Jsem rád, že mi tohle kolo dovoluje konečně více objevovat kraj kolem sebe a nemusím tolik řešit kam se vydat a zda to ujedu. Chápu, že zde e-kola nejsou v oblibě, ale jezdím především pro sebe a proto, že můžu vyjet do přírody.
(vloženo 4.12.17)
Značka | Specialized |
Model | Turbo Levo FSR Comp Carbon |
Modelový rok | 2018 |
Velikost | M |
Hmotnost | 22 |
Rám | FACT 9m carbon chassis / M5 Alloy rear triangle |
Vidlice | RockShox Revelation RC 150mm |
Tlumič | RockShox Monarch RT, Rx Trail Tune |
Kliky | Custom alloy crankarms |
Měnič | SRAM GX, long cage, 11-speed |
Řazení | SRAM GX, one-click shift-lever |
Převodník | Forged steel, 32T |
Kazeta | SRAM PG-1130, 11-speed, 11-42t |
Řetěz | KMC X11ET, 11-speed w/ Missing Link™ |
Náboj přední | Specialized, sealed cartridge bearings, 15x110mm spacing, 24h |
Náboj zadní | Specialized alloy disc, sealed cartridge bearings, 12x148mm, 10-/11-speed freehub, 28h |
Brzda přední | SRAM Guide RE, hydraulic disc, 200mm |
Brzda zadní | SRAM Guide RE, hydraulic disc, 200mm |
Ráfek přední | Roval Traverse 27.5 |
Ráfek zadní | Roval Traverse 27.5 |
Dráty | DT Swiss, stainless |
Pedály | Shimano SPD PD-M8000 XT |
Řídítka | Specialized, 6061 alloy, 6-degree upsweep, 8-degree backsweep, 27mm rise, 780mm width |
Představec | Specialized Trail, 3D forged alloy, 4-bolt, 6-degree rise |
Sedlovka | Command Post IRcc |
Sedlo | Body Geometry Henge Comp |
Pláště | Butcher, GRID casing, Gripton compound, 2Bliss Ready, 27.5 x 2.8" |
Tulipanek: ono to vyznívá až moc negativně, což nechci . . :-) díky
4.12.17 16:37
Tak to bych se na ne z vysoka vysr@l a radsi jezdil sam nez si delat naschvali, to se uz jako ,,kamarad'' neda nazvat :) Jinak kolo fajn, sice nemusim moc E-Biky ale tohle ujde. :)
checa.carlos: jo užívej a snad s tebou budou chtít dál jezdit. Můžeš jezdit stejně, můžeš do kopců neujíždět, ale věř, že stejně je to bude štvát.
Mě je jedno kolik uživateli ebiku je. Je mi jedno důvody proč to koupil. Hlavně když se nebude nadřazovat. Klidně pak do popisu hod zkušenosti a jak to dopadlo s kámoši, rád si to někdy přečtu :)
iron.hide: ano je to jak říkáš, a sám vím jaké to je..ano je mi 34, ale na tom přeci nezáleží . .spíš na dispozicích apod . .
Tulipanek: no ono je to pochopitelné, štvali jsme se navzájem . .já byl nerudný kvůli trasám a oni kvůli mojí nerudnosti a čekání :-)
je to skvely:
no nemuzu se dockat, az kvuli ekolum zakazou jizdu po turistickych stezkach v beskydech…
tulipanek – nj, a ted s nim zase prestanu jazdit, lebo bude rychlejsi. Ja som si to tiez vyskusal, jazdit za ebajkom, a to sa fakt neda, v kopci to ide jak motorka. Neni sanca stihat ani s dobrou kondiciou. Ak chce ebajker jazdit s normalnym bajkermi, vyzaduje to od neho velku mieru empatie, a nebyt za kazdu cenu vzdy vpredu a vzdy prvy. Inak ta rychlo poslu do p***
4.12.17 16:02
To mas teda super kamose, ze s tebou prestali jezdit jen kvuli tomu ze jsi je ,,vybrzdoval'' :D ..... Koneckoncu je to o tom mit se fajn ne? Evidentne mas zavodici kamose :D
Krabica: myslis Eboxx kola ktery delaji par let? G16 EBOXX bysme radi meli jako testovacku :-D
Velice rad bych si tohle (a dalsi podobny e-bajky) vyzkousel !
Do elektrickyho trailovyho bajku bych hned sel taky (ackoliv vazim cca polovinu, co ty), jen ta cena (143k @ kolokram) me drzi zpet.
File12: Děkuju za hodnocení. Ano určitě to nemám na vychloubání, ale proto abych mohl jezdit s přáteli a stačil jim. Tak jako oni se nesmáli mě, že tlačím do kopce a čekají na mě . .tak ani já se určitě nikdy nebudu nikomu smát, že budu někde dřív . . Po x letech jsem objevil nádheru kola a přírody – . .celý týden dřepím v kanclu a o víkendu se těším kam vyrazím . .tohle mi dává svobodu v plánování tras . .
E-biky mají svůj smysl a rozhodně to nezatracuji. Každopádně tenhle e-bike je opravdu povedený, musí se uznat, že v této kategorii je spešl velmi dobrý.
Spešl a e-bike. To bych dřív hodnotil špatně. Ale dle popisu vypadáš, že jsi normální a ten komplex a vychloubání v kopcích se tě netýká.
Na ebike je to pěkný a dávám za 4.
Spycyalyzed mno… dneska za me rozhodne dela nejhezci ebajky. Ja to neodsuzuji, ale ani to nebudu hodnotit:) Tim k tomu vyjadruji svuj postoj. At slouzi!
To bych taky bral 5*
Turbo Levo vyzerá fakt super! Plánujem ho kúpiť pre polovičku, dlhšie má problémy s kĺbami a nebaví ju, že na ňu stále čakám … snáď bude pre ňu e-bike dobrá voľba. Toto je inak po prvý krát, kedy všetci nekritizujú vložený e-bike … nová doba ;). Máš to za 5*
tohle kolo je podle mě velká bomba. Zlepšení vztahů s kamarády od toho ale nečekej. budou na tebe naštvani jak do kopce, tak i z kooce;) ať slouží.
michomin: zatím jsem najel asi 30 km…a hlavně ne úplně náročných podmínkách…takže jsem i asistenci používal hlavně eco (20%) a do kopce trail (50%) ale prijde mi to zatim v pohode…
Checa.carlos: Jak je to s využitím tolika převodů? Má jich tolik na e-kole smysl resp. které jsou navíc?
4.12.17 13:02
To je můj případ, měl jsem 126 Kg, před třemi roky jsem si koupil kolo a začal jezdit s kolegama (který toho mají hodně v nohách). Snažil jsem se zlepšovat a jezdit každý víkend, ale nikdy se jim nemohu vyrovnat . .strašně jsem je brzdil. Pak se mnou přestali jezdit . .teď budu moc jezdit s nima a nemusejí na mě čekat. Nebudu mít z toho nervy a užiju si přírodu jako oni.
Mě to třeba nevadí. Mám kámoše kterej měl 120 kg… pořídil e- bike a ma 90kg a teď na něm najezdí víc než v autě… prostě se nebojí vyjet a jet.
Na tohle si nikdy nesmim sednout, předpokládám že už bych pak na normální nevlez
Kolo super. Budocnost je jasná. Kdo se s tím dřív smíří bude si déle užívat výhod e-biků :) Bike je mrtev, ať žije e-bike.
Jdu si shánět dřevo na hranici :-)