zachovalý čtyřicátník

Přidat foto

Kolo viselo několik let v zahradním domku u řeky a jen několik komponent bylo původních. Otec pána, od kterého kolo mám, byl vášnivým cyklistou amatérem a kolo získal od jednoho účastníka ZM r.1987, když etapa končila v Pardubicích. Zajímavé bylo, že v tu dobu mělo bílo-červeno-modrý nástřik, který z nejasných důvodů byl po čase majitelem změněn na podivnou zelenou metalízu vč. pochromování vidlice. S přispěním p. Nakládala jsem se rozhodl vrátit mu poněkud netypický, ale reálný design let sedmdesátých.

(vloženo 25.10.17)

Pilane Pilane
Ohodnoť bajk: (4.7  / 108 hlasujících)
Značka Favorit
Model F1 Super Special
Modelový rok 1977
Velikost 59
Hmotnost 9,92
Rám F1 SS Reynolds 531
Vidlice Reynolds 531
Hlavové složení F1 (se tam jediné vešlo)
Kliky Campagnolo Nuovo Record Strada 172,5
Středové složení Campagnolo Nuovo Record
Přesmykač Campagnolo Nuovo Record
Měnič Campagnolo Nuovo Record
Řazení Campagnolo Record
Převodník Campagnolo Nuovo Record 42-54
Kazeta Velo 13-24
Řetěz Sedis
Náboj přední Campagnolo Record 36
Náboj zadní Campagnolo Record 36
Brzda přední Campagnolo Record
Brzda zadní Campagnolo Record
Brzdové páky Campagnolo Super Record
Ráfek přední Mavic Monthlery Pro
Ráfek zadní Mavic Monthlery Pro
Dráty Berg 1,8 mm
Pedály Campagnolo Record Strada SL, řemínky Binda
Řídítka Cinelli Champion Del Mondo 42 cm
Představec Cinelli 11 cm
Sedlovka Campagnolo Nuovo Record 26,4 mm
Sedlo Selle Italia Turbo edice Bernard Hinault
Pláště Galusky Continental Giro

Komentáře

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.
DA
DA

7.11.17 21:44

Hezká podzimní nostalgie ! Co je ale vynikající, především v detailech, nafocení kola.

Reagovat
sergo
sergo

30.10.17 00:06

Tak omotávku z dvou půlek- to je zase něco nového.Podle mě Favorit omotával od představce, u brzd to bylo odlišné, jestli byly s gumou nebo bez, pokračovalo se ke konci ródlů a vmáčkla se a zajistila špuntem nebo vystřeleným nábojem z brokovnice. Takhle mám omotané i origo Passaty z r.2000. Dneska se spíš motá obráceně, ale mě tam vadí ta samolepka u představce.

Reagovat
Trepifajxl

28.10.17 22:22

Benoto, tehdy se nic jiného nevozilo

já uačínám u představce dodnes, končím na brzdové páce a druhou půlku omotávky motám zase odspodu, taky k brzdové páce

Reagovat
sergo
sergo

28.10.17 21:19

Co je to prosím za omotávku? Vypadá téměř dobově. Jen si myslím, že tehdy se omotávalo obráceně – nezačínalo se u představce?

Reagovat
standoslav
standoslav

28.10.17 10:36

Některé olital „repros“ co ho dostal, pak dva/tri kupci a teď je to žvýkačka. Ten můj už visí na půdě od r.1988, ale kdysi taky dost odjel, teď odpočívá.

Reagovat
cioran-m

28.10.17 09:33

Obsah tohoto příspěvku je blokován.
Reagovat
Pilane
Pilane

27.10.17 21:39

Learita: já tedy nevím, ale řekl bych, že s tím větrem co avizujou v zádech, tak to budeš mít co dělat, abys to v Holomóci ubrzdil .. .-)

Aktuality: myslíš, měl bych to zreklamovat ? .-) .

Reagovat
learita
learita

27.10.17 19:11

Chcete slintat nebo jezdit:-) tento víkend prý bude super vítr do zad. Tak já letím kolmo do Prahy omrknout tohle kolo na vlastní oči, páč takto mi to nestačí. Ať dělá radost.

Reagovat
sergo
sergo

27.10.17 00:30

Nemám slov, pouze slintám…

Reagovat
aktuality
aktuality

26.10.17 20:28

Špičková práce! Materiál r531, odlehčené, ručně zabroušené mufny a patky campa značí 100% plnokrevníka. Z vlastní zkušenosti tvrdím (f11970), že svezení na takovém kole nedává pocit, že jedu na stroji starším, než jsem já.

Maličkost, dodrž rozmístění polepů.

Reagovat
Hroch obojzhivelnyj
Hroch obojzhivelnyj

26.10.17 15:40

Super, a s historii/his­torkou jako bonus

Reagovat
Pilane
Pilane

26.10.17 15:40

Sorry . středovou mufnu samozřejmě

Reagovat
Pilane
Pilane

26.10.17 14:58

Moc děkuju všem za příznivé komentáře :-)

André: ano je to Benotto

Standoslav: Na co to je .. ? to má každej trochu jinak. Na každodenní ježdění asi neé, (i když třeba dneska jsem na něm přijel do práce). Ale jako koníček to celkem ujde :-)

Schválně koukni pod sedlovou mufnu toho tvýho zda tam není toto:

Reagovat
miťo
miťo

26.10.17 13:52

Krasavec a navíc stejný ročník jako já ;-)

(Kdybych několik let visel v zahradním domku, taky bych vypadal tak zachovale) :-D

Reagovat
Trepifajxl

26.10.17 12:50

no F1 super speciály jsou dost poptávané a ceněné, takže pokud nemáš vlastní záměr ho renovovat, určitě ho dobře prodáš

Reagovat
standoslav
standoslav

26.10.17 12:07

…musel bych asi 30% součástek sehnat, ať to je věrohodné, dát lak, sehnat nálepky atd atd. Mimo to už teď mám doma v obýváku 4kola :-))), takže buď rám půjde do světa, zůstane na té půdě, nebo v tom důchodu snad budu mít čas. ///Na co vlastně takové kolo je ? Jet 2× za rok ? Na Batagliu ? Když je čas, valim na modernějším.

Reagovat
scottscott

26.10.17 12:01

Obsah tohoto příspěvku je blokován.
Reagovat
Trepifajxl

26.10.17 11:54

standoslav: já bych ho oprášil, protože tohle si nezaslouží ležet na půdě

Reagovat
standoslav
standoslav

26.10.17 10:49

Já myslel že to pochopíte, můj F1 Reinolds je z roku 76, vel.580, prý stavěny na OH 1976. /// Dojezd ZM jsem kdysi viděl v Olomouci, jsme stáli v davu a zrovna u nás Klásek zasunul 13ku. Další pak až večer, u Televizních no­vin.

Reagovat
mejla64
mejla64

26.10.17 10:47

Scottscott,

Jo, jo. Máš recht. Jak se říká „dvakrát čti a jednou piš.“

Reagovat
André Vebr
André Vebr

26.10.17 10:27

Máš 5*, tohle nádherná klasika! Ta omotávka je Benoto?

Reagovat
scottscott

26.10.17 10:23

Obsah tohoto příspěvku je blokován.
Reagovat
scottscott

26.10.17 10:17

Obsah tohoto příspěvku je blokován.
Reagovat
mejla64
mejla64

26.10.17 10:15

Trepifajxl,

trošku mi ty doby, kdy jsme sledovali Moravce, Bartoníčky a pod. na ZM, připomnělo letošní MS , kde jim na posledních 5 km vypadl signál a čekalo se jak přiletí peloton na statický kamery . Dostávali jsme jenom zprávy z trati, sem tam nějakej záznam z prémií, a pak to přišlo a za 3 minuty bylo hotovo. Ale bylo to krásný. Nejlepší byly ty dojezdy na škvárový stadiony. Bylo by zajímavý jak by si s tím poradili dnešní spurteři. Myslím , že tam hrála velkou roli i technika jízdy , nejen hrubá síla.

Reagovat
RUSH
RUSH

26.10.17 10:09

Na Favoritech jsem za mlada jezdil, ale ty dnešní retro renovace za každou cenu mě neberou. Tohle je ale jiná! Moc pěkné, gratuluju!

Když na to tak koukám, docela by mě zajímalo, jak bych se na tom dneska cítil (v porovnání s dnešními moderními silničkami).

Reagovat
mejla64
mejla64

26.10.17 10:00

F1 SS r. 58 , na půdě. Nechceš Standoslave trošku ubrat? :-)

Reagovat
standoslav
standoslav

26.10.17 09:07

Jo, možná čeká na renovaci, spolu s materiálem v šuplíku, ale to bude běh na dlouhou trať. Snad v důchodu.

Reagovat
Trepifajxl

26.10.17 09:01

krytky… ale spíš tedy čepičky ventilku

F1 Super Speciál na půdě?

Reagovat
standoslav
standoslav

26.10.17 07:41

Moc moc krásné, unikát, mám ten rám v 58cce na půdě, ale sundal bych ty kritky ventilku.

Reagovat
bikerman2
bikerman2

25.10.17 21:59

FANTAZIA

Reagovat
Trepifajxl

25.10.17 21:48

on byl můj vzor, o sportovní generaci starší, čuměl jsem na něj při ZM jako dítě a druhej den jsem to šel zkoušet

bohužel umřel tak mladej

Reagovat
Trepifajxl

25.10.17 21:47

no já reaguju na tu větu „od jednoho účastníka ZM“…

Reagovat
mejla64
mejla64

25.10.17 21:40

No jasný . Fotka někdy kolem roku 76

Reagovat
Trepifajxl

25.10.17 21:19

vždyť to je Vlasta Moravec

Reagovat
mejla64
mejla64

25.10.17 21:11

To je to nezasloužené 3. místo v Brně. Dával jsem ho tam na první místo a myslím si , že má našlápnuto hodně vysoko i tady. Ale je pravda , že zde není nikdo prorokem. Už v Brně se mi honilo hlavou, odkud to kolo znám, kde jsem takto udělaného Favorita sakra viděl.

Už vím.

Reagovat
Trepifajxl

25.10.17 20:51

F1 Super Speciál z mých klukovských let, když jsem začínal s cyklistikou a tohle kolo bylo tím absolutním snem, bohužel ještě pár let nedostižným

nádhera, nostalgie, paráda

i ta řidítka, když si vzpomenu na tu radost, když jsem konečně získal tahle Cinelli „s černým terčíkem“

Reagovat

Další galerie z kategorie

Aviatik 7
Greyhound 25
Kejmil 8
pslada 24
Vwdablik 3
scota 5