Force forkys prodano na xt/slx

Přidat foto

Prodano s razenim slx, saltrem xt, brzdama slx a klikama Force 130mm prevodnik 30z. Vaha 8,5kg

Sprasili mi vidlu, tak jsem to naházel na obyč rám…

(vloženo 4.9.17)

matbiker matbiker
Ohodnoť bajk: (4.5  / 40 hlasujících)
Značka Force
Model Forkys 24
Modelový rok 2017
Velikost 12
Hmotnost 8,2
Rám Force Forkys
Vidlice Force carbon 29"
Hlavové složení Force + samodomo
Kliky Bianchi carbon
Středové složení isis
Měnič XTR
Řazení XTR
Převodník OneUp 28z
Kazeta XT 11s 11/42
Řetěz XX1
Náboj přední Force team Light 28děr osa 15mm
Náboj zadní Force team Light 28 děr
Brzda přední XT
Brzda zadní XT
Ráfek přední ZTR Crest
Ráfek zadní ZTR Crest
Dráty Ritchey logic 1,8
Pedály zbytkové
Řídítka čína carbon
Představec Wake
Sedlovka ITM carbon
Sedlo Force
Pláště Rocket Ron tubeless

Komentáře

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.
matbiker
matbiker

5.9.17 23:06

No jo, to odpoledne bylo rusne, dodelal jsem sve BMC na prodej, borec si pro nej v 6 prijel a v 7 jsem mel hotove totok detske. Uz na to BMC jsem hledal skrky vsude mozne a na vidlu uz cerna opravdu nevysla. Napravim to, neboj. Ale stejne se na tom asi tak jak to je u nas ted nebude jezdit. Jak jsem psal, jsou 3 moznosti. Bracha si vezme ram a vidlu, nebo to nekdo koupi tak jak to je cele, nebo to povesim cele na vesak a pres zimu svarim male ram, na nej nahazim tyto komponenty a ram ji necham na litacku az bude vetsi.

Reagovat
vpa007
vpa007

5.9.17 22:54

Le Corbusier: díky, ale hlavně je to dobrá ekonomická volba… sundám to všechno ženě z kola, začala jezdit, tak si zaslouží na Authora 1×10 (něco dojede po mě, zbytek sem posháněl na bazaru ;-))

matbiker: ještě jak to procházím po stošesté a kochám se, tak se mi líbí, jak máš udělaný vedení k šaltru… ale hodně se mi nelíbí bílá zippáska na vidli… to je kekel z pekel (ale je mi to jasný, jiná prostě doma tou chvílí nebyla ;-))

Reagovat
matbiker
matbiker

5.9.17 16:21

Mirorku, neboj, vsechno bude. A bude to lepsi nez totok!

Na Force jsem to nahazel, protoze mi spatne udelali vidli a abych mel predstavu o velikosti. Ram bud zustane doma a pocka az Eli doroste, nebo si ram a vidli vezme bracha pro kluka, nebo to cele prodam a pro Eli udelam uplne cele od nuly.

Reagovat
gerrard
gerrard

5.9.17 16:20

Kubanec: Ono to bude lehce tezsi, ale na 20" kolo to bude ok. Teda pokud neplanujes takove dite honit do kopcu. U 24" kola uz jsou deti zase o kus vetsi a muzou jet delsi kopec, tam se lehci prevod hodi.

Reagovat
mirorek2
mirorek2

5.9.17 16:11

Kždopádně taky od matbikera jsme asi tak zhýčkaní jeho skvosty, že i já jsem čekal svařovaný rám s nástřikem a polepy force:-)))

i tak za 5*, tvé ostatní výtvory pro malou byly tak 50–100*

Reagovat
mirorek2
mirorek2

5.9.17 16:08

Na 20" myslím úplně v klidu, záleží ale, co budete jezdit za kopce:-)

Reagovat
Kubánec
Kubánec

5.9.17 15:31

Když už se tu tak hezky diskutuje..budu stavět 20" a mám doma připravený 28z převodník a 9ti rychlostní kazetu Recon 11–28. Jste mě s těma převodama nahlodali. Co myslíte na tu moji kombinaci? Malý bude na jaře 4,5. Díky.

Reagovat
matbiker
matbiker

5.9.17 14:08

Corbusiere, diskuze mi opravdu nevadi, naopak, me ego je poteseno, ze se prispevkem neco deje!

Jinak sedlo je Force Hero 20–24"

Reagovat
Le Corbusier
Le Corbusier

5.9.17 13:42

vpa007 – tak podle mého přehledu máš ty převody vymyšlené dobře.

gerrard – já mám holky, a malou trpělivost, jednopřevodník byla jasná volba.

matbiker – ještě jendou promiň za diskusi, gratuluju k supuerlehké stavbě a prosím napiš co je to za sedlo.

Reagovat
vpa007
vpa007

5.9.17 13:00

Le Corbusier: za mě vpoho, naopak diskuze se rozvíjí a člověk se tu dozví něco užitečného… popravdě plánuju teď stavbu RB KID 240 a převody mám naplánovaný 1×9 s kazetou 12–36 a převodníkem 30t kulatý nebo 32t ovál… takže se to fakt hodí nad tím popřemýšlet ;-)

Reagovat
Carpathia

5.9.17 12:47

Obsah tohoto příspěvku je blokován.
Reagovat
gerrard
gerrard

5.9.17 11:22

Le Corbusier: jestli te to uklidni, taky jsem mel taky pokazde pocit, ze kdyz udelam detske kolo 1× neco a udelam prevody dost do lehka, tak tam nebudou tezke prevody a tak jsem to pro kluka bouchal jako dvojprevodniky (24" a 26"). Pak jsem to jednou pri nejake diskusi spocital i dole, nadal si do debilu a pro holku uz to predelavam na 1 prevodniky.

Reagovat
Le Corbusier
Le Corbusier

5.9.17 11:07

OPRAVA – bod č. 1 a 2 měli poměr obráceně.

  1. kola 26", 22z př, 32pastorek = poměr 1,5 (použití tohoto převodu mi ale bylo vždy záhadou)
  2. kola 26" 22z př, 28pastorek = poměr 1,7
  3. Kola 24" 32z př, 36 pastorek = poměr 1,8
  4. kola 24" 30z př, 36 pastorek = poměr 1,7 (tenhle převod je asi ideál pro mě)
  5. kola 24" 28z př, 36 pastorek = poměr 1,6
  6. kola 24" 28z př, 42 pastorek = poměr 1,4 (řešené kolo)

Omlouvám se že tu ničím debatu u tak super kola, ale třeba se to někomu bude hodit.

Reagovat
Le Corbusier
Le Corbusier

5.9.17 11:05

gerard – nedalo mi to a dal jsem tomu hodinku – musím uznat, že s tou kritikou převodů nemám úplně pravdu:/

  1. kola 26", 22z př, 32pastorek = poměr 1,7
  2. kola 26" 22z př, 28pastorek = poměr 1,5 (použití tohoto převodu mi ale bylo vždy záhadou)
  3. Kola 24" 32z př, 36 pastorek = poměr 1,8
  4. kola 24" 30z př, 36 pastorek = poměr 1,7 (tenhle převod je asi ideál pro mě)
  5. kola 24" 28z př, 36 pastorek = poměr 1,6
  6. kola 24" 28z př, 42 pastorek = poměr 1,4 (řešené kolo)

Omlouvám se že tu ničím debatu u tak super kola, ale třeba se to někomu bude hodit.

Reagovat
alinceb
alinceb

5.9.17 09:45

Tak teď koukám ještě na fotku můstku řetězových vzpěr a tam se fakt 26" nevejde. Škoda, podobný rám na 26" by mohl být konkurencí pro RB KID…

Reagovat
alinceb
alinceb

5.9.17 09:44

Kolo samozřejmě v topu, jen mě udivuje, že jsi neudělal vlastní rám, jako vždycky. Rám se mi ale líbí – Force konečně začíná dělat rámy, které nevypadají jak nejlevnější tajwanská katalogovka. Nezkoušel jsi do toho dát 26" kolo? :)

Reagovat
gerrard
gerrard

5.9.17 09:23

Le Corbusier: zalezi k cemu to pocitas. Ja mam jasny prevod z 26" kola 22/32, ktery je podle me to posledni lehky co jde jeste v klidu jet. A k tomu pak dopocitavam ostatni prevody. Kdyz je nejhur, tak tam pocitam 22/28 treba pro sebe. :) Pro decka vzdy jen 22/32 nebo lehci. Ono to neni tak, ze by to neuslapali, ale je lepsi je ucit jezdit lehce a spis tocit nez do toho slapat silove. Na lehky prevod vydrzi del, setri si nohy, nejsou tak utahane a nejdou zbytecne brzo do siloveho slapani. No a ty tezke prevody fakt nepotrebuji. Uz jsem to sem jednou psal prevod 30/11 na 26" kole odpovida zhruba maximalnimu povolenemu silnicnimu prevodu pro mladsi zaky vek 10–12 roku a ten je 44/16. Ty male decka fakt nepotrebuji tahat tak tezke prevody spis naopak.

Reagovat
matbiker
matbiker

5.9.17 09:12

Corbusiere, v pohode, o rozumnych nazorech premyslim, u stupidnich se pousmeju, nekdy rozcilim…

Mala ma ted 20" a na nam prevody 32 – 12/42 a je to cajk. Neprepocitaval jsem to, ale kdyz vidim rozdil ve velikosti kol, tak di myslim, ze to bude sedet. Porad ale jeste opakuju, mala ma zatim 5 let a u nas jsou celkem kopce.

Reagovat
lith
lith

5.9.17 09:03

Mas hmotnost pouze toho ramu? Taky jsem o nem premyslel, ze bych na nem neco poskladal. Pak jsem koupil Orbeu, pac jsem na nejaky skladani nemel cas. Jinak k prevodum. Mladej to ma prave na te Orbee 32×11/42. Priznam se, ze si nedokazi predstavit 28×11/42 co mas Ty. Zda se mi to uz prilis do pomala. Ale pokud jezdite hodne v kopcich, tak asi ok…

Reagovat
Le Corbusier
Le Corbusier

5.9.17 08:56

Ještě se vrátím k těm převodům, podle hesla „podle sebe soudím tebe“:). Když jsem stavěl 24" určitě jsem to počítal, teď se mi to přepočítávat nechce. Mám tam 10s kazetu 11–36 a převodník právě 32z. Kolo teď už jezdí mladší dcera a do kopce jí,

ani té starší, nikdy žádné převody nechyběly. Z toho usuzuji že mít tam výrazně lehčí převody je zbytečné.;) Navíc tady pořád někde čtu o vhodnosti jemného odstupňování pro děti.

Ale prosím tě neber to jako nějakou výraznou kritiku, tohle i tvoje ostatní stavby jsou pro mě naprostej úlet a vzor!

Reagovat
Kubánec
Kubánec

5.9.17 08:32

Super. Hmotnost parádní. Ať to lítá :)

Reagovat
pumpy
pumpy

5.9.17 08:31

nemas nejake foto toho zkracovani ? nebo kde to bylo ruple a kdo to delal ? – klidne SZ at ti to tu nezasiram.

Reagovat
gerrard
gerrard

5.9.17 08:27

Jo a gripy bych zkratil, at nejsou na tlapu drevorubce, ale na detskou packu. :)

Reagovat
Singlespeed
Singlespeed

5.9.17 08:25

Rantlík nerantlík. Ty gripy jsou pro malé děcko brutálně tlusté. Jak by se nám dospělým asi jezdilo, kdybychom se měli držet třeba 4 cm tlustého gripu? Blbě, jak jinak :-)

Reagovat
gerrard
gerrard

5.9.17 08:25

:) Pekne moc pekne latka pro ostatni maniaky hodne vysoko. :) Ad prevody do rychla pro dite nic nechybi. Do lehka bych rekl, ze lehce prebyva, ale to je podstatne lepsi nez kdyby chybelo. Ja ted budu davat na 24" kolo 30/40 a na 24" kole to vychazi podobne jako 22/32 na 26" kole. Prevodnik 32z je pro tak velke dite uplne zbytecny a jen by musela byt velka kazeta.

Reagovat
hompmo
hompmo

5.9.17 08:23

tak tak a tam kde matbiker jezdí..převody ok :-)

Reagovat
maajkee
maajkee

5.9.17 08:19

matbiker: Mě zase nedává smysl rantlík ven, vždyť tam při úchopu na konci gripů děsně překáží, to přeci nemá nahrazovat rantl jako se dělá u dětských gripů aby nesjížděla ruka. Ano na tý úvodní fotce to mají obráceně, ale dole v katalogu gripů je zátka jednoznačně na straně bez rantlu. Takže ono možná nikdo vlastně ani neví jak mají být, u těch ergo je to jasný, ale tohle nejsou ergo. Takže asi záleží na vkusu každýho, mě to i tvarově rantlem ven absolutně nevyhovuje.

Koukám, že třeba i pan Fikejz je vozí rantlem dovnitř

Reagovat
matbiker
matbiker

5.9.17 08:09

Corbusiere, je to pro sestilete dite, takze ty prevody jsou pro me cajk. Nicmene prevodnik se da kdykoliv vymenit, je to sram direct mount.

Reagovat
Le Corbusier
Le Corbusier

5.9.17 08:07

Převodník

Reagovat
Le Corbusier
Le Corbusier

5.9.17 08:07

Prevody- chybí mu na rovinu a přebývají do kopce. Myslím že by se hodil 32z. Ale tenhle je zase krásnej.

Reagovat
hompmo
hompmo

5.9.17 08:02

a vidle 29 ale zkracovaná…

Reagovat
matbiker
matbiker

5.9.17 08:02

Pumpy, ano, je to ma byvala 29" , ktera byla napraskla, tak jsem ji nechal opravit a zkratit. Bohuzel ji udelali delsi, nez jsem pozadoval.....

Reagovat
hompmo
hompmo

5.9.17 08:01

co je špatné na.převodech?

Reagovat
Le Corbusier
Le Corbusier

5.9.17 07:59

Kolo super.Taky nerozumím označení vidlice. Ještě mi nějak nesedí zvolené převody – těch 28/42 na 24" bych chtěl vidět při jízdě.

Reagovat
pumpy
pumpy

5.9.17 07:42

Matbiker – muzes me prosim vysvetlit tu vidlu ? Vidlice Force carbon „29“ – to jsi ji nejak zkracoval ? nebo jsi tam dal 29tku ale to se me dle fotek nezda.

Reagovat
matbiker
matbiker

5.9.17 07:24

Majkee, ale sám jsi dal odkaz na stránky Ritchey a na úvodní fotce je to rantlíkem ven. Beru tu fotku na řidítku nahoře. Rantlík dovnitř mi opravdu nedává smysl.

Reagovat
pumpy
pumpy

5.9.17 07:10

nadhera – uz vim kde budu cerpat inspiraci az me doroste dcera :D do jezdiveho veku (a sand ji to bude bavit)

Reagovat
Pajaa76
Pajaa76

5.9.17 07:01

Pěkný bajk – na jakou výšku to tak je? Navíc super dráha za kolem, něco takového mám v plánu pro juniora taky, pač si zamiloval pumptrack v Boskovicích.

Reagovat
maajkee
maajkee

5.9.17 06:14

Lze to vidět i přímo na stránkách Ritchey

Reagovat
maajkee
maajkee

5.9.17 06:08

matbiker, vpa007: Jenže tohle je kopie Ritchey Truegrip a to rozšíření mají prostě směrem dovnitř, Pak je Ritchey Truegrip Ergo a tam je to obráceně.

Reagovat
vpa007
vpa007

5.9.17 00:31

No tyjo.. Force dávno není low-cost… když se slušně vohákne do XT a XTR ;-). Jinak gripy jsou dobře, ale klidně bych je děcku krapet střihl, nemsí být kilometrový ;-). Jo, a zajímá mě to sedlo… to je nějaký děcký? Ešli jo, tak jej chcu! ;-)

Reagovat
zderes
zderes

4.9.17 23:28

Jo tak to jo. Pro dítě hezká barva. Slušná váha s tím rámem. Plnej počet. Mě se to líbí moc.

Reagovat
gersa
gersa

4.9.17 23:03

Vidim, ze se mam kde inspirovat a ze je co zlepsovat

Reagovat
PavlikXSS
PavlikXSS

4.9.17 22:20

nadupane jak čert, ale nedokážu se zbavit dojmu = kastla trabant uvnitř nabušene ferrari, to force / xtr je uplně mimo dimenzi

Reagovat
matbiker
matbiker

4.9.17 22:15

Hoši hoši, obráceně nejsou, vemte si jaký tvar má zavřená dlaň. A zde přikládám foto ze stránek Ritchey, jejichž madla mají úplně stejný tvar.

Reagovat
okam_z_brna
okam_z_brna

4.9.17 21:48

maajkee: obráceně jsou, ale já je takhle vozil jednu sezónu a nebylo to špatný. To rozšíření na originálně vnější straně krásně padne do důlku uprostřed dlaně.

Reagovat
lith
lith

4.9.17 21:25

Tak tohle je super! Tady se nešetřilo

Reagovat
maajkee
maajkee

4.9.17 21:25

Máš obráceně gripy ;)

Reagovat
alo

4.9.17 21:24

super, bazar je jinde-)

Reagovat
Emp14
Emp14

4.9.17 21:23

Hmm, krasavec !!

Reagovat

Další galerie z kategorie

zdenalfofin 13
TJK 34
sevava 8
tomixcz 4
Lesky 4
gersa 16