Nalezeno náhodou při objednávce převodníků u Garbaruku, celkem síla 6,22 kg a je to i docela hezký.
(vloženo 30.11.17)
tak už je k jeho kolům článek na PB
Na BR sklízel hlavně podporu, zvlášť protože věci jako převodníky, pastorky a podobně si vyráběl sám. Britové jsou k drahým zbytečnostem mnohem přívětivější než čecháčci.
5.12.17 12:15
sprcha. nebo vesele jezdí a jen ho přestalo bavit číst pitomé komentáře
Na Bike Radar měl maník vlákno o tomto kole: https://www.youtube.com/watch?…
Nevím ale, kam mu to vlákno zmizelo. Měl tam hodně zajímavé postupy z výroby.
Pevňák, singlespeed. Logický extrém toho na čem jde ještě reálně jezdit v terénu.
Hádal bych, že se na to nakonec vykašlal. Narval do toho hromadu peněz a nakonec už z toho měl jen výstavní kolo. Jezdit ho na tom nebavilo.
bimjeam: ja uz takhle odeloxoval tolik veci… operace na par minut… pak vylestis a parada
Sledoval som túto stavbu na instagrame, aj majiteľove návody ako odeloxovať prevodník v roztoku NaOH. Som zvedavý, koľko mu vydrží tá odlakovaná Foxka. Magnézium je sviňa. :)
Fredy nekomentujem, tie sú tam len kvôli váhe, človek to prereža aj na ulite od slimáka
1.12.17 11:18
kandík: jo, jezdil jsem je, často defekt a zařezávaly se mi do štěrku, na lesních cestách za sucha ale úplně v pohodě
@kandik: najel jsem na ní dost, v různých směsích. Na cykloturistiku fajn guma, je lehká, ale měl jsem jí pořád děravou. Při použití tubeless verze jsem tam musel nalít tolik mlíka jako do žádný jiný. Teď jí vozím v 29er na Gravelu a tem je v pohodě.
mimochodem ti z vas kdo zpochybnuji jezditelnost FuriousFredu – jeli jste na tom nekdy?
Mam je na canonu, najel jsem na nich stovky km (na mliku) bez jakyhokoliv defektu – turisticky XC, pravda. Vyborny gumy podle me…
Na fotkách na IG je teda vyseklej na soutěž aspon v Men's Physique. Kolo jako ukázka pěkný. Fakt vypadá i jezditelně.Ne teda pro metráka jako já. Ale je vidět že borec jezdí. Full se mi taky líbí víc.
Nádhera. Jen by mě zajímalo, jestli bych na tom v Novém Městě dojel aspoň k první technice.
Váha naprosto ultimátní. Vzhled ale kazí vidlie a hrozná hlavovka. NEbylo by lepší zhubnout pár kilo, než se bát, kdy se to rozpadne? :D
Bebe: díky, v těch (a)sociálních sítích mám mezery. V tom případě klobouk dolů!
30.11.17 21:49
Mertic: hlavně v ceně té kombo sedlovky je infdividuální geometrie, prostě každému jí udělá přesně tak, jak potřebuje
vnitrnostma… ma tam vykuchanou patronu a ta samotna sunda myslim kolem 80g
Bebe: s brzdama zadnou, ale neverim ze ultralight brzdy a problemove kotouce budou brzdit dobre na xc jezdeni
To kombo sedlovky a sedla je nádherné, stejně jako ta vidle – jen nechápu, jak udělal 100g oproti mojemu SCčku s Extralite osou..
30.11.17 21:07
tomxxx: tak zrovna combo sedlovka od Berka je majstrštyk
tomxxx: sedlovka fungovat bude pokud neulopnes sedlo, spis bych dal jine brzdy a kotouce, ashimy zrovna nemaji nejlepsi povest :D
Našel jsem to už před časem a líbí se mi, že to kolo má docela jezditelný, kdyby se nahodily normální pláště a sedlovka.
30.11.17 20:37
Rubi: no, jo, ale hajtra stavěná jen tak bez zájmu, nějak lehce pod 9 to má
30.11.17 19:32
takhle nějak by to dopadlo, kdyby Trepifajxla zajímaly bajky…
akorát by dal ještě pevnou vidli
Stříbrná vidle to totálně zabíjí, ale jinak paráda. Jinak ta hmotnost je reálně zvážená, nebo jen součet?
Ta váha je brutální, ale je to fakt hezký kolo, nevadilo by mi jej mít doma :-D
@Bebe: ten Spark je hodně krutej , jinak týpek si kolo celkem podle fotek užívá :-)
hmhm.. ten led je ale asi hezčí :D
jinak ten čistej vzhled tomu bajku kazí ta vidlice… se mi tam nějak nehodí..
odkaz na instagram majitele, každej si může udělat obrázek… jeho druhý klolo taky není žádný těžítko :-)
ja jsem na FF najezdil dost i v lehcim terenu… na zadny zavodeni to neni no ale na lehkej univerzal proc ne… ale fak je ten ze jakmile clovek vleti do bordelu, prvni co te napadne, jestli to hned nepichnes :-D
@Rubi: FF je guma jenom na váhu, jinak je pěkně na … Vozím ji na gravelu, ale jinam si jí nedokáži představit.
tady je plnohodnotna 26ka na ktery jde jezdit bez vetsiho problemu a slo by i lehceji… nevidim v tom problem… a designove je to kupodivu i fakt pekne!
Myslím že pro 50–60 kg jezdce to je jezditelné i v terénu.
u silnice to jeste celkem chapu, ale na bike je to nesmysl :-) ale hezke to je
drsné, drsné, ale to mi řekněte, že neexistuje lehčí převodník, ten mi na takovém ultimátním kole přijde, že má ještě rezervu :) nebo nechat udělat nějaký custom karbonový převodník.
30.11.17 14:52