Tohle kolo vzniklo výměnou alu rámu MRX (po prasknutí v oblasti sedlovky) za karbonový rám Merida z roku 2013, který jsem našel na jednom e-shopu v ceně hliníkového. Výsledek se chová a vypadá úplně jinak, než původní kolo (bílé MRX) i když jsou všechny komponenty až na rám, sedlovku a přesmykač stejné…
(vloženo 5.11.17)
Značka | Merida |
Model | Big Nine |
Modelový rok | 2013 |
Velikost | 23 |
Hmotnost | 13,5 |
Rám | Merida Carbon |
Vidlice | Raidon 29" 2015 |
Hlavové složení | Merida |
Kliky | XT 180mm |
Středové složení | BB52 |
Přesmykač | XT |
Měnič | SRAM X.9 |
Řazení | SRAM X.5 3x10 |
Převodník | XT |
Kazeta | Force |
Řetěz | Shimano |
Náboj přední | Novatec 32d |
Náboj zadní | Force 4x1 + RU |
Brzda přední | Avid Elixir 7 |
Brzda zadní | Avid Elixir 7 |
Brzdové páky | Avid Elixir 7 |
Ráfek přední | Remerx fast disc 32d |
Ráfek zadní | Remerx fast disc 36d |
Dráty | pillar spokes |
Řídítka | ITM Alcor 620 |
Představec | Force 90mm |
Sedlovka | Ritchey trail 27,2x400mm |
Sedlo | Nisene |
Boze muj, to je v ramu kilo olova? Nebo v ty podelany tasce pod sedlem.
na to jaké to jsou štafle to vypadá velice pěkně, jezdec je asi hooodně vysoký :-) A na to jak jsou mi většinou těžce proti srsti bílé ráfky, tak tady mi kupodivu vůbec nevadí, právě naopak, třeba za to můžou ty pěkné sluníčkové fotky. Paráda.
Můžu ještě převážit bez světla, blikačky a podsedlové brašny, ale bude to pořád dost. Používám tlusté duše, ráfky jsou tuším za dvě stovky každý, vzadu je 36 drátů, sedlovka váží skoro 400g, kde to jde upřednostňuju výdrž před hmotností. Karbonový rám jsem pořídil abych pořešil únavové lomy u sedlovky. Na rámu je úspora asi 400g oproti hliníkovému MRX.
6.11.17 21:23
Máš to pěkný, sice taková 80tkový, ale pěkný. :)
Pěkně vyfoceno? 8 stejných fotek kola s různým pozadím. Vskutku nápadité! Já jsem zastáncem detailů v této rubrice, pozadí, jakkoli povedené, je nepodstatné