Takhle nějak si představuju obsah pojmu „nálezový stav“
(vloženo 13.10.17)
Značka | Favorit |
Model | F12 |
Modelový rok | 1969 |
Velikost | 58 |
Hmotnost | 11,8 |
Rám | ocel |
Vidlice | ocel |
Hlavové složení | Favorit |
Kliky | Favorit 3kroužky |
Středové složení | Favorit |
Přesmykač | Favorit |
Měnič | Favorit PWB |
Řazení | Favorit |
Převodník | Favorit 51-47 |
Kazeta | Velo 68 14-21 |
Řetěz | Favorit |
Náboj přední | Favorit |
Náboj zadní | Favorit |
Brzda přední | Favorit Special |
Brzda zadní | Favorit Special |
Brzdové páky | Favorit |
Ráfek přední | Favorit galuskový |
Ráfek zadní | Favorit galuskový |
Dráty | rezavé |
Pedály | ČZ lodičky |
Řídítka | Favorit 40 cm |
Představec | Favorit dlouhý |
Sedlovka | Favorit |
Sedlo | Favorit Special 04 |
Pláště | PWB 3/4 protektor - resp. to co z nich zbylo |
Sergo: .. tak ruku do ohně za to nedám, ale vzhledem k tomu, že to kolo bylo prosto jakýchkoli zásahů a minimálně jeté, tak bych řekl, že lodičky tam byly z výroby.
hmm.., ale nikdo neříká, že tento stroj jest třeba chváliti a obdivovati.. :-)
spíše možná dokumentovati, jako výjimku, která po osumačtiřiceti slunovratech, krom předního rychloupínáku, má vše původní, tak jak opustila brány továrny.
Pánové, jestli tady budeme obdivovat a chválit takovéto stroje, tak se nebudu divit administrátorům bikefora, když nám zablokují přístup :)
Za ty peníze co vrazíš do renovace už bys měl v Decathlonu novou silničku.
..mimochodem ten exteriér se bohužel také nalézá v poněkud „nálezovém stavu“, si ještě pamatuju když fungoval..
Ano, přesně tak si také predstavuji pojem – nálezový stav. Navíc je fajn, že se na kole nacházejí celkem nedostatkové díly.
Dnes už tu mám tolik Favoritů, že mě netrápí, když některý z nich nechám ležet tak jak jsem ho našel.....
Máš jich tam ještě víc jo?:-) Jsem rád , že je nakonec v dobrejch rukách.
.. škeble z něj neodpadávaly a ani nesmrdí rybinou .. .-)
mejla: buď rád, do Sedlčan cesta dlooouhá :-), samozřejmě nezůstane tak, akorát to nebude hned,
žádný předbíhání ve frontě .. :-)