Zatím pouze screen z videa (uvidíme, kdy ji oficiálně vypustí YT na stránky), nicméně zatím to vypadá docela zajímavě (27,5 / 29 , nižší sedlovka…) – ještě znát geo a cenu a budu mít hodně těžké večery na následující sezónu…:)
(vloženo 7.2.18)
vili: Mě k Jeffsy přišla jedna podložka nainstalovaná s vysokou krytkou hlávka a v příbalu byla ještě nízká krytka hlávka a další 2 podložky.
File12: Nebudeš na XXL už moc ležet? Jezdim na XL Jeffsy 29 se 465 reach (spíš míň se 160 na předku), 35 představec a XXL Capra už mi přijde brutál.
Nevím jestli je to standard, ale kamarádovi teď došla Jeffsy a pod predstavcem měl jen jednu 5 mm podložku. Tomi přijde dost nešťastné od yt. Tak bacha aby ti co přemýšlí o menších velikostech neřešili jak prodloužit sloupek vidlice :-)
Hale top tube bych snesl z XXL. Ale reach je uz dost dlouhej na XL coz asi dela dolekopcom vic. Je tam 40 predstavec a to beru jako ideal.
File12: To máš těžký, chtělo by to projet. Jezditelné v poho budou obě varianty, jen se to bude muset poladit představcem.
Kome: byl na nekoho kdo ma do 185 jeste OK. Ja tenkrat nebral XL protoze v 2016 mela sedlova 540mm. Nakonec bych se vesel na milimetr ale kvuli tomu jsem bral Lko.
Tak resim jestli XL nebo XXL. Na framru jsem udelal preslap a je na me kratkej. Sedlovka je ok u obou velikosti ale nevim co delka. Mam 192cm takze nekde mezi.
Nomecz: Muj Reign ma 73 a leti se mi na nem do kopce echtovne… Napr ve srovnani s myma puvodnima Stumpama, na rovine je to horsi :-D Plast na zadku udela mnohem vic si myslim… To je brouk v hlave do sezony.
Pěkné konkurent na new bike, koukam Reach, Stack, retezovka, BBdrop takřka identické s Nomadem 4 L vs. L. . Jediné rozdíl úhel sedlovky 74,5 vs 76 u Capry. Má to zásadní vliv na něco? No jsem zvedavej na živo.
Tak díky e13 má větší rozsah a hazka není tak na ráně jako u eagle. Jejich použití mi na takovém kole dává smysl, ale sám bych volil jinak.
Každopádně vynechání Eagla mě docela mrzí, bez toho už bych bike asi nebral.
8.2.18 17:18
https://www.vitalmtb.com/…T-Capra,2195 kompletni informace velikosti geoska osazeni atd a recenze tady. Jinak me se nelibi ani ta 27.5 ani ta 29 … :)
Tak ja bych pak mohl mit i delsi nez 200 na nove capre, takze je to zase maly :/
Mě se blikačka pod matici sedlovky nevejde a to mám jen 150mm reverba na 430mm sedlové trubce v Mku, Na nové Capre mi to vychazi akorát abych mohl použít 170–175mm sedlovku. Na staré bych se taktak vešel se 150mm.
TS200 mam na radonu, tam je o chlup delsi sedlova a furt tam mam rezervu na blikacku nebo svetlo
MirosPikos: tohle dělávám taky, díky tomu že je většinou vše focené v Mku ,tak je to pro mě celkem vypovídající.
Geo dobrá, 27,5 vypadá povedeně. Vybavením bych bral CF Pro, barvou tu šedo/černou CF. :-)
On je to taky spíš freeride, než enduro, zvlášť, když je tu možnost dvojkorunky.
A vážně je ten centimetr tak extra důležitej rozdíl? :)
Jinak jestli to má podobný naladění jako Jeffsy, tak tlumič se zamykánim ani nemusí být potřeba.
„the frames are dual crown compatible – they tested them to the same standards as their Tues downhill bike“
k0mE: Hodinky holinky, de o to, že ten rám je stejnej, 180 očividně zvládne, tak proč někde mít 170? Předpokládám že rozdíl v ceně tlumičů je šul nul. Kdyby ten větší zdvih byl u modelů s odolnějšíma komponentama, jako že se u toho předpokládá tvrdší zacházení, tak dobrý, ale takhle to vypadá jako pouhý tahání peněz bez funkčního opodstatnění.
Pedro, ono je to spíš naopak, u Top modelu zdvih přidali. Škoda ,že nemají v hliníku obdobu Canyon Torque Al 7.
Může mi někdo vysvětlit, jakej smysl dává snižovat u některejch modelů zdvih snížením zdvihu tlumiče?
Tak geo u 27,5 celkem fajn, jen mě mrzí, že sedlovka je ještě pořád dlouhá a nevychází mi to s 200mm teleskopem, na příštím kole bych ho chtěl mít, ale zase u většiny konkurence nedám ani 175mm, takže dobrý. U 29 mi přijde, že třeba u XL je eTT 642mm spíš kratší a přitom dost velký reach 485mm.
Baba-ji: jiná geo je snad jen u toho nejvyššího CF modelu ,možná to bude jen chyba
hmm pěkné, podle čísel jsou proti Canyonu tak o kilo lehčí, sem zvědav jaká bude realita…
Mne se to libi, uz ted citim u reigna delku v reachy okolo tech 455–460 tak akorat, tady se mi ta 29 libi moc vlastne i ta 27,5 :-)
geometricky mně u 27,5 víc sedí Al než CF (reach), zdvih si člověk může vyřešit výměnou tlumiče
Za mě super. 29XXL 490 sedlovka ideál a délka k rodlům taky. Jen ted jestli si obhájím CF. Chci ještě překopat na Eagle a druhý záplety tak se to prodraží :D Kdyby aspon na základ dali zamykatelnej tlumič.
Zdvihy:
YT Industries Capra 27.5 CF Pro Race – 180/180mm
YT Industries Capra 27.5 (all models except CF Pro Race) – 170/170mm
YT Industries Capra 29 CF PRo Race – 170/170mm
YT Industries Capra 29 (all models except CF Pro Race) – 160/160mm
Jinak článek na DIRTu – https://dirtmountainbike.com/…es-capra.htm
@kome na 27,5 přidali cm u Mkové verze, u 29 dokonce 2 – pokud to porovnám se spešlem tak jsme prakticky na stejné hodnotě :) , takže za mě ok… jen mě štve, že tím pádem u mě nová capra (29) padá, protože je na mě příliš dlouhá a sko nedělají :/
Jsem rozkliknul ty CF Pro Race, 27,5" měla 180/180, 29" 170/170, jaká byla geometrie předtim nevim, takže tu jsem jenom okouknul a pak to zase vypadlo, tak nevim jestli jsou všechny verze na stejnejch zdvizích.
Franta: Capra nebyla nikdy cistokrevne enduro, alespon zdvihove + krivkou prubehu. Nastupem Jeffsy na 160 mm a 27,5 kolech se dalo cekat, ze Cappru jeste vic posunou do FR, neboli SuperEnduro segmentu. Tam to „dneska“ oziva – Canyon Torque, Propain Spindrift, Radon Swoop 170, Commencal,…
Já mám furt maintenance:(
Rice: tak mas jeffsy 160/160. Teda v plny. Jinak 150/150.
Ja jsem rad za Capru 29. Jen nam lehce podrazujou. Chtel bych ale CF coz je cca 92.000. Nemam rad tu AL cervenou To uz radsi zakladni modrou a zmenit tlumic a u vsech bych dal eagle.
Ta 27,5" se 180/180 už neni moc univerzál, to už je spíš na lanovku někam do Alp.
Maintanance je od asi 9h. Jestli to má být 11 Londýnskýho tak to je 12h. Ale uvidíme. To video je fajn. Pro někoho 12 min ztráty času, ale mě bavilo a překonalo i video Jeffsy 27,5 vs 29
Tak asi v 11, ty letni/zimni casy napric kontinentem v tom delaji bordel O:) . No jsem zvedavy, co vsechno pomenili a jestli posunuli zdvih smerem ke 180.
„MAINTENANCE WE’LL BE BACK SHORTLY!“ Co nevidět to bude :)
V létě jsem je viděl párkrát testovat na Klínovci na DH lajně, snažil jsem se ho chvilku držet, ale nějak to nešlo, děsná palba dolů co na tom předváděl :-), kolo měl celý zatejpovaný, takže nebylo poznat co to je za model, tak jsem typoval úplně novej model , nebo novou Capru , takže Capra – Super :-)
zítra, tedy ve čtvrtek v 10 by mělo byt oficialni vypusteni (co jsem tak pochopil z britského DIRT magu, kde to budou mit v 11 jejich casu)
Dlouha? Kdyz se podivam na to, kde je vzhledem k zadnimu kolu, tak mi stejne prijde, ze sedlo uz by o moc niz byt nemohlo kvuli zadnimu kolu. Hlavne u te 29".
Pardání, ale na ‚potěr rámu‘ u modelu 2015 to ještě nemá (Taková první láska. :D)
@Tulipanek – nezapomněl :) – myslel jsem, že to každý pochopí i vzhledem k tomu, že jsme to řešili už včera ve vlákně novinek…;) / ale díky za postřeh
7.2.18 19:08
***** tak ne, prej jen ,,herci'' ................ Jsem debil :D
7.2.18 19:06
Zapomnel jsi dodat, ze ti tri co jsou spoutani v tom videu tak tvori YT industries enduro team pro sezonu EWS 2018 :)))