Rozmontováno na díly, něco prodáno , pěkné kousky schovaný do budoucna :-)
_____________________
Koupeno před časem na bazaru. Přiznám se, že hodně z nostalgie po dobách, kdy jsem podobná kola hltal v časopisech, ale byl to nedostupný sen..
Dnes už totální retro, ale jede fakt dobře :-)
Přesnou váhu nemám, až zvážím v servise doplním, podle humpoláckých měření na osobní je to lehce pod deset.
Posed stále ve fázi ladění, budu zkoušet sedlovku bez odsazení a rovný 100 mm představec.
(vloženo 11.10.17)
Značka | EX : Specialized |
Model | Stumpjumper S-Works |
Velikost | M = 17 |
Rám | Alloy M5 |
Vidlice | Fox F80X Terra Logic |
Hlavové složení | Cane Creek C2 |
Kliky | Truvativ Stylo Karbon |
Středové složení | Truvativ Stylo |
Přesmykač | Sram X-Gen |
Měnič | Sram X.0 |
Řazení | Sram X.0 |
Převodník | KCNC |
Kazeta | Sram X.0 |
Řetěz | Campagnolo |
Náboj přední | Mavic |
Náboj zadní | Mavic |
Brzda přední | Avid Single Digit Ultimate |
Brzda zadní | Avid Single Digit Ultimate |
Brzdové páky | Avid Speed Dial Ultimate |
Ráfek přední | Mavic CrossMax V brake Ceramic |
Ráfek zadní | Mavic CrossMax V brake Ceramic |
Dráty | Mavic |
Pedály | Shimano M540 |
Řídítka | Truvativ Team Carbon Riserbar |
Představec | Thomson X4 |
Sedlovka | Thomson Elite |
Sedlo | Specialized Phenom |
Pláště | Maxxic Crossmark Lust UST |
Tohle kolo je nádherný! Dlouho jsem nad ním slintal, ale tyhle doby už jsou fuč. Specialized u mě hodně v posledních letech klesl. A brzdy? Dokonalost!! Hned bych je bral! Kolo užívej, je moc pěkné!
fany404: díky, ale u nezničitelnosti u Crossmaxů trochu pochybuji, ale třeba mě překvapí.
Hele stálo to lehce přes půlku průměrné mzdy :-)
Světloslav : 1×11 nezatracuji, ale na 26er se to kromě endura pro mne nehodí.
12.10.17 19:33
to je dokonalý kolo! takový bych klidně bral komplet! Hlavně to nemá žádyný převody tyou 1×11 až 1 x nekonečno :-)
Tyhle kola měla prostě ještě „duši“..a taky něco vydržela-žádný spotřební housky na krámě jako dnes..
Je to z roku 2006. Tenhle rám (06–09) se jim povedl, mám M4 Marathon, stejný rok, rám 17in 1420g bez barvy (elox) a pivotů na véčka. Výborná akcelerace na rozdíl od líného hliníkového Stumpa HT M5 29.
Jecnak: díky za typ .
Plechovka: zrovna tyhle vcka brzdí jak čert , někdy až nebezpečné moc. (-:
Vpa007:můj dvakrát taky ne, ale nelituji . Rám má 1450 gramů v mku a musím říct, že je krásně zpracovaný .
Podle dnešních měřítek je to spíš takový gravel :-) Old school jak má být. Jasných 5*
A ty V-CKA brzdí i dnes, pamatuji si dávného bahnitého Drasala,kdy kotouče byly na železo a já s V-Ckama a coolstopama do mokra byl vysmátý :-)
I ja jsem ukapl slzu a zavzpominal na doby, kdy jsem tohle kolo jen smutne ocumoval :)
5*
Taktak, vlaštovky retro dojem kazí. Pěkně rovná řídítka max. 580 mm a je to dokonalé ;-).
Jjj, taky jsem slintal nad katalogem, byl to v té době nedostupný sen :-)
Akorát ty vlašťovky k tomu moc nepasují…
Hezke kolo. Jedno podobne udrzuju v rodine. Obcas kapni olej na niple tech Crossmaxu, at nezarostou.
Dokázal bych si to představit na jiném rámu, ale jinak je to topovka. Hlavně teda brzdy a kola jsou super!