Tak se ke mě dostal zase jeden rám F1 z roku 1964. Bohužel v nepůvodním laku. Takže zase kompletní práce. Chrom jsem si nechal udělat, zbytek jsem dělal sám. Za povšimnutí stojí dvě vypilované drážky při vstupu sedlovky do rámu. Za tu dobu co se Favoritům věnuji, jsem si na lepších kouscích z šedesátých všiml české vlaječky na seříznutém salámu zadní vzpěry, tak jsem se o ní pokusil. Pětikolečko jsem použil ze současné produkce, protože jsem před pár dny absolvoval na jeho bratříčkovi Ten chromovanej Kokořínskou klasiku a tam se mi původní pětikolečko Velo vysypalo. Je to prostě spotřebák. Dále stojí za povšimnutí oba dorazy brzdových bowdenů s vyhazováky pro rychlejší demontáž kol. Pumpička Silca s náhubkem Campagnolo.
Nemůžu jinak, ale mám z něj vážně radost.
(vloženo 25.9.17)
Značka | Favorit |
Model | F1S |
Modelový rok | 1964 |
Velikost | 56 |
Hmotnost | 10,8 |
Rám | Favorit |
Vidlice | Favorit |
Hlavové složení | Campagnolo Record 1" |
Kliky | Campagnlo Nuovo Record 170mm |
Středové složení | Campagnolo Record BSA 114mm |
Přesmykač | Campagnolo Nuovo Record |
Měnič | Campagnolo Record 1.generace |
Řazení | Campagnolo Record |
Převodník | Campagnolo 52-42 |
Kazeta | Šroubovaci pětikolečko 13-28 |
Řetěz | ČZ F100 |
Náboj přední | Campagnolo Record |
Náboj zadní | Campagnolo Record |
Brzda přední | Mafac Top 63 |
Brzda zadní | Mafac Top 63 |
Brzdové páky | MAFAC Course 121 Professional |
Ráfek přední | Weinmann galuskový |
Ráfek zadní | Weinmann galuskový |
Dráty | 36/ DT Swiss nerez |
Pedály | Campagnolo Record |
Řídítka | Philippe 400mm |
Představec | Favorit 110mm |
Sedlovka | Campagnolo Record 26.2 |
Sedlo | Brooks Professional |
Pláště | Galusky Barum PWB |
Meridabiker – díky za super komentář. Po té práci to vážně potěší, navíc uznání od člověka, který do Favoritů zřejmě nedělá.
jedu fotky snad po desáté a nemůžu se vynadívat, dokonalé a čest tvé práci.....
Chrom měl premiéru posledně, nyní přišly na řadu linky. Linky jsou totiž naprosto super a zde se ti opravdu povedly.
Kačíx: to asi nebylo poprvé .. :-)
mejla – ještě že jsi takový univerzální Moravák a můžeš pít i pivo:-) chmelu bylo dost:-)
aktuality – ano křehká a někdy taky pěkně drsná:-).
Lucase – Přelouč zdraví krajánka:-)
mejla64 – copak, bylo málo švestek?
Viděl jsem aktuálně galdy zde…https://www.bazos.cz/hodnoceni.php?mail=1276600&telefon=735174333&jmeno=Jozef
Já už nějaké mám a jezdit na nich stejně nebudu, mám je pouze na focení.
26.9.17 16:58
AHA, tak chybička se vloudila, sednu k noťasu a už píšu z účtu mé křehké polovičky:-)
learita
vanderpoel – souhlasím s názorem tromboonena, že to byla ochrana proti slunci při převozu, aby galdy tak netrpěli. Také kvůli nečistotám. Rozhodně ty ponožky nejsou vyhřívané:-)
Marek_sbr – ty jsi mě zklamal:-)
Mejla64 – když jsi od Zlína, nemáš náhodou plnou půdu galusek Barum? U Zlína jsem párkrát byl a než jsem zaparkoval moto do garáže, měl jsem v sobě 3 velké holiny slivovice aniž bych chtěl. Nevím jak to tam děláte:-)
aktuality – ty jsi mě opět nezklamal:-)
scottscott – tady není co řešit, v té době na světě lepší komponenty nebyli a když bylo kolo z Reynoldsek, nemohlo být o nic horší než kdejaké západní kolo. Navíc naše galdy oceňovali i za našimi hranicemi.
Osobně si myslím, že ta pestrost polepů a barev jak je dělal Favorit v šedesátých, byla často hezčí nebo srovnatelná s nejhezčími závorkami ze západu. To je ten československý design:-)
Díky za super komentáře.
26.9.17 11:18
Leské chromy, přesné linky, kvalitní lak, správné polepy, patinové sedlo, bavlněná omotávka.. vše vypadá dokonale. Parádní práce! Čeho si ale vážím obecně, nejvíc a co obdivuji, bez ohledu na to, zda je to kolo, auto, či cokoli jiného? Probudivších se zlatých českých rukou, dovedností, oprášení nápadů, vtipných řešení, i skvělého československého designu.
Těch krasavců tam bylo hodně. A nevyhrál zrovna asi ten nejlepší. Ale já to fakt neuplatil.:-)
Já bych rek, ze to bylo na ochranu pri prevozu a taky pred sluncem, kdyz se to nekde valelo venku v depu, aby Barumky tak rychle nezterely… nebo ze by to bylo vyhrivane a udrzovalo to provozni teplotu gald jako ve Formuli 1???
ad návleky – řekl bych že jako reklamní plocha ;-) v době kdy nebyly weby a blikající bannery :-)
K cemu slouzi ty navleky na tech kolech?
Strakááč – gersa – plzakj – rád vidím, že i lidé co do Favoritů nedělají, je umí kladně ohodnotit. O to více mě to překvapuje u mladších ročníků. Díky
Lucase – ano, je to Kladrubská alej. Provoz tam není moc velký, přesto jsem kolo i šutr musel několikrát uhnout, něž jsem vše nafotil. Alej je dlouhá přesně 3km.
Mejla64 – v tomto školním roce již nové učně nepřijímáme:-) podejte si přihlášku na školní rok 18/19. Měl jsem toto kolo v Brně a nic:-)
tromboonen – napadlo mě přesně to samé když jsem koukal na ty ponožky.
Díky za super komentáře chlapy.
V náhledu ty „ponožky“ vypadaly jako nějakej předchůdce vysokejch karbonů :) Bomba…
Já k tobě asi budu muset do učení . To není možný. Jak to že je tam 4,4 .Okamžitě spravuji.
25.9.17 20:44
Nadhera, u me plnych 5 bodu
Za vyber mista na foceni pridavam jeste jeden bod :)