Velikost | 50 cm |
Hmotnost | 13,7kg |
Rám | Alloy 7005 Multibutted Hydroformed / HR Carbon Rear OST 140 mm |
Vidlice | Rockshox Recon 351 Coil U-turn Poploc 85-130 |
Tlumič | Fox Float RP23 200mm |
Hlavové složení | Ahead Set 1-1/8 Carbon Cartridge Semi-Integrated |
Kliky | Truvativ FireX 3.3 TM GXP |
Středové složení | Shimano integrated cartridges |
Přesmykač | Shimano XT |
Měnič | SRAM X.0 |
Řazení | SRAM X.9 Trigger |
Převodník | Truvative 44-32-22 |
Kazeta | SRAM PG 970, 11-32 |
Řetěz | SRAM PC 971 s Powerlink |
Náboj přední | Shimano Deore HB-M525 |
Náboj zadní | Shimano Deore FH-M525 |
Brzda přední | Avid Elixir CR (203mm) |
Brzda zadní | Avid Elixir CR (203mm) |
Brzdové páky | Avid Elixir CR (2010) |
Ráfek přední | Mach 1 Sub Zero Disc |
Ráfek zadní | Mach 1 Sub Zero Disc |
Dráty | Shimano XTR SIS SP41 |
Pedály | DMR V8 |
Řídítka | XLC Comp |
Představec | Thomson Elite X4 MTB 50mm 0 Deg 1.1/8 |
Sedlovka | Thomson Elite 31.6X367 |
Sedlo | Selle Italia Max Flite Gel Flow |
Pláště | Continenthal Mountain King 2.4 |
Myslím, že by snesl lepší vidlu s větším zdvihem. Třeba Revelation s pevnou osou je lehký a má větší zdvih. Model 2010 má 110–150 mm zdvih, což by ke 140 mm zadní stavby sedělo.
Byl to třeba Giant XtC NRS kolem roku 2002. Taky měl zadní čepy tak dole, jen tlumič měl svisle.
Taky by mě zajímalo, kterej full od Giantu to je. Šel jsem v historii až k 2002 a žádná podobnost …
ktory full Giant mas na mysli? a ja somar som si myslel ze zesty je nefalsovany original
Nevypadá to špatně, ale ta zadní stavba jakoby starému celopérovému Giantu z oka vypadla. Holt se nechali konstruktéři zřejmě inspirovat.
no v plane mam vyhodit/vymenit presmykac, riaditka, kolesa a brzdy… ale az buduci rok :) dovtedy budem jazdit na „nevyvazenom“ :)
s kritikou sa pripajam k scret-ovi, ale snad to coskoro doladis…
to scret: silne nevyvazeny? rad si necham poradit… momentalne jedine co trocha vadi su brzdy..
jazda bola trochu specialna to je pravda :) ale aj tak stale skusam co sa na tomto hosikovi da zjazdit, a sneh do 30 cm sa da :)
Hezké fotky… z pohledu jízdy dost frustrující :-) A moc pěkný kolečko.
fajn,konecne ina farba ako zelena :) inak chyba mi v nazve pomenavanie typu,teda"Zesty"samozrejme…
To se mi líbí. Parádně víceúčelový kolo. Není z nejlehčích, ale jinak paráda. Lapierre rámy já můžu.
ked budem nablizsie cistit a mazat stred pridam foto.. zatial pridavam ten distancny kruzok
vysustrizil som si jednu redukciu (ocelovu) ktorou som predlzil nosnu plochu osi na lavej strane a k tomu som este pridal na lavej strane 5.5mm distancny kruzok (hlinik)… a funguje to..