Ano 2.3 29er. Neni to spatne. Na dvou Pluskach by tomu slusela spis 130–140mm odolnejsi vidlice a pak by to byl cistokrevny trailovy stroj.
Jo ta 2.3 je v 29ce, pak jasně no, mně to bylo divný, protože sem předpokládal stejnou velikost ráfků.
Pedro: No oproti seriove 2.6 tahle 2.3 v 29er lepe prekonava najezdy na prekazku a nemusis mit tak nizky tlak jako u Pluska, ktere pak uz trosku taha za ruce na uzkem rafku a kdyz se ti to vybije v protivetru, tak to je hodne znat. Ja jsem mel navic jednu predovku, tak jsem to chtel vyzkouset. Navic ta uspora v hmotnosti je skutecne znacna. Ovladatelnost je ted o uroven dal a akcelerace taky oproti tomu seriovemu kombu. Navic jsem dal o centimetr nizsi zdvih, takze to kompenzuje zmeny na hlavovem uhlu.
Civoe Jiri, v co se nam to menis… z endura na ykceckare a z ykceckare na todle… svet se v prdel vobraci:))
5.11.17 15:21
Taky jsem cekal poradnej hate. :-D
Kolo bude pro nenarocny xc vyuziti, takze bude mozne i snadno prohodit zadek za bezny 29er zaplet s xc plastem nebo dat i dopredu Plusko, vejde se. Zadek jsem potreboval vyzkouset a prijde mi to logicke. Na EBiku tolik neresis valivy odpor a potrebujes hlavne grip, pohodli a trakci v kopcich. Proto tam je plusko 2.8, ktere ale i zaroven super jede. Je to tubeless easy RoR. Na predku je Renegade 2.3, takze srazi vahu a nezabije vlastnosti pro dany ucel+ mirne lepsi najezdovy uhel. Smes drzi velmi dobre a ani na mokru to neni nepouzitelny. Pro univerzalnejsi pouziti na trailu by to chtelo dopredu neco mekciho, ale Renegade je na XC pneu fakt vysoce pouzitelna vec i na trailu. A takhle to navic jede velmi dobre i bez motoru.
Sem se těšil na zával nenávistnejch komentářů, ale dneska vůbec neberou:(