Tomxxx: Tak tohle zobecňování je blbost. Když bude mít 195cm a široká ramena, tak 100kg je spíš základ.
kola parádní
diskuzi nechápu, někteří asi nebo neumí číst, jako silniční galuskové kola na kotouče naprosto v pohodě
ať slouží
Dát tam náby Extralite, tak to jde ještě o deset deka dolů a cena ne o moc nahoru:))
Paráda jak si takový veterán (asi spíš veteránka) udělá radost… já bych měl spíš strach z našich silnic.
Neurážej důchodce nějakým elektrokolem. Můj otec má 77let a jezdí pouze na trekingovém kole a loňský rok najel něco přes 5tis. km a to žádný sport nikdy víc neprovozoval, pouze rekreačně kolo. A v létě nemá problém dát za den i přes 150km.
Tipuju, že čilý senior bude bývalým vojákem z povolání, ti bývají hodně zachovalí a peněženku v důchodě taky nemívají úplně prázdnou :-).
24 dratu vozim na karbon rafcich na CX uz dve sezony zcela bez problemu. Dovolim si tvrdit, ze dostavaj cocku, o ktery by se jim na silnici ani nesnilo. Samozrejme kotoucove. Na silnici mam akutalne 16 a 20 s rafkovou brzdou a taky naprosto bez problemu. Rozhodne 50kg nemam.
162cm, váha 52kg, věk 71, kilové záplety. Typický český důchodce, bych řekl
Znám pár sedmdesátníků, co by zdejší pivaře na kole strčili do kapsy, takže mě to vůbec nepřekvapuje.
@Hnoj: tak zase musíš uznat, že u 100kg chlapa je problém trochu někde jinde než v tom, že má moc těžký ráfky. Já mám na CX 24 drátů na hliníkovém ráfku, 1.6 průměr, předek taky z půlky radiál, kotouče a zatim to drží, navíc od tvého oblíbeného spešlu. Drží to, jen kdybych to pletl já, na nějakej radiál bych se u sebe vykašlal.
Radovan: jj, je to tak :-) je ohromně povzbuzující vidět, jak lze v tomto věku aktivně žít
Je to hezke, ale prijde mne to nefer takto vazit bez kotoucu, podobne jako kola bez pedalu :-). U rafkovych kol je to konecna cena, ale u kotoucovych ne.
Nj Radku, ale ty vážíš minimálně o 30kg míň než já a Vás muší váhy prostě nemůžu brát z hlediska testování odolnosti dílů moc vážně, #sorryjako. Až to bude 2 roky jezdit 100kg chlap, můžem si o tom pokecat, zatím si tipuju, že si nemáme mnoho co říct.
Vidíš, já jezdím na 24/24 drátech na disc silnici 2 roky a funkční mi to přijde.
Ale chápu, že každý má nějaké hobby, třeba tipování. Kdybys měl tip třeba na příští los sportky, tak samozřejmě sem s ním :-)
Ja jsem je pochopitelně nejezdil, protože bych se neodvážil jet na něčem, co váží míň než můj oběd.
A osobně si myslím, že 24 drátů a kototouče zkrátka není funkční recept. Ale je jasný, že co zákazník chce, zákazník i dostane.
Myslim, ze ty kola budou v pohode i pro normalnejsi vahu kolem 75kg. Preci jen galuskovy rafky na disky maj trochu jinou konstrukci.
Hnoj, pro me by tez byly nejezditelny ale za to ty kola nemůžou za to spíš může mekáč :-) a hlavně nejsou pro tebe takze nechapu proč to řešíš . Jinak kola peckózní.
Ještě bych měl dodat data budoucího uživatele. Výška 162cm, váha 52kg, věk 71
Tak tohle je hodně ultimátní nářadí! Není ale 24 drátů na disky a ultralight ráfky málo?
Italské ráfky WR Compositi AERA 26 ALPHA, 24/24, německé Acros Nineteen RD Disc, Sapim SUPER CX, niple vnitřní DT Swiss prolock
trochu se rozepiš – konkrétní typ ráfku, jeho hmotnost, dráty, niple… Tak ještě pevné osy a je to ono.