Fox i Lapierre defacto rock shox od toho upustili, kazivost, nespolehlivost, reklamace
Mám zkušenosti s elektrickým xtr a je to fain.
Bonus je v přesným chodu přehazky (sama si měří rozhození na pastorcích) a trochu lehčím chodu řadící páčky: např. po delší době na jaře nebo na podzim je to plus při promzlých prstech (se občas stane:) )
Systém prý spolehlivý, nepadá to, baterka vydrží dlouho.
Myslím, že fox (vývoj) a lapiere má elektronický tlumení? Kde podle toho jak se zachová vidlice jde řízení do tlumení na zadek.
Ale i tak, elektriku zatím na kole nechci.
V Mercedese by o elektro-brzdach vedeli rozpravat. A to boli este stale drotove. Heslo: W211. Inak zvlastny trend-elektrifikovat bicykle. Co bude dalsi level? Adblue? :)
Tak Sram na e-Eagle dělá už nejakoudobu, ale podle mě před Eurobikem se nic nedozvíme.
To bude neco noveho. A XTR by melo byt 10–51T a asi s novym standartem orechu.
U přehazovaček ten bezdrát opodstatnění má. Přenáší se jen velmi malé množství dat a jenom v případě potřeby. No a když se náhodou stane, že vypadne signál, tak prostě jen nepřehodíš. U brzdy by to mohla být potencionální katastrofa. Spojení mezi brzdou a ovladačem by muselo být konstantní, RR aspoň 100hz (s možností i vyšších hodnot). To by samozřejmě vedlo k špatné výdrži baterek. No a představ si, že jedeš 50kmh po kamenné cestě a nejednou brzdy nemají signál, nebo reagují opožděně. Ať je to jakkoli nepravděpodobné, ta pravděpodobnost tam je.
Už jenom bezdratové brzdy nebo kola. (představte si bezdrátová kola jak z budoucnosti. To by SR, RS, fox mohli byznys zabalit)
Clanek celej italsky…hm
To tam ma jako force s delsim raminkem, to preci musi radit blbe.
Jo jako elektro Eagle ?
16.2.18 15:19