením XTR M-9000 a rázem je 150g dole). Často jsem tu četl kritiku na drnčení bowdenů v rámu a také to, že tento model už to má vyřešené. No, musím konstatovat, že bowdeny drnčí v podstatě jen na kočičích hlavách popř. v tvrdém terénu typu kořenoviště opod., jo to mě fakt sere – budu řešit přes zimu. No také mi je jasné, že pedály tomu kolu vůbec nesedí, ale jsou z minulého bajku a jsem s nimi moc spokojený takže buď dostanou nový kabát nebo si pořídím jiné, černé. Vidlice je jedním slovem bomba! Nemám k ní co více napsat, prostě pobere v rámci jejího zdvihu všechno, citlivě a ani občasný nečekaný kopanec od něčeho, co jsem přehlédl, jí nerozhodí. Po tisíci kilometrech nemohu příliš hodnotit kvalitu rámu, ale zatím, po výměně kokpitu, sedlovky a sedla se vše jeví dobře. Kolo krásně stoupá a ani v techničtějších sjezdech nemám pocit nejistoty. 31.12.2017 – přestavba na bezduše pomocí Schwalbe tubeless easy kit a výměna plášťů za EVO TLE – oboje 2,25" – bike trochu přibral na váze, ale stojí to za to. Jen mne překvapil přední RoRo svou šířkou – na 20mm ráfku má v bezdušové podobě šířku 58mm, zadní RaRa cca. 56mm. Edit: srpen 2018 – výměna zadního RR za nový model pro rok 2019 – TLE EVO – přepracovaný vzorek – bomba, směs speed, navíc je o cca. 100g lehčí než model 2018. Také brzdové páky XT 8000 vyměněny za XTR 9020 – prostě jsem je chtěl :)

EDIT: v létě 2019 kompletně přeskládáno, nová kola s XD ořechem, Garbaruk, zbytek XT nahrazen XTR, kolo jede parádně za pedálem a hmotnost 9,35kg tomu jen pomáhá. Foto doplním…

Fotky nejsou ideální, ale snad nikoho neurazí. A teď do mě :)

(vloženo 11.8.17)

Pe-pig1 Pe-pig1
Ohodnoť bajk: (4  / 64 hlasujících)
Značka SUP
Model XP 969
Modelový rok 2017
Velikost 19
Hmotnost 9,35
Rám Carbon MTB Race BF-MB03
Vidlice DT Swiss OPM O.L. Tapered, 100mm, 15mm, remote LO
Hlavové složení FSA No.42/48 ACB
Kliky Shimano XTR FC M-9000
Středové složení Shimano BB-71-41A
Měnič Shimano XTR RD M-9000
Řazení Shimano XTR, SL-M9000-B-I, I-Spec typ B
Převodník Absolute Black Oval 34t
Kazeta Garbaruk 10 - 48 11spd
Řetěz Shimano CN-HG701
Náboj přední ACROS Nineteen XC 15x100
Náboj zadní ACROS Nineteen XC 12x142
Brzda přední Shimano XTR 9020, kotouč 180mm SRAM centerline 2pc rounded
Brzda zadní Shimano XTR 9020, kotouč 160mm SRAM centerline 2pc rounded
Brzdové páky Shimano XTR 9020
Ráfek přední DUKE Lucky star 28h
Ráfek zadní DUKE Lucky star 28h
Dráty Sapim CX Ray
Pedály Crank Bros Candy
Řídítka Aerozine XB R5 710mm, 31,8
Představec Aerozine XS7, OS, černá, 80mm
Sedlovka Aerozine ZERO 400, 27,2 x 400mm
Sedlo Full Carbon Fiber T700 Hollow
Pláště TUFO XC 11 TR 2,25 tubeless/Rocket Ron EVO TLE Addix speed 2,25 tubeless

Komentáře

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.
Pe-pig1
Pe-pig1

20.9.19 08:49

Tak od jara do léta 2019 probíhala postupná přestavba v podstatě zásadních věcí. Kolo osazeno tedy už komplet sadou XTR 9×xx, trail brzdy 9020 jsou super, sice váhově stejně jako XT, ale nevadnou a hlavně nepumpují. Když nová kola, tak lehká – 1330g náboje ACROS nineteen XC – super chod a ještě lepší zvuk, dráty Sapim CX Ray a ráfky DUKE Lucky Star, velká spokojenost. No a s novými koly i nový ořech XD, konečně má smysl řešit 1×11 s kazetou GARBARUK 10 – 48z a převodníkem ABSOLUTE Black 34z super kombinace na všechno. Váhou jsem se konečně dostal tam, kam jsem chtěl 9,35kg s tuhými záplety se hezky odpichuje do záběru :) Tak, teď už si ho chci jen užívat a další investice do kola bude až koupě něčeho nového, to má ale čas…snad…

Reagovat
Pe-pig1
Pe-pig1

21.12.18 10:22

Po zimě snad bude pod 9,5 :) vše tomu napovídá…nová kola, přechod na 1×11…každopádně hmotnost není vše, důležité je, aby to mých cca. 85kg uvezlo

Reagovat
petrun
petrun

21.12.18 04:25

Parádní SUP. Těch 0,06 kg by mně nedalo spát, srazil bych to pod 10. Pár titanových šroubů z Ali a je to tam :-) Jinak samozřejmě za 5 :-D

Reagovat
Berilius
Berilius

17.8.17 10:08

Opravdu moc pěkná barevná kombinace, paráda! :)

Reagovat
Pe-pig1
Pe-pig1

15.8.17 08:03

Tak takováto reakce mne těší, děkuji :)

Reagovat
klobrch
klobrch

14.8.17 18:53

Moc pěkný a Supíka se neboj. Mám už dva roky XP 979 a vše šlape v pohodě – nalítáno v terénu už skoro 10 000 kiláků.

Reagovat
lidumil
lidumil

14.8.17 11:20

@Pe-pig1. Mám přes metrák, vzadu 160, vepředu 183 a nemám s tím problém. Jakmile zmáčknu zadní víc, má tendenci jít do smyku :-(

Reagovat
hovado_cz
hovado_cz

13.8.17 15:25

máš to parádní

Reagovat
Kadel x road
Kadel x road

13.8.17 14:36

mas to pekny!!!

Reagovat
Pe-pig1
Pe-pig1

12.8.17 18:16

Jo, děkuji, opraveno :) no tu 180 dozadu jsem si chtěl dát z důvodu větší váhy jezdce cca. 85kg a také lepšího chlazení, ale je pravda, že to možná neuskutečním, přece jen brzdím víc předkem..

Reagovat
Ace1976

12.8.17 13:12

Obsah tohoto příspěvku je blokován.
Reagovat
lidumil
lidumil

12.8.17 11:09

180 kotouč dozadu? Proč??? A jen technická nepíše se karbonové lyžiny ale ližiny.

Reagovat
siky83
siky83

11.8.17 18:38

Moc pekny bike

Reagovat
okam_z_brna
okam_z_brna

11.8.17 09:51

Nene, žádnej problém. Jen mi přišlo dost divný, že by sis koupil 969 a doma si to celý překopal na XT, když by sis mohl rovnou koupit 979. Ale když je to od němčíka, tak to chápu.

abc: od modelové řady 2017 dělají užší sedlovky

Reagovat
abc
abc

11.8.17 09:40

Super kolo. To už teď má SUP rám na sedlovky 27,2mm, nebo máš redukci?

Reagovat
GULIN
GULIN

11.8.17 09:23

Parádní rám.....ať slouží

Reagovat
kamator
kamator

11.8.17 09:19

Kolo je super, i ta barevná kombinace ve skutečnosti vypadá moc pěkně. Dávám 5*

Reagovat
Pe-pig1
Pe-pig1

11.8.17 09:19

Jo, bral jsem ho od Němčíka. Je to nějaký problém? Jsem s ním spokojený, komunikace na pohodu.

Reagovat
okam_z_brna
okam_z_brna

11.8.17 09:07

Tos kupoval u cyklo němčík? Jinak mi totiž nejde do hlavy model 969, kterej je osazenej komplet XT řadou.

Reagovat

Další galerie z kategorie

Lišák 2
Kolobezkar 65
benobiker 28
Jančovička 16
Hamik 30
chosee1986 8