Otevrena tristiva zlomenina ulny

Přidat foto

helma splnila ucel, mohlo to byt horsi..

Na zacatku srpna jsem se rozsekal na kole, hned operace protoze to bylo otevrene, 4 srouby a cerklaz, dvojity antibiotikovy koktail, sadra a hned prisly klasicky nejvetsi vedra:-D Konec srpna sadra dole a rehabilitace skoro kazdy den do polohy kde uz tlaci draty. V listopadu uz jsem se parkrat svezl na silnici a zaclo snezit :-) V pulce prosince draty ven a dneska konecne bike! Rehabky jsou ted festival bolesti, zlomenina nebolela vubec. Rozsah zatim cca 100 stupnu. Zaverem nedoporucuji lamat loket

(vloženo 27.12.17)

Komentáře

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.
cioran-m

31.12.17 14:48

Obsah tohoto příspěvku je blokován.
Reagovat
Honzink
Honzink

29.12.17 19:40

100 stupˇů už je dobrejch, s tim se dá žít.

:-)

Mám asi patnáct let rozsah tak 90° a zvyk sem si i při lezení.

A to sem to měl akorát blbě vykloubený.

Vzhledem že ke zlepšení mi dopručili plastiku vazů, úponů a šlach, což obnáší cca tři až čtyři reoperace a dva roky v hajzlu, sem si radši zvyk…

Reagovat
tomxxx
tomxxx

28.12.17 22:10

Tvl 500 hodin trénovat ročně, to nemám ani za dva roky. Teď nevim jestli to dělám dobře nebo špatně :D

Reagovat
JakeF
JakeF

28.12.17 19:58

iron.hide: No my se s Blackym známe on a ví, co jezdím…

Reagovat
iron.hide
iron.hide

28.12.17 19:29

jakef: „Jinak schválně, kolik tě napadá komplexnějších hobby jezdců, než jsem já?“

tyvole, to je narcizmus level 999 :D kto vysoko lieta, vysoko aj pada.

Reagovat
iron.hide
iron.hide

28.12.17 19:15

„Taky lidem z endura necpu at zacnou konecne jezdit neco i do kopce, kdyz 90% lidi na enduru je rada kdyz toci vecernicek do kopce a nemusi u toho jit pesky.“

:D +100

Reagovat
Rubi
Rubi

28.12.17 17:19

Tak my tam prave tyky nejeli zadne peklo, mam dojel ze sem ani neslapal, pohoda, gel, piti, tepy padaly, videli jsme cestu daleko pres sebe, najednou vykoukl ubohy faborek , vsichni ve smyku bum prask a uz jsem lezel :-) To byl proste uplne absurdni pad.

Jinak diky vsem za prani ;-)

Reagovat
JakeF
JakeF

28.12.17 16:53

Tak i kdyby to bylo Trilogy a smotal ses na šotolině tam, tak to nasere ještě dvojnásob :).

Ono to riziko na startech a šotolinách u těžkých závodů není zdaleka takový, protože tam lidi vědí, že se závod rozhoduje jinde a v lehkejch úsecích to zbytečně nehrotí… Si pamatuju, když se jelo KPŽ v Koutech, všichni po šotolině hranu a v první nepřehledný zatáčce se jich sbíralo hned několik, a to jsme tam jen chvíli kecali po vystoupení z lanovky.

Každopádně přeju, ať se to zahojí bez následků.

Reagovat
Rubi
Rubi

28.12.17 16:12

Jako nevim, ale uplne stejne se muzes zrakvit na startu trilogy nebo na xc v novem meste, kde je sotka/asfalt taky dost… Proste ten asfalt/sotoli­na/prejezd vzdycky nekde bude. Ja nikde nepsal ze to byl zavod na sotoline, ja psal ze se to stalo na sjezdu po sotoline, jen nekteri vidi sotku a hned se na to upnou ze ;-)

Reagovat
JakeF
JakeF

28.12.17 15:56

No tak jestli přiostřujou, tak samozřejmě schvaluju, já znám ty tratě pár let zpátky a to se o technice moc mluvit nedalo ani když jsme to jezdili na 26" HT, dneska každej jezdí 29" FS s geometrií trailovejch kol pár let zpátky, a na tom by se v těch dříve „technickejch“ úsecích stačilo nepustit řidítek…

Celý to je o tom, že se mi nelíbí rakvit se na šotolině/asfaltu. V terénu se smotáš protože jsi zkoušel svoje limity, na šotolině se smotáš protože uděláš kravinu nebo v horším případě tě sestřelí někdo jinej, kdo udělal kravinu. Když už člověk sedí na bajku, kterej zvládne tratě WC XCO, tak to přece pošlu hlavou do stromu nebo tu ruku zlámu v rockgardenu, to je aspoň story hodná vyprávění :).

Jinak že bych dneska neměl stejný hodinový watty potřebný na XC je jasný. Ale to je právě ta specializace x komplexnost. V technice umím daleko víc a vytrvalost tam je taky, jen už to není trénink cíleně na 1–2h závody. Ono k tomu ještě jednou za pár let dojde, že si to XCčko znovu pořídím, pořád ještě nemám odškrtnutou Salzku, a pak uvidíme, kolik wattů ještě zbylo :).

Reagovat
McBlacky
McBlacky

28.12.17 15:08

JakeF – možná to zní krutě, ale ty už na hobby nemáš výkonnost. Rok co rok to je dál a dál a pod 500h skutečného tréninku ročně už si k první desítce v kat na slušně obsazeným závodě nečuchneš. Když jsi výkonnost měl tak ti to šlo o tom žádná, sám víš jaký byly výsledky když jsi do toho šel naplno, i tak bedna byla často vysoko. Dneska by na stejný výsledky bylo potřeba ještě víc tréninku a za rok bude zase potřeba víc. Jedno soustředko v teple je základ, dvě už standard, řeší se výživa, suplementace, převody na konkrétní závod, support na trati, test ride na trati-najetí sjezdů…

Jezdit to samý nemusíš, závodů jsou tři ******. Třeba Malevil a Šela prověří taky komplexně. Nový KPZ Brdy přiostřily a jsou tam v závěru dva sjezdy kde se musí trochu pilotovat, Jestrebky mají useky po Trutnov Trails, obecne trend KPZ je k tomu to dělat těžší, sami s tím chodí za pořadateli až přidají techniku. Kluci co dělaj hnojáky u Prahy /sorry/ jako TranBrody nebo Mazec mají trat vybalancovanou skill/fyzička taky hezky, Bike Prague rok co rok taky přidává terén. A je toho víc.

Špatný jméno tomu tady udělaly serie Galaxy a Okolo plus ty atrapy na kterých vaří vatu Klouček (Bezděz, Ráj) nebo asfaltový pekla pro nadržence jako Podralsko, třešnička na dortu na CT cup (NOVA bývalá), to souhlas to není bajking a jet to víc než jednou v životě dává otázku jestli radši nejezdit čistou silnici.

Trillogy je specifická a pokud to tam nebrousíš celej rok jako místní, tak je rychlejší ty technický sekce běhat a protože jde o čas na prvním místě, tak to tak v reálu na čelních pozicích dopadá a celý účel je trochu mimo, protože pokusují to jen ti co ví, že na dobré umístění už to nebude, proto se taky udělala kategorie Enduro. Je k zamyšlení jestli na XC kolech jezdit někde, kde máš dost práce s EN kolem a teleskopem, hybridně se pak na XC rakety dávaj teleskopy a 2,3 hrubý gumy. Tenhle závod nebude nikdy reference point, to je výjimka.

můj pohled: no hate/flame. Konečně jsme v jednom teamu :) :)

Reagovat
File12
File12

28.12.17 15:00

Rubi: sle Trilogy se jed i jako XC. Uznavam ze misty uz je to moc. Zase nadruhou stranu zkus si jet treba enduro v Susici. Ja to jel letos s natocenejma 80km v nohou a malej jsrm chcipnul. Bylo to nekam tusim k 35 km, vedro jak krava. Proti tomu byly maratony 60km na KPZ hracka (jdzil jsem samozrejme druhou pulku stejne jak v enduru).

A v KPZ bylo par momentu kde to bylo vic o hubu jak v enduru kde si za to jeste muzes sam. Kdyz nas jel 30 chvili po startu, a borec zastavil, ze mu upadnul bidon. Pak mi ve sjezdu borec vzal za predni kotvu a me strejchal ucho zadnim kolem :D

Ale at si kazdej jezdi co chce. Jest ze je to rozmanity :)

Reagovat
JakeF
JakeF

28.12.17 14:26

Blacky: Ale já nikde neříkám, že by lidi měli přestat jezdit XC a začít jezdit enduro. Jen že nechápu jezdit pořád dokola stejný závody po šotolině, když jsou na XC/XCM v republice daleko zajímavější závody. Je to právě o tom jak říkáš, že člověk by na sobě měl makat a posouvat se ke komplexnějším dovednostem. A to tě šotoliny pořád do zblbnutí opravdu nenaučí…

Jinak schválně, kolik tě napadá komplexnějších hobby jezdců, než jsem já?

Ale jo, ve výsledku ať si každej jezdí co ho baví, já jen nastínil důvody, proč si myslím, že občas stojí za to zkusit i něco novýho. Nakonec já si svý nejhorší zranění dosud taky udělal na šotolinovým hnojáku v Kácově.

Reagovat
JakeF
JakeF

28.12.17 14:08

Rubi: Oukej, tak světlá výjimka, kde se ti z výher zaplatí startovný a benzín… Pokud teda vyhraješ a nebydlíš moc daleko :).

Trilogy je původně maraton a pořád ho jezdí víc lidí jako maraton než jako enduro. Osobně bych ho doporučoval zkusit všem, co trochu jezdí. Rozšíříš si obzory, co tvoje tělo zvládne a co se na XC kole dá jezdit a naopak se naučíš přiznat svoje limity, kde už je lepší se na to ****** a vzít to pěšky. Když si teď zpětně vzpomínám na svoje XC/XCM ježdění, tak jsou to závody právě typu Sudet, Trilogy, ČP XC, pár tras místního XC Becker cupu, na který si pamatuju. Z těch šotolinovejch kravin nic. Žádný vzpomínky, nic jsem se tam nenaučil, nikam mě to neposunulo. Jen někde na netu existuje záznam, kolikátej jsem dojel.

Jinak si myslím, že přesedlat hromadu lidí z endura na závodní XC bajk, tak se na průměrným hnojáku neztratí. Ono je něco trochu jinýho jet kašpárka do kopce na 9kg XC raketě a na 15kg 160+mm fullu se sjezdovejma gumama. Ale to je zbytečná diskuze, nikde netvrdím, že by měli XC jezdci začít jezdit enduro.

Reagovat
McBlacky
McBlacky

28.12.17 14:07

k těm cenám – na KPŽ je to za umístění na bedně mimo Elite spíš podprůměr :) takže jediný o co závodíš je, že vykostíš kamaráda, což je stejný jako na hnojáku.

Po čem je poptávka je vidět podle toho kolik kam jezdí lidí. I v jiných zemích máš xcm a maraton v podobným formátu, tak je asi na čase, aby se s tím pár haterů smířilo a jezdilo si lámat kosti na EN závody. Poměr vážnějších zranění versus počet lidí na startu je u EN závodů výrazně vyšší než u xcm, u vyjížděk ani nemluvím, to je co tejden někdo zrakvenej z nevinýho dropu, skoku, skalky.

Většinou to je tak, že kdo nemá fyzičku řve at to je technický, kdo neumí techniku, řve at to je do kopce, kdo je narubanej ale težkej řve, že to je moc do kopce a kdo je guma z podstaty řve pořád :) Samozřejmě je snazší dělat flame (nota bene na něco co nejezdím), než skousnout zuby a makat na sobě, aby v tom byl člověk komplexně lepší a lepší.

Ve finále, každej si můžeme dělat co chceme a nikdo nepotřebuje, aby mu to jinej pomlouval a vysmíval se tomu, protože zrovna jemu se to nelíbí,nebo chce být hustej.

Reagovat
tomxxx
tomxxx

28.12.17 13:48

Já nebránim KPŽ, ale hodně lidí si tu plete XCM a XC. Jet 50 až 100 km v bordelu na 100mm kole je pro mě prostě vražda, navíc trať nemáš tak prozkoumanou a jedeš to dost na oko. Něco jiného je jezdit XC hodinu a půl, mít ten 5 km okruh nakrouženej a prohlédnutej. To si tu většina lidí plete a nedokáže pochopit, že k XCM šotky a rychlejší úseky patřej. Maratony maj technický pasáže, ale nemůžeš to tak nakroutit celé. To že existuje pár vražda závodů jako je trillogy nebo sudety je dobře, ale takovej závod se fakt nedá jet každej víkend. Jinak ty si asi nepochopil proč my jezdíme závody. Ono to nepochopilo víc lidí, když pak vidim jak se v při závodě chovaj. Na startovní čáře dělaj, jako že jim je to u ****** a pak jsou v balíku schopný nadávat do čůráků přesně kvůli tatrance jak řikáš. Trochu mě to mrzí a takový lidi mi nechutěj jezdit na závody. Já jedu potkat kamarády, pobavit se a vymáčknout co ve mě je ve slušný konkurenci. Nikdo se tam nejede zmrzačit. Smotat se dá i při vyjížďce, to je prostě nešťastná náhoda…

Reagovat
Rubi
Rubi

28.12.17 13:46

JakeF: jsem nevedel zes na tom mojem hnojaku byl taky, k te tatrance tam davali 1000,– 600,– 400,– a na vrcharske premii byla basa piv. Na kpz dostanes za umisteni v kategorii iontak z nutrendu a si rad, pritom vykonove musis jezdit do 20 celkove v tech mladsich kategoriich. Kdyz nejsi elite tak na kpz se jezdi o uplne stejny hovno jako na hnojaku. Rekl bych, ze hodne lidi jezdi na kpz proste kvuli dobre konkurenci, navic se tam zavodi uplne jinak nez na hnojaku. Znaceni a zazemi vetsinou uplne jiny level, ale jsou i vyjimky. Nechapu proc by vsichni museli jezdit zavody typu trilogy. Taky lidem z endura necpu at zacnou konecne jezdit neco i do kopce, kdyz 90% lidi na enduru je rada kdyz toci vecernicek do kopce a nemusi u toho jit pesky.

Reagovat
JakeF
JakeF

28.12.17 13:20

tomxxx: Mimo mísu čím? Jakože KPŽ technický je? :) Ale notak… Závod pro 2000 lidí prostě technickej udělat nejde, to pořadatelům nevyčítám, prostě jedou business pro masu. Nechápu tu hromadu slušnejch jezdců, co tam nemusej kvůli penězům jako elita, ale zároveň by v pohodě měli na to jezdit zajímavější závody, co je někam posunou. Z pohledu rizika je to spíš lepší, sice se jede náročnější terén, ale jak v něm nemůžeš jet takovou rychlostí, tak většinou nebývaj tak hrozný následky.

Reagovat
JakeF
JakeF

28.12.17 13:14

Myslím, že jsem objezdil hodně různých typů závodů, abych mohl říct, že tyhle šotolinový kraviny jsou na to nejhorší… Jasný, na poháru občas taky jezdí sanitka, ale radši se smotat v terénu kvůli vlastní chybě, než že mě sestřelí někdo na šotolině kvůli přehlídnutý odbočce.

Že jsou hnojáky lepší nebo stejně vyhrocený je jedno. Na KPŽ se alespoň o něco jezdí. Udělat si trvalý následky kvůli tatrance za 2. místo nebo sadě odrazek za 1., to je prostě nesmysl. V ČR je hromada slušnejch jezdců a zajímavý závody umíraj kvůli nedostatku účastníků, protože většina zase pojede ty stejný šotolinový vraždy.

Všichni povinně vypsat přihlášku na MTB Trilogy, zatím je to za pár korun!

Reagovat
File12
File12

28.12.17 12:38

Jo to je klasika. Taky jsme se rozflakali pei treninku na enduru kdyz jsme jeli sotolinu jentak dolu.

Hale srovnani se silnickou mam. Tam to neni casty jako v mtb nebo enduru. Zato je to bud na smrt nebo ses rad, ze prezijes. Kdyz mi vzal kreten zrcatkem na kilometrovy rovince kde mohl jet 20s v protismeru me nasralo tolik ze sem silnic prodal.

Reagovat
tomxxx
tomxxx

28.12.17 11:47

@Blacky: Konecne to tu nekdo rekl. Vzdy se tu strhne dementni diskuze o tom, jak jsou zavody netechnicke a jako priklad se uvadi KPZ. Pritom ty reci jsou mimo misu.

Reagovat
McBlacky
McBlacky

28.12.17 11:27

na závodech klasika. Proto je důležitá taktika, znalost tratě a soupeřů a samozřejmě kdekoli to není extra efektivní v háku nebo rizikový, jet první figuru. Pokud bliješ na chvostu skupinky, máš našlápnuto k průseru.

At to dáš brzo do kupy.

btw: je úplně jedno jestli hnoják nebo kpž. Vyhrocený je to poslední roky všude stejně, jen na hnojáku jedeš víc vpředu :) a co se týče šotoliny, xcm už z podstaty nemůže být celý po vražda singlu pro AM kolo, jak tady často diskuzní tvrdáci vyžadují a v reálu pak by tam stejně kotvili buď na fyzičku nebo techniku. To, že závody jezdí hafo dřev je bohužel fakt, ale nesouvisí to s tratí. Ti co závodí s výbornou fyzičkou, mají dneska i adekvátní techniku, zbylých 90–95% pole jen platí pořadatelům zisk :)

Reagovat
Hugo Boss1
Hugo Boss1

28.12.17 11:09

Pěkný fotky doma i v přírodě, dobře vyplněno, hezký povídání autora. Dal bych hned za 5* :)))))

Reagovat
Rubi
Rubi

28.12.17 08:51

Jeste do srpna jsem taky nemel nikdy zadne vetsi zraneni, v nemocnici jsem pak potkal fakt hodne lidi, kteri jenom sli a zlomili si i na vicekrat ruku/nohu. Ale je jasne ze sportem se tomu jde dost naproti.

Reagovat
tonik666
tonik666

28.12.17 08:22

Koukam za mohe natrzene vazy v kotniku jsou jeste dobre…teda uvidime jak je zrehabilituju.

tak at se to da zas do kupy

Reagovat
jIrI___
jIrI___

28.12.17 08:09

Říkám to furt, základ je nejezdit nad svoje možnosti – za celý život jsem neměl jediné zranění kromě škrábnutí od větví a jsem za to rád.

Reagovat
novas752
novas752

28.12.17 07:36

Antuch tu boulicku mam na loktech taky a to jsem s nima nikdy nic nemel. :) Ale jsem docela strizlik.

Reagovat
Doktorzet
Doktorzet

28.12.17 06:33

JakeF: lepší ten nejzahnojenější hnoják než Kpž

Reagovat
antuch
antuch

28.12.17 06:01

Takhle vypada muj loket… 8 stehu a dole stopy po dratech.. Nebyla to otevrena zlomenina, ale urval jsem si tu spicku v lokti… Spatne to srostlo a navic se mi diky tomu cim dal casteji ozyvaji karpaly

Reagovat
JakeF
JakeF

28.12.17 03:13

Takže šotolinová kravina a ještě k tomu hnoják? No tak to nasere se na tom zmrzačit…

Reagovat
tomxxx
tomxxx

28.12.17 02:25

No ty vole, fakt nechapu, ze na zavode prudce brzdis. To ja bych nikdy neudelal. To ses jako nekoulnul za sebe, jestli za tebou nekdo neni?

Reagovat
Rubi
Rubi

28.12.17 01:48

Jakef: kdybych jezdil kpz v prvni skupine, tak bys o tom uz urcite nekde cetl :-))))

Reagovat
Cemik
Cemik

28.12.17 01:13

Nice one … Dobry report, strucny, ze zivota. At to jezdi ;)

Reagovat
JakeF
JakeF

28.12.17 00:55

Rychlá palba a smotka na šotolině, tak co to bylo? KPŽ? :)

Reagovat
Rubi
Rubi

28.12.17 00:48

iron.hide: musis srovnavat srovnatelne, v rallycrose kdyz prejedes zatacku tak to taky zabrzdis a nebudes mavat z okynka na ty za tebou. Kdyz bych jel treba do obchodu pro rohliky na kole tak to taky nezadupnu kdyz bych neco prejel :-)

Reagovat
iron.hide
iron.hide

28.12.17 00:25

predstav si ze by niekto takto z nicoho nic zabrzdil v aute :/ zobrat vodicak aj s rodnym listom!

Reagovat
iron.hide
iron.hide

28.12.17 00:22

novas – mne sa to uz tiez parkrat stalo a tiez to nechapem. Neviem, asi retardacia, myslim tych co takto prudko pred niekym brzdia.

Reagovat
bezdratova.sprcha
bezdratova.sprcha

28.12.17 00:21

:D No mě to ještě připomíná takové ty táhlé silniční sjezdy a úplně dole někdo řekne „hoši, ale tam v půlce jsme měli odbočit“.

Reagovat
Rubi
Rubi

28.12.17 00:03

bezdratova.sprcha: taky to prave nemam rad, ale odcatku jsem tlacil vpredu na pilu aby nas bylo co nejmin coz se povedlo, nazacatku toho sjezdu jsem sel dozadu pro gel a vklidu se napit a ani jsem nevedel ze se tam bude ve 3/4 zatacet z cesty do lesa, takze to vypadalo vklidu i kdyz jsem koukal pres lidi dopredu

Reagovat
bezdratova.sprcha
bezdratova.sprcha

28.12.17 00:01

Dohledej si kolik cyklistů celosvětově zemře na silnicích.

Reagovat
tromboonen
tromboonen

27.12.17 23:56

To máte z těch MTB, furt že na silnici je nebezpečně a zlatej les… já si na kole nikdy nic nezlomil (ani na MTB když jsem jej ještě jezdil, nejhorší close shave bylo, když se mi na tý listím zapadaný stezce dolů do Kárlštejna postavily úlekem do cesty tři jeptišky, ale nějak jsme to zvládli)…

Reagovat
bezdratova.sprcha
bezdratova.sprcha

27.12.17 23:55

Já obecně nemám rád, když ve vyšších rychlostech mám někoho těsně před sebou nebo za sebou (nepočítám-li jízdu v závěsu). A v těchto „dálničních“ sjezdech zásadně nejezdím ocas. Buďto si vyjedu jako první, nebo se ujistím, že přede mnou aspoň 100 metrů nikdo nebude.

Reagovat
Rubi
Rubi

27.12.17 23:48

Jako v xcm bych rekl ze je to bezne a kazdy s tim pocita, ale setinky se sbiraji a vzadu uz je to ve vetsich rychlostech horsi no. Takovych situaci uz jsem zazil mraky z kterekoliv pozice, ale obcas to nevyjde.

Reagovat
novas752
novas752

27.12.17 23:41

To nechápu. Jít z plna na brzdy když vim, že mám těsně za sebou pár dalších… Nechápu.

Reagovat
Rubi
Rubi

27.12.17 23:33

No jeli jsme ve skupine (te 1.) ve 4 lidech po takove hrubsi sotoline z kopce za sebou (ja na konci). Rychlost takovych 50 ± mohla byt. No a najednou tam byla spatne viditelna odbocka do lesa, prehlidli jsme ji vsichni a zacli jsme brzdit, posledni to ma v tehle pripadech nejhorsi a bylo to tak rychle ze uz jsem se nestihl ani vyhnout tomu prede mnou a narazil jsem do nej levou stranou riditek, coz me otocilo a sel jsem katapult z kola na zada pres pravy loket. Pak dopadla hlava a kousek jsem jel po zadech. Cele to odnesl „jen“ loket, helma a potrhany dres na zadech. bryle se taky projely, ale nic jim nebylo a na kole byla jen ohla vnitrni cast ventilku a prihlych par spic na prednim kole.

Reagovat
Strakááč
Strakááč

27.12.17 23:07

no au.. to je hnus…

jak jsi padnul ? na loket.. to je jasný ale na co? na šutr? nebo jak.. :D

jinak co jezdíš, XC ? protože většinou ti co jezdí XC a takový to kde se moc nepadá.. spadnou jednou za pár let a pak maj nahovno zranění, protože většinou nečekají ten pád… to XCčko je zákeřná sviňa :D

Reagovat
bezdratova.sprcha
bezdratova.sprcha

27.12.17 22:58

Gratulace k návratu na bike. Do nového roku přeji jenom úsměvné pády bez úrazů.

Reagovat

Další galerie z kategorie

Láža1 16
kocers 56
Tommy_Lee 5
carlyno 8
oNo1 23
MuFF01 27