"Původní" stav
Stav při prodeji - bezdušáky Bontrager Mustang, Panaracer gravel king SK 38, představec FUNN Stryge
Svoji letitou Meridu Extreme 909 jsem vyměnil začátkem roku 2017 za Ronina, protože už mě nebavilo se nechat na našich krásných silnicích natřásat.
Určitě toho rozhodnutí nelituji – jedná se o jedno z nejuniverzálnějších kol, které jsem kdy vlastnil. Na dojíždění do práce, výlety po silnicích nižších tříd a občasný výpad na nějakou štěrkovku do lesa…
Jediná změna, kterou jsem provedl byla výměna sedla. Výhledově změním záplety, ale to až doslouží ty stávající.
Prodáno 08/2019 – nebyl čas a zjistil jsem, že gravel vlastně úplně neužiju. Výhledově se chystám na stavbu/koupi nějaké endurance silničky
(vloženo 2.10.17)
Značka | EX: Author |
Model | Ronin |
Modelový rok | 2017 |
Velikost | 56 |
Rám | CrMo |
Vidlice | CrMo |
Kliky | SHIMANO Tiagra |
Středové složení | SHIMANO Tiagra |
Přesmykač | SHIMANO Tiagra |
Měnič | SHIMANO Tiagra |
Řazení | SHIMANO Tiagra |
Převodník | SHIMANO Tiagra Compact 50-34 |
Kazeta | SHIMANO HG500-10 11-34 |
Řetěz | KMC X10 |
Náboj přední | QUANDO Road Disc |
Náboj zadní | QUANDO Road Disc |
Brzda přední | TRP Spyre |
Brzda zadní | TRP Spyre |
Brzdové páky | SHIMANO Tiagra |
Ráfek přední | JALCO DRX |
Ráfek zadní | JALCO DRX |
Pedály | Shimano SPD PD-530 |
Sedlo | Ritchey WCS Biomax 2013 |
Pláště | CONTINENTAL Speed Ride 700 x 42c |
Ronin se Authoru fakt povedl.
@makimaki
Pláště dobrý (alespoň zatím). Původně jsem myslel, že to bude to první co vyměním, protože těch 42c už mi přišlo moc, ale jsou prima. Na silnici jedou pěkně (ve větších rychlostech na určitém typu asfaltu trochu pískají) a v terénu mají docela slušný záběr. Ještě jsem je tedy neprotáhnul žádným velkým blátem.
Mám takovou oblíbenou silniční trasu, kterou jsem právě jezdíval i na té silniční Meridě, a na Roninovi jsem na těch 75km maximálně tak 3–5 minut pomalejší. Na nejrychlejších časech 2:25:09 vs. 2:28:35.
Peknek kus zeleza:-)
skoda ze to ma tak kratkou hlavovou trubku ,na 58 by klidne mohla mit tak 180 cm ,zvlast kdyz to staveli jako cestovni kolo,treba to gt grade ma na velikosti 58 ,207 cm coz je o 5cm nez ronin,clovek tam pak nemusi mit kominek :)
Hezký kolo, ale chtělo by to buď víc fotek nebo se alespoň na té jedné jediné zaměřit na kolo samotné a ne na okolí.
Super! Jezdim tehoz.
p@X: Javor! Zejmena ta posledni cast. :o) Ale i pres jeho univerzalnost jsem k nemu fulla poridil. ;o)
YuraOlomouc: Samozřejmě, že když vezmeš nějakej výtluk, tak Tě nespasí vůbec nic, ale ocelový rám ve spojení s 42c pláštěma je pohodlný dost. Pro čistě silniční jízdy hustím 38/40 psi (někdy možná trochu víc).
YuraOlomouc: Nezdá se to, ale i přechod z 25 mm na 32 mm pláště udělá v pohodlí obrovský rozdíl. Samozřejmě oproti fullu se budeš natřásat vždy :)
Yura: 42mm pláště už není třeba hustit nad tři bary ani pro 90 kg člověka a tak poberou i kočiči hlavy v Olomouci docela slušně, s běžnou silničkou je to naprosto nesrovnatelné.
2.10.17 08:16
Nejak se me nechce verit, ze se s timhle na nasich silnicich nenatrasas. Leda ze bys tam mel fakt balony plaste podhustene..
2.10.17 08:04