Double lefty s českými kořeny!

Přidat foto

(vloženo 1.2.18)

Komentáře

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.
whom
whom

14.2.18 12:08

kOmE +10

Reagovat
novas752
novas752

5.2.18 16:42

Tak tak, vyrobit hranantý okroužek nebo gufero které dokonale těsní je daleko těžší než kulaté, to těsní samo z principu. U hranatých by byly vélké problémy rohy a/nebo naopak odstávající střední části stran těsnění.

Reagovat
kOmE
kOmE

4.2.18 09:04

Lefty nema ty dvě brejle jen tak pro srandu. Tady je slabý misto ta korunka. Hranatá noha vidlice ma zase jina úskalí, je narocnejsi na vyrobu další problem jsou gufera.

Reagovat
Strakááč
Strakááč

4.2.18 00:06

dle mě to bude tuhý jako lefty… protože i ten čtyřhranej se bude kroutit už jako materiál… kdežto tady se budou trošíčku protáčet ty trubky jako tomu je u klasických vidlic..

když tak koukám, jak lidi řeší tu tuhost… tak mě napadá… proč se vlastně dávno nevyrábí vidlice s hranatýma kluzákama.. ? vždyť by to bylo v plno věcech lepší ne ? do toho by mohli existovat právě z vnějšku nastavení kluzných futer takže by se vůle dala vymezit jen „šroubovákem“… nekroutila by se… jen by to vypadalo asi dost divně.. :D

Reagovat
wilda81
wilda81

2.2.18 14:49

Jenda: a další tři napravo :)

Reagovat
Jenda
Jenda

2.2.18 09:02

tak na zvýšení boční tuhosti by tam mohl přidat třetí nohu :-)

Reagovat
kandik psi zub
kandik psi zub

1.2.18 19:14

jinak aby to nevyznelo nejak čecháčkoprudičsky – remeslne je to urcite obdivuhodna prace, to se musi nechat…

Reagovat
kandik psi zub
kandik psi zub

1.2.18 19:13

..pricemz mam pocit, ze u lefty je jeji pomerne vychvalovana tuhost diky loziskum, tady je to kluzně ( futra) ty musej mit vetsi vuli, ty dve nohy vedle sebe musej byt dokonale souosý, no ja nevim teda.....

Spis je mi divny ze nikdo nerozpracovava ( nejak konkurenceschopne) system co mel Girvin amp bmw atd.

Reagovat
Atilla
Atilla

1.2.18 19:11

pedro: Tak jehlová ložiska jsou dost drahá záležitost.

Reagovat
novas752
novas752

1.2.18 18:40

Co se týče tuhosti v nohách tak to podle mě záleží v jakém směru. Předozadní tuhost bude asi ultimátní, ale boční asi velký zázrak nebude.

Reagovat
scret
scret

1.2.18 18:23

Atilla: jenze problem bude pocitam podobny jako u USD vidlic, ktere nemaji hranaty profil vnitr. kluzaku… Tzn. torzni tuhost:( verim, ze predozadni bude skvela… Pokud by to mel udelane stejne jako lefty, tak logicky to bude o dost tuzsi nez Lefty…

Reagovat
Pedro404
Pedro404

1.2.18 18:19

Atilla: Jak myslíš to „levnější“?:)

Reagovat
Atilla
Atilla

1.2.18 18:14

Kandik: a stejně tak píše, že je to tužší než klasika.

Tiger: taky vidím slabé místo akorát ve spojení krk-korunka. Je to jednodušší, levnější a lépe servisovatelne řešení než lefty

Reagovat
tigermoth
tigermoth

1.2.18 18:11

Že to může být tužší než lefty je dost pravděpodobné. Z největší rizikovosti co se týká únavy a deformací podezřívám krk a spojení krk – korunka, ale bez měření těžko říct. Každopádně parádní počin a krásný výsledek.

Reagovat
kandik psi zub
kandik psi zub

1.2.18 18:00

@atilla:

co bude tuzsi, obdelnik 50×20cm nebo 2× vingl 50×10cm pri prumeru konstantnim prumeru trubky he?

Mimochodem – sam pise ze na vypocty a laboratorni testy nemel prostredky.....

Reagovat
vojtechposmourny
vojtechposmourny

1.2.18 17:36

Novas: nebo neškrábneš žádnej, záleží kam padneš :-)

Reagovat
Atilla
Atilla

1.2.18 17:24

Scret: jenže trubka je tužší než hranol. Nějak pořád nechápu proč mu nikdo nevěří, že je to tužší než klasika s 32mm nohama. Radši věřím člověku co tohle vyrobil, než kecalum co to hodnotí podle obrázku.

Reagovat
Pedro404
Pedro404

1.2.18 17:21

Čipera: Jenže tenhle typ vidlice neni „v podstatě vymyšlenej“. To, že je to celý nalevo, je jenom malej aspekt celkovýho konceptu.

Reagovat
Čipera
Čipera

1.2.18 17:11

No však nejspíš věděli proc to tak udělat. Dvoukorunku asi taky věděli proč tam dát. Říkám smekám před ním, ale udelat v podstatě vymyšlené.

Reagovat
novas752
novas752

1.2.18 17:05

že když to někde položíš tak si škrábneš oba dva kluzáky najednou. :)

Reagovat
tigermoth
tigermoth

1.2.18 16:58

Jaká je výhoda takového uspořádání, kromě místa pro bahno?

Reagovat
novas752
novas752

1.2.18 16:45

Mě by zajímala pevnost hlavně v tý korunce.

Reagovat
Rubi
Rubi

1.2.18 16:29

s jednim malym rozdilem ze lefty ma vse v jedne noze a je na jehlovych loziskach zatimco tohle je klasicke vidle stahnuta na jednu stranu, kde z levty pouzil jen uchyceni naby…

Reagovat
Pedro404
Pedro404

1.2.18 16:21

Jo takle, já myslel vidli se dvěma kluzákama na jedný straně.

Reagovat
Čipera
Čipera

1.2.18 16:10

Hmmm počkej budu chvíli přemýšlet. Že by Cannondale?

Reagovat
Pedro404
Pedro404

1.2.18 16:05

Čipera: Kdo to stvořil před ním?

Reagovat
Čipera
Čipera

1.2.18 15:59

No zjednodušeně řečeno, vzal něco co někdo vymyslel dávno před ním a stvořil v „garážových“ podmínkách. Každopádně obdiv za to, že se do něčeho takovyho pustil.

Reagovat
scret
scret

1.2.18 15:58

Atilla: treba z duvodu konstrukce? kdy tady zadnej hranatej profil kluzaku neni…

Reagovat
Atilla
Atilla

1.2.18 15:52

Proč by to nemohlo být stejně tuhé jako lety?

Reagovat
Martin Hodan
Martin Hodan

1.2.18 15:38

Tedy tam bych něco takovýho pochopil…double DH vidle :D

Reagovat
Martin Hodan
Martin Hodan

1.2.18 15:36

Heh… zajímavý :-) ale jak se tu píše: taky by mě zajímal ten smysl snažení. Rozhodně to vypadá betelný…a není to DH stroj

Reagovat
puka
puka

1.2.18 15:22

midlander – ten článek tam není jen za zabrání prázdné kolonky.

Reagovat
scret
scret

1.2.18 14:04

whom: tak to kazdopadne:) proto jsem to i psal o te tuhosti ve svym prvnim prispevku…

Reagovat
baboon
baboon

1.2.18 14:04

Je to asi týden, co jsem při brouzdání netem narazil na tohle: https://www.mmbike.cz/…ce-mm-l-s-d/ . Nevěřil jsem očím, když jsem to najednou uviděl na PB. Rozhodně bych to chtěl vidět a případně i zkusit v reálu, musí to být super pocit/podívaná z pohledu jezdce.. Ještě netradičnější než Lefty.

Reagovat
midlander

1.2.18 12:56

Obsah tohoto příspěvku je blokován.
Reagovat
whom
whom

1.2.18 12:43

to scret: …a nevyhody v tom, že oproti lefty bude tahle jednokorunková koncepce jistě vzor tuhosti :o)

Reagovat
kOmE
kOmE

1.2.18 12:32

Eagle bych do toho netahal, ten smysl má.

Reagovat
bluma
bluma

1.2.18 12:22

Kdyby s tím přišel SRAM, samozřejmě včetně potřebné marketing masírky, tak to za dva roky vozí každý druhý. Třeba jako Eagle :-)

Reagovat
wilda81
wilda81

1.2.18 11:41

Nějak mi uniká smysl tohoto snažení.

Reagovat
TJK
TJK

1.2.18 10:03

hlavne je to stare dobre 2–3 roky myslim… bylo to i tady na BF jen se to ted dostalo na PB… jako pocin v „domacich“ podminkach je to hodne zajimave…

Reagovat
scret
scret

1.2.18 09:32

Vyhodu oproti Leftyne vidim v tom, ze pruzeni a tlumeni muze byt oddelene, kazde v jedne noze… Tot asi vse…

Reagovat
kOmE
kOmE

1.2.18 09:28

Někdo se inspiroval u Yamahy. Podlě mě to má jediné pozitivum proti klasice. Na druhou stranu by to mohlo byt lepší než jednokorunkové USD vidlice , které jsou prostě měkké.

Reagovat
kandik psi zub
kandik psi zub

1.2.18 09:28

zajimavy, ten clanek si proctu. Nicmene na prvni pohled, se znalosti fyziky sedmy tridy nechapu, kde je konstrukcni logika zdrcnuti dvou nohou vicemene do jedny. Z podstaty to musi byt preci min tuhy.....

Reagovat
scret
scret

1.2.18 09:21

jiri: tak tohle si myslim neni o BF:) Plaste bych treba jeste pochopil, pokud to ma na specificky povrch, rekneme uhlazeny singletracky… Kola jsou naprd jako 90% veci od CB… Mozna uz se neserou tolik, porad ale to nebude zadna hitparada, co se tyka tuhosti… Predstavec snad neni potreba komentovat:)

Reagovat
scret
scret

1.2.18 09:19

Georrge: pokud se podivas konstrukcne na Lefty a na tohle, tak pochopis, ze to neni o tloustce nohou:)

Reagovat
goofy
goofy

1.2.18 09:17

Georrge: Lefty má hlavně nohy hranaté.

Reagovat
goofy
goofy

1.2.18 09:16

Nějak se sám sebe musím pořád ptát: Proč? :-)

Reagovat
Georrge
Georrge

1.2.18 09:16

scret: je pravda, že jedna tlustá noha by měla být tužší a lehčí, než dvě tenčí nohy, ale třeba jsou obě nohy stejně tlusté, jako má lefty :) pak by to mělo být i lepší, ale rozměry se z obrázku blbě odhadují.

Reagovat
vpa007
vpa007

1.2.18 09:07

jIrI___: +100 :D

Reagovat
jIrI___
jIrI___

1.2.18 09:04

scret: Taky jsem si říkal. Zcela očividně týpek nenavštěvuje B-F, studnici moudrosti :)

Reagovat
scret
scret

1.2.18 08:56

na tom kole je ale jinak vsechno spatne, od CB kol, plastu, po dlouhej predstavec vs. zdvih kola… Vidle dobrej napad, otazkou ale je realna tuhost v krutu…

Reagovat
DoomHammer

1.2.18 08:55

řekněte wow… dobré peklíčko

Reagovat
Čipera
Čipera

1.2.18 08:54

No vypadá to zajímavě otázka je jak moc dobře nebo špatně to bude fungovat.

Reagovat
-b-n-x-
-b-n-x-

1.2.18 08:48

Vubec nevim co si o tom mam myslet. Na jednu stranu me napada, ze to je uplne uchylne, ale zase treba genialni :-)

Otazka je, kdy to zkopci Fox, RS, atd…

Reagovat
Sunshine 29
Sunshine 29

1.2.18 08:41

Vypadá to brutálně – moc hezký.

Reagovat
Atilla
Atilla

1.2.18 08:39

Dobře čecháček. Ještě pořád ty naše zlatý český ručičky existují.

Reagovat
vpa007
vpa007

1.2.18 08:30

Mno… ta vidle je poměrně zajímavej počin…

Reagovat

Další galerie z kategorie

FreeBoy 10
Lister 2
gersa 9
easyrider 2
Kubánec 42
MilesWheeler 19