Jak už bylo řečeno mnohými, 505 páky jsou hnusné, ale drží se dobře a funkčně bez problémů.
Před týdnem nahozena japonská guma. Zatím spokojenost. Na asfaltu pocitově možná o vlásek pomalejší než původní 30mm Schwalbe S-One, ale čísla tak jednoznačná nejsou a prý teď jedu některé asfaltové úseky rychleji. Může být i větrem samozřejmě a taky se na tom člověk nemusí moc vyhýbat nerovnostem, žehlí krásně :) V terénu byly dle čísel kupodivu rychlejší Schwalby, ale pocitově jedou líp a jistěji Panaracery.
Vešla by se asi i 35mm verze, ale 32mm verze má příjemnější váhu (váženo 340g) a chtěl jsem aby to pořád trochu odsýpalo i na silnici.
Koupeno v dubnu jako náhrada staré těžké trekové herky od Meridy. Chtěl jsem něco s čím budu moct jezdit stejný terén (cca 60–70% asfalt a zbytek šotolina, lesní a polní cesty atd), ale svižněji a bez posedu jak na hajzlu.
Občas něco vrzne a vstupy a výstupy vnitřního vedení by mohly být vyřešený líp, ale jinak zatím spokojenost. Původní pláště (S-One 30mm) jsem nahradil 32mm Panaracerama ať se s tím dá trochu víc prasit mimo silnici, jinak pořád sériovka. Časem pořídím druhé záplety a kdyby byla jó utrácivá nálada, tak možná karbon sedlovku, popř. 685 páky.
(vloženo 17.9.17)
Značka | Superior |
Model | X-Road Team Elite |
Modelový rok | 2017 |
Velikost | 52 |
Hmotnost | s pedálama, košíkama a serepetičkama něco kolem 9.5 |
Rám | uhlí |
Vidlice | uhlí |
Tlumič | nemám |
Hlavové složení | FSA NO.42/ACB-A |
Kliky | Shimano 105 5800 |
Středové složení | Shimano pressfit |
Přesmykač | Shimano 105 5800 |
Měnič | Shimano 105 5800 |
Řazení | Shimano 105 5800 |
Převodník | Shimano 105 5800 50/34 |
Kazeta | Shimano 105 5800 11-32 |
Řetěz | KMC X11 |
Náboj přední | DT Swiss 15x100 |
Náboj zadní | DT Swiss 12x142 |
Brzda přední | Shimano BR-RS505 |
Brzda zadní | Shimano BR-RS505 |
Brzdové páky | Shimano ST-RS505 |
Ráfek přední | DT Swiss R24 Spline DB |
Ráfek zadní | DT Swiss R24 Spline DB |
Dráty | DT Swiss Aero Comp |
Pedály | Shimano SPD M520 |
Řídítka | One Race (BFI OEM) Compact 420mm |
Představec | One Race (BFI OEM) 100mm |
Sedlovka | One Race (BFI OEM) 27.2mm |
Sedlo | Fizik Aliante R5 MG |
Pláště | Panaracer Gravelking SK 32mm |
No ta vaha bude mozna kolem deviti s pedalama, musim to jeste prevazit, hned jak mi kolega vrati vahu na zavazadla. Vazil jsem to nekdy v dubnu po koupi a ted uz si nejsem 100% jistej jestli tech 9,5 nebyl aji s tim slepym bidonem plnym dusi a naradi, spis asi jo.
Jinak delsi to asi je, o 90mm predstavci jsem uvazoval. Je fakt ze vetsinu casu stravim nahore na pakach a do oblouku jdu vicemene jen proti vetru. Do oblouku uz se musim docela dost ohybat, abych dosah na paky, ale na druhou stranu jsem docela ohebnej, tak mi to az tak nevadi zatim. No zkusim to jeste trochu nahnout dolu.
Lanka chrasti obcas, ale zadna hruza, asi uz jsem to nejak vytesnil. Spis me serou ty vstupy u hlavka, mohly byt nejak lip osetreny, na jedne strane se odloupnul tak milimetr laku jak o to to lanko drbe. To samy dira za stredem, mam podezreni ze tama poleze do ramu bordel.
No ma to svy mouchy ta koprovnicka cina, ale jinak jsem vcelku spokojenej zatim :)
Moc sirsi gumy nez ty 32mm tam zatim nechci davat, nejakej teren to zvladne i takto a nechci aby to ztratilo sviznost na silnici, takze tenhle rozmer pro me ideal. Neco sirsiho leda az na druhy kola az sjedu tyhle plaste.
Máš to dlouhý, páky a rodla do kopce a do oblouků se moc nepodíváš, bych tipnul, kratší představec a možná i kratší rodla, jestli jsou…
18.9.17 10:10
Koukám že kotouče a široký gumy tomu přidaj přes 2kg oproti normální silnici
Skoda jen foto ze nejsou na lepsim svetle:-)
Ahoj mas to moc pekny mam to same jen ns hliniku a velka spokojenost jinak ja dal do ramu WTB nano 40 kdyz jsem je nameril dali mi 39mm popravde a v ramu to sedi perfektne:-)tak at lita:-)