Hmotnost | ingot |
Rám | DBV cycles PROFI-LINE |
Vidlice | pevná |
Tlumič | ne |
Kliky | Deore 1993 |
Přesmykač | LX 1993 |
Měnič | LX 1993 |
Řazení | LX 1993 7 speed |
Převodník | Deore 1993 |
Kazeta | LX 1993 |
Náboj přední | není původní |
Náboj zadní | není původní |
Brzda přední | STX 1993 |
Brzda zadní | STX 1993 |
Brzdové páky | LX 1993 |
Ráfek přední | není původní |
Ráfek zadní | není původní |
Dráty | není původní |
Pedály | není původní |
Řídítka | není původní - původně zahnutá s rohy šířka cca 400mm |
Sedlovka | není původní |
Sedlo | není původní |
Pláště | není původní |
Navic je to jeste poctiva ocel – vyborna pruznost, ne jak ty dnesni Al kostitrasy, ktere musi mit min. 100mm odpruzeni :-)
Jo, ram je pekne „vláčný“ – tuhost je uboha, coz na neodpruzenem kole muze byt i vyhoda.A me se ten ram tak libil. :-)
Mně se tenhle typ rámů tenkrát nelíbil. Nic se na tom nezměnilo. Má to křížení trubek nějaké opodstatnění? Mimo toho, že jde sundat řetěz bez rozpojení?
jj libi, tenhle krizovej typ ramu sem kdysi hodne chtel… a ani ted bych nepohrdnul :o)
Je super, skoda že ho nedám na KHS. A jinak tvý záda jsem na kole už dloooouho neviděl!
To: Zdich staci zadni – je tam proto, ze az mi budes cestou do Jarunky funet za zady, tak at na tebe nestrika blato. Ale je pekny co? stal me 40Kc :-)
Špica! Kdo měl tehdy takové kolo, byl borec jak cip. Ovšem ještě lepší byl hliníkový Olpran s podobně tvarovaným rámem na Deore DX :-)
vetsina rafku je po case drsna, puvodni rafky byly porad absolutne hladke/ vylestene – to asi melo na vydrz spaliku (orig. Shimano) vliv
ty spaliky v brzdach ujely nekolik tisic km, kdysi jsem jezdil dost a spaliky na predchozim kole jsem menil 2× rocne
Letos nutna vymena riditek kvuli sedacky, s puvodnimi cca 400mm sirokymi se nedalo jezdit :-)