Zdravím. V srpnu jsem si pořídili nového Gianta Reign. Je osazen tlumičem X2. Tak nějak se mi stále nedařilo ho naladit a dostával jsem do nohou rány a odskok stále nereagoval na štelovaní. Po 1/3 zvihu to naráželo dle mého olejovou hladinu při uzavřené kompresi. Říkám si ok asi málo oleje. Poslal jsem ho do švece ať tam na to mrknou.
Vyjádření: chyba při montáži. Skřípnutý těsnění a unik nejakyho plynu nekam jinam.
Říkám pohoda tak opravit.
Tlumič přišel ale téměř okamžitě ztráta tlaku, a nekutečný pískání jak když někdo hvízdá na prsty.
Takže popis toho všeho a zpátky ke Švecovi ať se na to podívaji pořádně.
Ve čtvrtek přišel ,nasadili jsme to a bezezměny. Znova ůnik tlaku a to viditelně i hned po nafouknutí. Těsnění na pístnici se po pár vteřinách odfouklo a po zhoupnutí to pískalo jak prase.
Píšu to sem spíš jako zkušenost a zároveň už nevím co s tím.
Kolo mám z ciziny takže reklamace je docela problém. Ty 2 litry za opravu mě fakt nepoložej ale nechápu proč to alespoň neotestujou když už to opravujou po druhé.
(vloženo 18.11.17)
Tady něco k švachtání X2jek: https://www.youtube.com/watch?…
Tak tady jsem natočil video po 3 servisu.
Nojo. Tak ja si taky vše dělám sám. Ale tohle je jediný do čeho se nemontuju.
Idzi: Tak to je hustý!!! Ono dneska s těmi servisy kol/aut to je fakt loterie, ale je to strašný, tenhle přístup… :-(
Me zas u svece dojebaly float rp23 poslal sem ho na posezoni servis a potom co mi prisel ztrata tlaku poslano zpet po mesici to same po konzultaci se svecem mi rekli ze mam neco s ramem a ze jehlickove loziska v ocichkach mam vyndat a dat tam zpatky ty hlinikove. Koupil sem jiny tlumic a stary nechal lezet po roce mi to nedalo rozebral a zjistil ze jak sundavaly tesneni tak tam udelaly ryhu a skrz to to ufouklo. Zalil epoxidem zabrousil a dve sezony bez problemu takze 3000 ve vetraku a zbytecne sem kupoval tlumic takze svec nikdy.
S RS jsou taky problémy, člověk si asi nevybere. Docela mě láká dát u tlumení šanci suntouru.
18.11.17 19:08
zoidberg: vidlice si komplet servisuji sám, tlumice z části a posledním impulsem k tomu byl právě Zitny. O funkci, kvalitě a přístupu k servisu RS už ani raději psát nebudu.
Tohle mě jen utvrdilo, že ke švecovi své lišky posílat nebudu a raději to svěřím neofiko servisu…
Dobře. Klidně bych ty kluky v shocktherapy zaplatil. Taly jsem na ně slyšel jen klady.Ale co s tim ted.
Ja nebudu platit pres 2 litry Švecovi za to že to tam rozjebali přece.
Za mě taky http://www.shocktherapy.cz/ Výbornej přístup, nic není problém, super domluva.
wetapg: mít něco v paži znamená mít něco na háku (kašlat na to). Tak jestli je tohle přístup shocktherapy, což věřím že není, tak by to znamenalo k nim nic nedávat :))
No my to natočíme a pošleme tam video a stím , ať to neposílaj do ty doby než to neodzkoušej a nebude to naprosto ok.
Každopádně jsem tam v létě posílal vidlici 29 100mm v Kashimě. Měla na začátku prvních 5mm volnej propad po 6 měsících cca 2000km až pak se to opřelo o vzduchovou patronu a šla do zdvihu s odporem.
Opět vyjádření Švece: je to naprosto v pořádku.
No nevim. Podle mě to maj na háku.
Ten tlumič stojí pomalu 20 litrů a budu tady furt řešit neschopnost.
18.11.17 17:45
moc radosti jsi mi neudělal, budu kupovat stejnýho reigna, přemejšlím že nechám jako zálohu monarch RT3 debonair. Otázka je, jestli by ten tlumič rovnou nebyl lepší / spolehlivější než ta X2, i když je bez expanzky?
18.11.17 17:03
U Švece se na to zřejmě zase někdo (jak už je dobrým zvykem) vysral. Těm klukům bych nenechal ani pevnou vidlici na servis.
No díky za názory ale přece jen je to relativně nový tak bych čekal že tam bude nějaký těsnění nebo tak něco. A pokavad to předtím tlak drželo a přestalo to tlak držet až po zásahu švece tak to je asi něco špatně po jejich stránce jestli se nepletu.
Hm taky mi v tom cvachta prvni 2–3 zhoupnuti. Mel jsem v planu to tam poslat, ale ted si tim nejsem az tak jisty.
Švec je zlo. Pokud se něco nezmění, už se budu věcem od foxu spíš vyhýbat,p řestože podle mě jsou lepší než rs.
Když tlumič „čvachtá“, tak je většinou uteklej olej z tlumící části. Doplnit olej a IFP jehlou dofouknout trochu dusíku asi nebude až tak velkej problém, ale pokud tlumič takhle „uteče“, tak je předpokládám třeba vyměnit část celý tlumící části a to asi bude cenově trochu jinde než 2 tis. Kč.
18.11.17 14:36
A co třeba http://www.shocktherapy.cz v Praze. Klulci to maj v paži a tuning dělají taky.
tonik666: foxracingshox.de? Se mnou se nikdy moc bavit nechteli a smerovali me na svece…
pošli to do KG BIKE, výborná zkušenost , má i testovací stolici takže úspěšnost opravy může snadno ověřit, nevím jestli u Švece na to serou nebo ji nemají …
Tlumič mám taky, povolil se mi nějak v půlce, vytekl mi olej do vzduchovky (začal čvachtat jako prase). Poslal jsem to ke švecovy, poslali mi ho opravený zpátky a tlumič čvachtal jako prase, tak znovu a na po druhý už docela dobrý. Ale když dlouho stál, tak si stejně na prvních pár zhoupnutí začvachtal. Odvzdušnil jsem to ještě jednou v domácích podmínkách a dobrý.
Poslat muzes jedine do nejakeho zahranicniho servisu foxu, a nebo nejakym neofiko servisum. Zahranicni servisy budou o hodne drazsi, na druhou stranu treba ten nemecky dela i tuning a nez si ho fox koupil, tak fungoval komercne dlouhou dobu (tj. lidi jim posilali protoze byli dobri), takze jina liga nez svec.
Tak to je pěkný. O tý komoře vim.A kam to je teda lepší poslat. A co ty peníze co si za to řekli?
zapomrl sem dodat ze tlumic chodil, jen to poslal na svolavacku kvuli te vzduchove komore… tlumic prestal chodit az po tom co mu ho vratili…
na to plati jen jedna vec a to neposilat ke svecovi… kamosovi poslali specialisti od svece X2 s delsi pruzinou nez na 216/63 patri pac nemeli jinou se spravnou tvrdosti… meco se na nem pokurvilo… uz jen na servisu potreti a opet nechodi… jinak Vzduchovou X2 tak mel taky 3× a pokazdy kdyz to vratili jakoze opraveny zacal ten tlumic po jednom dni cvachtat…