Malinky upgrade:) Greenhell se zmenilo na Hellboye a je to sakra znat. Je to kolo rozhodopadne vic dole kop.com! A to jako ze velmi. Slacker longer better to plati zda ve vse ohledech.
Neubranim se srovnani s HD3. Predchudce lip jel, byl obratnejsi. Dalo by se rict zabavnejsi. HD4 je fakt nekompromisni strela dolu. Pocitove je to 2×takovej harley… Nabizi se otazka proc to vubec menit. Odpoved je jednoducha, protoze jsem proste musel:) Jestli to byla zmena k lepsimu ukaze az cas, zatim jsem rozhodne nedosahnul limutu kola co dokaze, ale je fakt, ze jak rikam, problem je dycky mezi sedatkem a riditkama…
Jeste jedna zmena se udala oproti predchudci. X2 2017 a 2018 jsou sakra jiny tlumaky. Jeste jsem 2018 poradne neotestoval protoze byl hned v nemocnici tak casem mozna update.
(vloženo 30.11.17)
Značka | Ibis |
Model | Mojo H4 |
Modelový rok | 2018 |
Velikost | L |
Hmotnost | 14 vcetne pedalu |
Rám | Karbon |
Vidlice | Fox 36 160mm |
Tlumič | Fox Float X2 2018 |
Hlavové složení | Cane creek |
Kliky | Sram X0 |
Řazení | SRAM Eagle X01 12 Speed Trigger |
Převodník | SRAM X01 32T |
Kazeta | SRAM Eagle X01 12 Speed Cassette 10-50 |
Řetěz | SRAM X01 EAGLE Powerlock 12 speed chain |
Náboj přední | Ibis hubs |
Náboj zadní | Ibis hubs |
Brzda přední | Sram Guide RSC with Centerline 203 |
Brzda zadní | Sram Guide RSC with Centerline 180 |
Brzdové páky | Sram Guide RSC |
Ráfek přední | Ibis 738 Very Wide Aluminum Asymmetric Wheelset, 27.5”, Boost, 34mm |
Ráfek zadní | Ibis 738 Very Wide Aluminum Asymmetric Wheelset, 27.5”, Boost, 34mm |
Řídítka | Race Face Sixc 785 carbon |
Představec | Race Face Atlas |
Sedlovka | Fox Transfer 150mm - zatim |
Sedlo | WTB Rocket - boží! |
Pláště | Maxxis 27.5 x 2.5 Minion DHF WT |
Dkny já to srovnával s předchůdcem to jest s HD3 takže pro mě změna žádná protože ty kola i gumy byly na předchůdci
saintjv – vše co říkáš samozřejmě beru ,máš pravdu , jen to že pláště nehrajou roli -teda fakt nesouhlasím …když vezmu že standartně se tam dávali řekněme třeba minion 2,3 …a ted jsou tam 2,5 a ještě wt (wide) ..tak ten pocitový rozdíl je docela velký … to už se blíží plus-kám gumám..
p.s : jen snad u ibis mírně rozdíl snižený tím -že ti už měli k takto širokým gumám široké ráfky 35 mm vnitřní už předtím na rozdíl od většiny jiných značek..
tak jasně že je předek delší ,to zapadá do toho trendu včetně boost nábojů , a taky aby nic nebylo kompatibilní a vše si člověk musel pořád kupovat vždy nejlépe celé nové kolo .
Nestacilo si koupit hlavko pro polozenejsi HA? :D Dneska tyhle kola stejne podstatna cast majitelu taha do BP, tam ta delka nevadi.
@DKNY dalo by se rici ze trend je placebo… Plaste nehrajou roli. To co vidis na fotce je vse prehazene z HD3 na HD4. Takze ty kola jsou identicka az na ram. HD4 je delsi, a to jakoze hodne. Dalsi obrovsky a pro me dulezity rozdil je sedlova trubka. U HD3 je sedlovka 52 a to je fakt hodne. Das tam max 150 teleskop a to pro me obcas malo. Potreboval jsem obcas treba v BP dat sedlo nize.
Takze shrnuto takto:
HD4 je delsi, hlava vyrazne polozenejsi ale zatim mi to nijak nevadilo, je fakt ze jsem jeste nejel do prudkyho kopce. Je tam vetsi prostor na flasku a chod mi prijde takovy uhlazenejsi. S kopce to jede lip to je bez debat. Coz na to to kolo mam primarne.
HD3 je kratka ***** kratka. HD4 1219 vs HD 1189. Takze je prirozene hravejsi ale nekdy az moc kdyz jedes fakt ve velky rychlosti palbu dolu. Trialky a blbnuti na kole me v nicem HD4 zatim neomezuje. Takze asi tak.
hezký , jen není ten tvůj zminovaný velký rozdíl /mezi 3–4 / téměř „jen“ v těch wt pláštích ?
já ho viděl u hodně kol 2018 ..za mě na ukor vlastně jak píšeš sám zábavnosti ,jen udělané pro max rychlost . Asi jsou preference většiny lidí jiné než moje , když je to ted jasný trend . Ale zas jednoznačně větší jistota ted v zimě se hodí .
Ale jo. Ale ta barva…ta je dokonalá. Máme ho tady v Brně poskládaný na GX. Ale jak píšeš, zůstanu pár let u HD3, protože ta ztráta při prodeji by byla zbytečná…
@kejda hele zbytecny. HD3 je super kolo. HD4 je fakt jiny kolo. HD3 urcite vetsi universal.
Většina těch našich (nedej boře Robovo) je dost specifická. Pomalu začínám mít potřebu mít dvě různý enduro kola podle toho, který traily zeovna jedu;) Tohle si asi pořídím – na pár našich trailech to bude lepší, ve Finale to bude určitě lepší, ale právě se trochu bojim, že na většině těch pomalejch to nebude úplně ono.Jinak se klidně ozvi a provedu tě.
Radku trialky s tim zatim ok, ty ja rad. Je ale fakt ze u vas jsem s tim jeste nebyl ale rozhodne to na jare planuju:) Trialku bych se fakt nebal.
Not bad. Trochu se bojim, jestli to na většinu mejch trailů už není moc dh. Někde to určitě pojede o dost rychleji, ale občas teď stavíme takový pičoviny spíš na trialovou motorku.
Barva mě moc nebere, ale jinak super. Geo by šla. U velikosti bych váhal mezi L a XL.
Pěknej hellboy pro svatouška.
203 dozadu jo? :-0
Parádní bike, rozhodně za pět :) Nebyl jsi s tím před pár týdny na Krkavci?
ale jako joo… dobry… Jen mi prijde, ze to vsichni uz dneska perou na jizdu dolu a na ty kopce, aby te vyvezl shuttle nebo lano:( Karbec kola a bude to pecka…
slusnej kram.. o tomhle bych uz geometricky byl ochotny uvazovat a ta barva je proste luxusni!
Ja vychazel z tohoto:
From a suspension side, we absolutely love how the current Mojo HD3 pedals, Jacques-Maynes said. We didn't want to mess with such a nice suspension design, so we left the kinematics the same for the Mojo HD4.
jinak prave jeste zadni stavba je prepracovana asi nejvic. je tlustejsi ma jinak udelany ulozeni lozisek a vyfrezovani na kotouc atd..
Gumy jsou stejny. Jen vzadu je ted mozna 2.4. Ale to kolo je uplne jiny. Zadni vidlicka je kratsi, aby to natahli a polozili takze i projev chodu je jiny. A hodne dela i ten tlumak. Mel jsem tam ten 2017 pred tim a chovalo se to jinak.
Nemas na tom horsi gumy? Jsem mel za to te se zadni stavbou prakticky nic nedelali a funguje to stejne. Jinak nadhera, az to bude nekdo prodavat na bazaru za pulku tak o tom budu uvazovat :D libi se mi ze by stacil jen ram. Tlumak bych mohl prehodit. Jedte jednou. KRASA.
Jinak 2017 X2 a 2018
Zatim takhle zamyka to jinak.2017 jsi zavrel a byla jak sutr, 2018 zamknes jdes do zdvihu a az jakoby ve zdvihu zvtrdne. Ale jeste jsem to nemel moznost testnout za jizdy jak se to zamknuti chova presne. Dalsi vec, pri identickym nastaveni na mou vahu tech tlumicu na stejnym ramu je 2018 jednak jeste o trosku vic maslovejsi na zactaku a tlumic o poznani pomalejsi. Jakoze hodne. Abych dostal rychlejsi krok musel jsem to o 4 kliky posunout. Nechce se mi to dneska tahat do tech sr*cek takze na jizdni shrnuti musim pockat.
Tak pak je to v pořádku :) A ještě jeden dotaz, tu samolepku takhle teď lepí kluci nebo jsi si ji tam nalepil sám? Ta musí být na sedlový trubce :)
Jezisek uz o sedlovce vi;) bude to novinka! A kola na ty si chvili pockam…
To by šlo :) Přifoukni sedlovku na 170mm a Ježíškovi si napiš o karbonový kola a bude už celkem ucházejíc :) HD4 bude jednou můj další Ibis, jen cesta k němu je zatím trochu komplikovaná a zamotaná… Takže zatím lehká závist. Ať to lítá a pozor s těma limitama :)
za 5 bananu! safra, tyto hd4ky se fakt povedly! davej coto da! a at ti bajk dela radost! btw. jeste by me zajimal rozdil x2, v cem je 18 tak jina?
@Wilda jo tu jsem získal hned po tejdnu co měli půl centimetrovej vakl:))) pudou rovnou do koše hned jak poridim něco novyho, tohle je jen na blbnutí před garáži a na vyzkoušení. V plánu je asi oneup
Boží. Tohle se mi líbí moc.
Jasná 5.
30.11.17 23:28
Parada!