Značka | Trek |
Model | Émonda SL 6 |
Modelový rok | 2018 |
Velikost | 56 |
Hmotnost | 56 cm - 7.37 kg |
Rám | Trek karbon OCLV řady 500 |
Vidlice | celokarbonová konstrukce, karbonový sloupek E2, karbonové patky |
Tlumič | omotávka Bontrager |
Hlavové složení | Integrované středové ložisko, zapouzdřené, horní 1-1/8", spodní 1,5" |
Kliky | Shimano Ultegra, 50/34 |
Středové složení | BB90 |
Přesmykač | Shimano Ultegra, braze-on |
Měnič | Shimano Ultegra |
Řazení | Shimano Ultegra, 11 rychlostí |
Kazeta | Shimano Ultegra, 11-28, 11 rychlostí |
Řetěz | Shimano Ultegra |
Náboj přední | Bontrager |
Náboj zadní | Bontrager |
Brzda přední | Bontrager Speed Stop |
Brzda zadní | Bontrager Speed Stop |
Brzdové páky | Shimano Ultegra |
Ráfek přední | Bontrager Paradigm |
Ráfek zadní | Bontrager Paradigm |
Pedály | Shimano Ultegra |
Řídítka | Bontrager Elite VR-C, 31,8 mm |
Představec | Bontrager Pro, 31,8 mm, 7 stupňů |
Sedlovka | Karbonový sedlový nástavec Bontrager |
Sedlo | Bontrager Montrose Comp, lyžiny Chromoly |
Pláště | Bontrager R2 Hard-Case Lite, 700x25c |
31.12.17 14:18
31.12.17 12:39
31.12.17 10:11
31.12.17 09:55
jecnak: díky tvému příspěvku zde na fóru už znám odpověď( špatně jsem hledal ).
Přátelé znalí problematiky bezdušové. Jelikož jsem se o tuhle záležitost nikdy moc nezajímal tak se ptám a věřím v rychlou odpověď. Jde mi o pláště které jsou momentálně na Emondě a zdali se dají využít pro bezdušový provoz. Na netu se často hovoří o užití „tubeless ready“ plášťů a jasnou odpověď jestli jsou ty „normální“ nepoužitelné jsem nenašel.
30.12.17 22:14
30.12.17 22:07
30.12.17 21:59
30.12.17 21:50
30.12.17 21:00
Cio…tobě se taky člověk ničím nezavděčí že… :-)
Jak to není kus železa,titanu ze sedmdesátek s opačným slopingem tak je to vždycky v něčem špatně.
Tohle kolo za ty peníze bude výborný a nezajímavé rozhodně není oproti konkurenci. S lepšíma zápletama to bude zas o level jinde.
Ale když už tady rozhazuješ ty svoje moudra tak nahoď odkaz na konkrétní kolo které bude na tom stejně dobře s hmotností, tuhostí a jízdními vlastnostm jako právě tahle Emonda v této cenové relaci. Ať už máme konečně jasno co je dobré a správné. Tedy alespoň podle tebe.
Díky :-)
30.12.17 15:21
30.12.17 10:51
Je pravda,že na těch převodech něco je. Pamatuji doby a není to tak dávno,že jsem lámal 52/42 převody a mělo to své kouzlo. S větrem v zádech se dalo jezdit rychlostmi, které dnes už nedávám ani ze sjezdů (prostě mi to hlava nedovolí). Ve špatný dny jsem si často vystačil jen s malou plackou a stoupání nad 10% byly docela výzva. Ten pocit, že je něco špatně jsem pochopil vlastně u Gradu, který už měl kompakty a ty převody v klesavých pasážích nestačily. Ale život jde dál a dnes už vím, že pro takové to normální přesto svižné ježdění mají právě kompakty smysl.
Ty brzdy jsou zajímavý skoro si říkám proč vymyslet takový monstrum a rovnou tam nedat cantilever nebo vcka nebo BMX brzdy :) zvlášť když se to stejně montuje na dva pivoty ,ale nejspíš nakej psychologickej blok ,ze je to ještě silnice a ne cyclocross :)
mykovec: Převody jsou, vzhledem k určení kola, zcela ideální.
29.12.17 20:24
Trombonen: nejenom že ty brzdy vypadají lépe, ale také jsou mnohem tužší než tyto. Zhruba před měsícem jsem skládal Emondu SLR, Project One s geometrií H1 a je to tedy super stroj. Jen právě ty brzdy mě tam vadily. Měkké na páce a bylo vidět jak to tam v mechanismu pracuje. Oni tedy brzdí skvěle, ale ta houbovitost mi tam vadila.
Tohle je o něco levnější bráška, ale i tak dávám jasných 5*. Tyhle Emondy se náramně povedli a jezdit na tom je čistá radost. Předělat na bezduše a možná časem vyšší karbony a bude to za Top za ty prašule.
29.12.17 14:33
Tak direct mount brzdy dělá poklud vím i Shimano, fungujou skvěle a vypadaj 100× líp, než tohle… škoda, že na takovým kole není kompletní sada, no.
Jen si zvykám na jinou citlivost kola. Hlavně ve chvilích, kdy dostanu „kopance“ od bočního větru. Na Gradu jsem to tak moc nevnímal ( zřejmě zde funguje jeho celkově větší stabilita v podélném směru), ale u Emondy převládá ovladatelnost. Stačí jen pomyslet a kolo tam uhne (výhoda při kličkování mezi dírami). Tuhost rámu zatím nehodnotím, protože jsem včera v té zimě docela vymrznul a tím pádem je jasné, kdo měl navrch. Ovšem zrychlení je, řekl bych návykové. Už aby bylo trochu tepleji a člověk měl větší chuť jít ze sedla. Musím zmínit brzdy, jelikož ty jsou trochu nezvykle řešeny. Jsou uchyceny k rámu ve dvou bodech. Necítím se na to hodnotit jejich konstrukční výhody nebo naopak, ale co se týká funkčnosti tak ta je dle mne příkladná. Byl tu zmíněn jejich vzhled. Není to žádný výkvět elegance, ovšem mě se na nich líbí právě to minimalistické řešení a že tak nějak méně vyčnívají z rámu. …Pardon za ty opakované příspěvky, ale původně to bylo psáno na mobilu a ten odmítal opakovaně poslušnost.
Tyhle brzdy brzdi proti tem na Madone docela dobre. Celkem se blizi Shimanum. Jinak doporucuju majiteli vyuzit toho, ze kola maji bezdusove rafky – je netne dokoupit pasku od Treku – na prodejne poradi.
Jede skvěle vzhledem k jejím vrozených předpokladům
Jede skvěle vzhledem k jejím vrozených předpokladům
Jede skvěle vzhledem k jejím vrozených předpokladům
29.12.17 12:58
Rám je krásný, ty nový sady od Shimana jsou hrozný a doufám, že ty brzdy brzděj aspoň 3× líp, než normální, aby se vyrovnalo to, jak vypadaj, funkčně jistě super, vzhled kvůli těm detailům trochu horší, ale na to to nejezdí, že jo…
Ty brzdy vypadají hodně „jinak“. Ale taky jsem původně na sideswing koukal přes prsty a až jsem ho zkusil, tak je to jediný důvod, proč nepřecházím na jednoplacku.
Napiš časem, jak to chodí. Klidně nahoď fotku, jak se to otvírá..... velmi zajímavé. Kolo jako celek za 5*
Krásný.Sám nad ní uvažuji ale zařekl sem se že příští silnice bude už na kotoučích a di2 -)…takže vlastně všechno špatně -). 5*
éééééééééé co jsem to chtěl říct? Jo nádhera, téměř aristokratický vzhled, komín jistě ještě zrátíš a chtělo by to nějaký popis postřehů z prvních jízd. Jinak samozřejmě plný počet 5*****
Kolo super :) už mají líp vyřešenou levou stranu středu na ložisko BB90?
Super kolo i fotky.. At slouzi