Při doskoku na zadni kolo v plné rychlosti…rozlomeni sedlové a rámové trubky sedlovkou ;( u mého KTM.. Už na carbon nikdy nesednu a domu mu carbon take nesmí.
(vloženo 7.9.17)
všude tady pišou ,že karbon na rozdil od hliniku je opravitelny, v čem je problem?
Já teda plnou rychlost na doskoku nikdy nedosáhl protože se vždycky dřív podělám…
Je to jednoduchý, buď si to poslal ze tří metrů a vahadlo to na dorazu rozštíplo, nebo z metru a pomoh si tomu prdelí. Jako poslední možnost zásadní výrobní vada kusu. O vlastnostech karbonu nemá cenu debatovat.
krabica.. takže pro mou ženu na rovince je to 30, pro mě 50, pro Trepiho 70… :)
midlander – já se snažím jezdit bomby furt :D Takže moc zkušenosti s prázdnou rychlostí nemám, pokud nejedu se ženou :)
8.9.17 12:10
Jen se zeptám, co je plná rychlost?
Používaj to i na TV Nova a fakt nerozumím co to je…
V první větě popisu máš důvod prasknutí.
Chybu hledej mezi řídítkama a sedlem, ne v karbonu a KTM.
takhle by se nemělo rozložit žádný kolo ne? Teda pokud to neposlal z víc metrů na placku.
LM: no nevim..
No já měl trubku prasknutou ze 70% obvodu, jak se ukázalo – prasklina šla vidět ale jen tak zhruba po 25% obvodu. :)
Každopádně řešil jsem to právě na základě toho, že byla na omak měkčí. Oprava vyšla na 2 tisíce a paráda.
karbon musíš nějak počkodit při pádu třeba na šutrech nebo o strom nebo na to nějak hodně blbě spadnout.. tak, že to kolo to nevydrží protože an tu sílu v tom místě prostě stavěný nejni.. a křup a je to.. kdyžto na normální jízdu bez pádu musí ten rám vydržet fakt mooc.. jinak prasklinka malá na karbonu neznaměná někdy skoro nic.. když je rám pořád tuhej, tak nejni co řešit, když změkně, tak je to špatně..
puka: buď rád že nemáš pressfit. Na jednom kole ho mám a je to pro zlost.., ale už jsem se s tím v rámci možností naučil pracovat. Známý má silničku cannondale skoro za dvě kila a lupe mu v tom jak cigánovi… Zlaté BSA;)
Tohle se da spravit.
Jinak neni karbon jako karbon, ja jezdim na karbonovym ramu uz treti sezonu, kdyz jsem ho porizoval, mel jsem pres 120 kg a koupil jsem ho s naprasklou zadni stavbou, kterou jsem zprvu neresil (kupovdivu cele tri sezony vydrzela – opravovala se teprve pred dvemi mesici). Pohybuju se aktualne kolem 107 kg, ale jezdil jsem s tim v lete pred opravou i nekolikadenni bikepacking (13 kg na zadech, 6 kg na riditkach) a zadny problem ;) Takze reci o tom, jak ma nekdo jasno 2× v tom, ze pokud ma 110 kg, jsou absolutne mimo.
LM: nekdo jezdi Rotory a nekdo zase Roxory :D
7.9.17 21:41
Stačí problematiku rámů z carbonu prodiskutovat s někým kdo opravuje rámy a navždy máte jasno. Navíc pokud mám 110kg tak mám jasno 2×.
7.9.17 21:07
suslos: Musíš číst pozorně. Píši full (celopéro) Epic 2018. Všechny modely mají zaplaťpánbůh klasický střed BSA.
to kolo opravdu vazi 9kg ? tak bud rad ze nevypadas podobne :)
@DaD: SW Epic 2018 pressfit ale má :-) nemaj ho jen ne-SW verze, ty maj BSA
holt na tohle ten rám nejni stavěnej, tak se vůbec nedivím že prdnul… nech to opravit :D
v carbonu asi chyba nebude.. ale hliník by přežil díky rozlomenej sedlovce, ta by prdla dřív než rám podle mě..
Nedokazu posoudit, jestli je ram ***** nebo ne, ale podle popisu nehody tipuju na jezdeckou chybu ;) v karbonu chyba nebude.
Zase žiji pod kamenem ..
Santa cruz je pozadu. Neumí vymyslet nový design kola a tak jen mění barvu nápisu. :))
puka: Treba je to stejna ***** jak SantaCruz, ty taky nevi ,ze spravny karbonovy ram ma pressfit…