Tmavomodrá, protože ho bude venčit syn.
Původně byl rám obalen vydatnou vrstvou zuřivě jahodového komaxitu se kterým nikdo nechtěl nic mít. Nastěstí Urbanvelo se k tomu postavilo čelem. Polepy jsem volil klasické, neb mám pro ně slabost. Další fungující přírůstek do kozího chlívku. :-)
(vloženo 17.8.17)
Značka | Favorit |
Model | F1S |
Modelový rok | 1981 |
Velikost | 60 cm |
Hmotnost | 9,75 kg |
Rám | ocel 2130g |
Vidlice | ocel 770g |
Hlavové složení | Shimano 600 Arabesque |
Kliky | Shimano 600 Arabesque |
Středové složení | FAG Nadax Favorit |
Přesmykač | Shimano 600 Arabesque |
Měnič | Shimano 600 Arabesque |
Řazení | Shimano 600 Arabesque |
Převodník | Shimano 600 50-39 |
Kazeta | Velo šestikolo 13-24 |
Řetěz | Favorit Super NOS |
Náboj přední | Campagnolo Nuovo Record |
Náboj zadní | Campagnolo Nuovo Record |
Brzda přední | Shimano 600 Arabesque |
Brzda zadní | Shimano 600 Arabesque |
Brzdové páky | Shimano 600 EX |
Ráfek přední | Ambrosio Crono Formula 20 |
Ráfek zadní | Ambrosio Crono Formula 20 |
Dráty | DT Swiss nerez |
Pedály | Lyotard |
Řídítka | Sakae Custom England |
Představec | Shimano 600 AX 110 mm |
Sedlovka | Campagnolo Nuovo Record 26,2 mm |
Sedlo | Selle Italia Turbo |
Pláště | Vittoria Rally |
25.8.17 17:34
Opravte mě jestli se pletu, nejlepší rám v té době na blízkém východě a originální sada té doby na dálném výchdě :)
Přispěvovatelům každopádně velmi děkuji za jejich příznivá hodnocení. Jako bonus přidávám dvě fota podsedlové mufny, včetně předchozího přechodného zbarvení. Jinak úplně prapůvodně byl rám skutečně modrý, i když ten odstín nebyl patrně úplně identický. KK – no pevně doufám, že ano, pokud nebudou padat trakaře či nezasáhne jiná vyšší moc.. :-)
Moc pěkný kousek pane kolego. Zdá se, že to bude stejné jako můj Ten modrej. Schází mi tu lepší fotka na podsedlovou mufnu. Tuto první Ultegru mám schovanou pro dceru na F1S ve velikosti 52. Musí holka ještě trošku povyrůst. Přeju hodně zábavy s kolem. Kokořín bude?
Nádherná klasika. Nedávno jsem totožný kolo (na starý SH105) servisoval a projížděl a byl jsem překvapený geometriií a pohodlím. Akorát ta panika při rozjezdu, když jsem hrábnul do pák, že si přeřadím… :))) Ale stejně pořád nechápu, jak jsme na tom mohli jezdit, hodně jezdit…
18.8.17 08:04