E-Tlustoch

Přidat foto

Domácí romantika večer před jízdou

Na Dubičáku

Na trailu

Na psssst! trailu - není nad to mít vlastní lanovku :-)

Psal sem to do našeho vlákna pro ČB bikery, tak sem hodim mírně upravenou copy-pastu:

---

Projížďka úspěšně za námi, za dvě hodky a něco jsem si v pohodovým tempu prosvištěl „up and down“ Lišovskej práh od Dobrý vody až po Jivno a pak přes bejvalej prostor k VŠTE a přes Pražský a centrum domu..

„Tlusťa“ (jak jsem mu začal důvěrně říkat :) byl mazlík – tam kde bych na normálním kole musel řešit správnou stopu, abych to v těch zmrazkách nepoložil, tak tady sem v klidu rozjímal, co si dám dobrýho k obědu a 120mm zdvihu ve spolupráci s necelou pul atmosferou v předním 4" kole žralo i náročnější technické pasáže s parádní jistotou a pohodlím..

ad mnohokrát zmiňované, že ebiky jsou pro lenochy :

(dodám, že tohle byla testovačka, moje kolo, na kterým běžně jezdím je „normální“ bajk Trek Remedy 160/140)

  • jízda na e-tlustci je prostě něco trochu jinýho než jízda na normálním bajku .. zpotil sem se taky, ale tak nějak míň, což je v tomhle už mrazu k nezaplacení. A hlavně – což normálně moc nedělám – sem si některý sjezdový pasáže dal víckrát, protože na tomhle tě baví i výjezd..

Resume:

Klasickej bajk je klasickej bajk a já rozhodně nehodlám přesedlat na e-pohon, ale zrovna u „tlustokozcu“ ten e-motor imho smysl má a dělá z toho hodně zábavnou záležitost, zvlášť teď v zimě, kdy se na klasický kolo člověku zrovna dvakrát nechce..

(vloženo 10.12.17)

Komentáře

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.
Marek.Kv

6.10.18 12:42

Obsah tohoto příspěvku je blokován.
Reagovat
dkny
dkny

11.12.17 20:20

Kaiten : to je sice pravda, ale nemůžeš všemu věřit co píšou …třeba např : shimano 8000 neumí upravit nebo překodovat .

Ale jinak většinu motorů samozřejmě ano.

Reagovat
natureman42
natureman42

11.12.17 17:09

midlander: má to výkon motoru 0,25 kW (špičkově 0,35kW – tj. max. půl koně :-) a maximálku 25kmh, takže s označením motorka bych byl hodně opatrný..

Reagovat
KAITEN

11.12.17 14:50

Obsah tohoto příspěvku je blokován.
Reagovat
dkny
dkny

11.12.17 12:00

to je v pohodě, na e-kole se musíš taky někdy courat aby ti nedošla baterie

To by byl pak teprve trenink..-))

Reagovat
Zoidberg

11.12.17 11:41

Obsah tohoto příspěvku je blokován.
Reagovat
vlasto
vlasto

11.12.17 10:37

Bezdratovasprcha: mozna zkus jinak planovat zimny vylet: jeden vyslap s cilem na nejake chate a tam se prevlect do sucheho, alespon horni cast tela. Pak muzes davat i delsi vyslapy.

Ke kolu na obrazku: urcite pekne, ale vyjezd z bezmotorovym fatbajkem zase tak tezky neni.

Reagovat
vlk_raven
vlk_raven

11.12.17 10:32

Já trpívám na nachlazení. Takže to, že se do kopce tolik nezpotím a nemusím zhluboka dýchat – podotýkám v zimě je super věc. Líbilo by se mi to. Lepší krátká projížďka v zimě, na čerstvém vzduchu než sedět doma a čučet na bednu.

Reagovat
dkny
dkny

11.12.17 09:42

Zoidberg : to si nemyslím, že odejdou výrazně dřív prsty v zimě -máš tam limit 25 km/h… takže to je dost podobný. Jestli to nechce zkusit, abys to nekritizoval bez projetí. Ale tím neříkám,že nahradit kolo za e kolo. To určitě neříkám. Pocit je trošku jiný ,horší (mimo výšlapy). Ale jako náhrada vyjimečně proč ne. Navíc přesně jak zde píšou, do kopce se moc nespotíš na e-kole,takže v zimě je to další přidaná hodnota,i ten studený vzduch při menším dýchání vlastně skoro nevadí .

Reagovat
mr.antik
mr.antik

11.12.17 09:27

k čemu je dobrý e-bike chápu (pocení je mocinky fujky) ale k čemu jsou na tom ty tlustý gumy?

Reagovat
dkny
dkny

11.12.17 09:20

midlander: proč blíž k e-motorce?? vzdyt je to normální seriový e-kolo 120 mm

Reagovat
midlander

11.12.17 07:39

Obsah tohoto příspěvku je blokován.
Reagovat
natureman42
natureman42

11.12.17 06:16

ad dojezd – taky mě to zajímalo, jak si bude baterka stát v těch teplotách, takže podle mého pozorování ujeté vzdálenosti, zbývajícího stavu baterie a ukazatele dojezdu, tak kapacita klesla přibližně. o 15–20% – tj. místo 80km v létě bych teď ujel cca. 65–70km, což pro vyblbnutí v terénu imho stačí.. V –10° to bude ještě o něco víc, ale i kdyby 50, tak v takový teplotě už „běžnej“ člověk stejně víc ani nedá – Kopku a podobné nemyslím :)

(kolo má 400Wh baterku, u 500Wh by ten dojezd byl zas o něco větší..)

Reagovat
Soreno
Soreno

10.12.17 22:13

Já kdybych zpomalil o 3–4 km/h na průměru, tak snad začnu couvat. :))

Reagovat
bezdratova.sprcha
bezdratova.sprcha

10.12.17 21:45

No mě bike hlavně baví v kopcích :)

Je to dané i tím jak se kdo potí. Já osobně se potím fakt hodně i v té zimě a kor v kopci, takže zimní vyjížďky jsou pro mě krátké a intenzivní. Dám jeden max dva výšlapy a pak spěchem valím domů abych neprochladl.

Neměl jsem teda možnost jezdit v zimě silnice (silničku jsem teď prodal a gravel teprve bude), což si myslím zase trochu změní podobu zimního ježdění, ale čistě z MTB mám zkušenosti také :)

Reagovat
Zoidberg

10.12.17 21:37

Obsah tohoto příspěvku je blokován.
Reagovat
bezdratova.sprcha
bezdratova.sprcha

10.12.17 21:30

Zoidberg: Však tam píše že proto, že se míň potí. To je při MTB největší problém že se ve výšlapu spotíš jako prase a pak tě čeká vrch kopce kde nejspíš fouká a samozřejmě sjezd, při kterém se moc nezahřeješ.

hctr: Proč by měl fatbike být limitován jenom na sníh?

Reagovat
Zoidberg

10.12.17 20:44

Obsah tohoto příspěvku je blokován.
Reagovat
hctr
hctr

10.12.17 20:40

Tohle je kategorie ebiku, kterou nechápu, fatbike=sníh, sníh= nízká teplota, čili menší kapacita baterky.

Fatbiky i ebiky mám rád, ale tohle bych si nekoupil nikdy. :)

Reagovat
buba CZ
buba CZ

10.12.17 20:13

Myslím,že s těmito rozměry kol zrovna e-bike smysl má.Mě se líbí.

Reagovat
Pedro404
Pedro404

10.12.17 20:07

Taky si poslední dobou řikám, že kdybych měl e-bike, tak bych vyjel i v hnusnym počasí a když mám málo času a užil si čerstvej vzduch, zatimco teď místo toho sedim doma. Ale ty prachy bych za něj zatim nedal.

Reagovat
random
random

10.12.17 20:05

Mě baví výjezdy i bez toho motoru.

Reagovat

Další galerie z kategorie

FreeBoy 9
Lister 0
gersa 9
easyrider 2
Kubánec 42
MilesWheeler 19