Za improvizací byla jen aktuální nedostupnost dílu, nic víc
(vloženo 30.1.18)
Nevím o tom, že by byly nějaké problémy, všichni byli spokojení. U tohoto kola nebyla vadná páka, spíš chtěl zkusit změnu kvůli ne úplně ideálně fungující mechanice, tak se to narychlo předělávalo na eTap, ale nebyly k dispozici páky. Ten stejný člověk měl eTap i na koze a tam to taky chodilo bez problémů. Dál jsem měl v ruce kolo z Katushi a tam jsou s eTapem taky spokojení. Za mě osobně je eTap asi jediná věc od Sramu, kterou bych si na kolo klidně dal.
Chtěl jsem se zeptat jak jsi spokojený s eTapem, ale podle komentářů to asi není tvoje kolo… Tak se zeptám jak je to se servisem? Nějaké problémy, sere se na tom něco? Co je za problém s tou vadnou pákou?
singlespeed: zařadit na mechanické sadě je totiž ten nejvíc chlapský čin dnešní doby :D Realita je spíš taková, že KTM má hodně blbě udělané vnitřní vedení a v kombinaci s mechanickým Sramem to není často úplně ideální.
Nemal by si používať ani blikačku, lebo sila ohňa…a ani pc, lebo sila papiera…:)
Mnozí říkají, že elektromotory jsou jen pro staré nebo jinak hendikepované, takže proč by tu byl někdo ********, že je mladý a zdravý a má dostatečně silné a pohyblivé prsty, takže nepotřebuje k řazení pomoc elektromotoru? ;-).
Náhodou dobrá rada jak jde nouzově řešit nefungující páka. Málokoho by napadlo odmotat omot a sprinterské tlačítko prdnout na páku..kreativní.
Příjde mi to, nebo je tu někdo ******** z toho že nevozí etap? :D
@Jonáš: řeší se tu tisíc blbostí, který nijak s cyklistikou nesouvisí, tak bych v tom neviděl až takový problém. Navíc jsem se mu o to kolo staral, takže to není jen nějaká fotka stažená z webu.
Ani ne vstával jsem celkem v pohodě. Akorát nevím proč bychom tady na BF měli řešit problémy na kole Patricka Gampera, co pak on taky řeší naše problémy na našich kolech tady na BF nebo na jejich rakouských stránkách asi těžko ne ??